Skocz do zawartości

Polecane posty

dawid1983    1

Witam jestem nowy naczytalem sie duzo na temat mf_w a mianowicie mam taki problem nie rozlancza napedu.Zaczne od poczatku po przejechaniu kilku metrow na wolnych obrotach mrugnie mi na chwilke kontrolka cisnienis oleju i zalancza naped:czujnik wymieniony na nowy opornik na zielonym przewodzie ma 55 omow gdy jade szybciej to kontrolka nie mruga inaped nie zslsncza

Edytowano przez dawid1983

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    139

To sprawdź wszystkie przewody czy dobrze łączą skoro twierdzisz że czujniki sprawne a coś mruga to może połączenia nie ma dobrego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid1983    1

Mam wszystko posprawdzane a kontrolka raz mrugnie i zalancz naped gdy.chce go rozlaczyc to go z guzika rozlancza. Gdy go rozlanczy to naped mi caly czas ciagnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

dawid1983    1

Co pompa ma dospadku cisnieni skoro inne funkcje chodza robilem ostatnio podorywke na 4 hektarach podnosnik podnosil

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arku3060    17

pompa hydrauliczna składa się z 2 pomp i jedna odpowiada za orbitrol smarowanie skrzyni itp a 2 za podnośnik i wyjścia hydrauliczne sprawdź zawór nad silnikiem po jego przeczyszczeniu i oszlifowaniu ciśnienie się poprawiło tak robił serwis  bo trudno u mnie o kumatego mechanika wszyscy to specjaliści od c360. pytanie ile masz najechane na filtrze od hydrauliki i oleju? stawiał bym na pompę bo przy niskich obrotach nie wytwarza pewnie wystarczającego ciśnienia a jak depniesz i to i ciśnienie jest ale to tylko moja luźna sugestia. W pierwszej kolejności sprawdź zawór potem pompę.

Edytowano przez arku3060

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid1983    1

Czy moge sprawdzic cisnienie pompy chodzi mi oto czy jak podepne manometr w miejsce czyjnika cisnienia skrzyni czy mi pokaze jakie cisnienie a druga sprawa ten zawor gdzie dokladnie sie znajduje bo zabardzo niewiem
Olej mam max a filtr to jak gdyby byl cos nie tak do kontrolka by sie zaswiecila od zapchanego filtra i dodam jeszcze ze nawolnych obratach czasem kreci mi sie ciezko kierownica

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    225

kontrolka filtra jest tylko mało pewnym bajerem..
Przy braku ciśnienia sterownik nie będzie reagował na przycisk blokady, przedniego mostu i nie pozwoli uruchomić WOM. Nie przełączy też grup. Może przerywa zasilanie sterownika?
Sprawa ciężkiej pracy kierownicy występuje także przy prawidłowym ciśnieniu.
Trzeba pamiętać że czujnik mierzy ciśnienie po zredukowaniu czyli 17 bar i brak prawidłowego zależy także od poprawnego podłączenia i pracy zaworu nad silnikiem jak ktoś to zauważył. Moja propozycja zewrzyj przewody czujnika i popracuj tak jeden dzień. Będziesz wiedział czy to elektryka czy hydraulika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid1983    1

A co to mi da jak zewrze te przewody
Jpowtarzam zalancza mi tylko naped pozostale grupy chodza wom zolw zajac
Jpowtarzam zalancza mi tylko naped pozostale grupy chodza wom zolw zajac
Dobra sprawdze ten zawor dokladnie gdzie sie znajdyje przy czym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    225

Bo chłopie jak na chwilę sterownik np. traci zasilanie stałe to się zresetuje.
Jak przez sekundę straci sygnał z czujnika obrotów napędu pompy będzie to podobnie a efekt będzie zależał od wersji autotronica. Zewrzeć czujnik to eliinujesz wadę ciśnienia i możesz dalej myśleć.
ten cały reduktor masz pod maską. Jest to od razu termostat. Przy pompie z jedną sekcją zasilany jest z orbitrola.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid1983    1

No dobra tak zrobie tylko jak z guzika rozlanczam naped to kontrolka gasnie a naped jestzalonczony na tym wylaczniku so dwa przewody zolty i 2czerwoneze sobo polaczone jak naciskam do jest napiecie na zoltym a na czerwony nie czy tsak ma byc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arku3060    17

AAAAAAAA teraz rozumiem myślałem że nie ma nic a nic napędu usterka leży po stronie prądu i kabli Daj z innego kabla prąd tam przy komputerze do tego guzika i wtedy zobacz nie pamiętam koloru kabli ale ja tak miałem ze prąd mi zginoł,który w kostce to będzie to nie wiem ale to na 90%brak prądu najpierw sprawdź na krótko

Edytowano przez arku3060

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    139

No tak rozłączy guzikiem napęd a elektrozawór nie dostanie napięcia żeby go rozłączyć i ciągnik zachowuje się jak na postoju czyli załącza napęd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid1983    1

wlasnie z wylacznika na przewodzie zoltym jak nacisne to napiecie jest calyczas ado cewki napiecie nie dochodzi ijedno natym wylaczniku od napedu sa dwa kable 2 czerwone pod jedna wsuwke podlaczone i tam napiecia niema czy tak ma byc


acha jeszcze jedno dzis podczas jazdy na pole chcialem sprawdzic  czy wszysskie kola chamuja i ku mojemu zdziwieniu jedno kolo z przodu nie  lapalo i  moje pytanie co tam moglo sie stac i w razie czego czy naprawa jest skomplikowana i czy to moze miec zwiazek z utrato cisnienia skrzyni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    225

tak ma być
guzik robi tylko impuls a zaworem steruje autotronic.
zdejmij żółty przewód z elektrozaworu i podłącz kontrolkę ( tylko na miłość boską nie żarówkę 20W a małą kontrolkę) lub użyj woltomierza. Zawór jest zasilany jak napęd przedni się rozłącza.
Moim zdaniem zawór do czyszczenia ale zobaczymy co stwierdzisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid1983    1

zawor sprawdzony mam przelozylem z blokady mostu  podlaczylem go na krotko pod akumulator cyka  a jak podlacze zarowke pod ten zolty przewod to ma ona sie swiecic rozumiem

Edytowano przez dawid1983

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Diabel1
      Witam mam problem ze sprzęgłem w moim maseyu. Jak się olej zrobi ciepły sprzęgło zaczyna nierówno brać to znaczy na wolnych obrotach robi się problem z ruszeniem. Zdarza się że pedał sorzęgła zwolnisz a ciągnik nadal stoi.Słabnie taż wspomaganie. Myślałem że to pompa,wymieniłem pompe, filtry , olej , i było troszke lepiej przez dwa dni i sytuacia wróciła.prosze o jakieś rady , wskazówki co robić.
    • Przez Patryk212
      Witam może ktoś wie jakiej grubości jest docisk hamulcowy?

    • Przez gatrem
      Witam.
      Mam problem w MF 6160 ponieważ świeci się czujnik niskiego ciśnienia hydraulicznego. 
      Filtry od hydrauliki zostały założone nowe, cała hydraulika działa poprawnie tylko przez ten czujnik zostały wyłączone półbiegi, cały czas świeci się D. 
      Wszystkie wtyczki zostały oczyszczone. Wczoraj wieczorem odpaliłem ciągnik to kontrolka zgasła i było wszystko dobrze, po nocy znowu ten sam cyrk:(

      Czujnik jest taki jak na zdjęciu (chyba że się mylę). Czy do niego ma dochodzić + czy - ? Bo do tej wsuwki dochodzą dwa kable i są ze sobą połączone.  Można go jakoś obejść/zmostkować aby sprawdzić czy wina leży w czujniku czy gdzieś indziej w elektryce? 
      Skoro wszystko inne związane z hydrauliką działa to chyba nie wina pompy? 

    • Przez Danielkoltun
      Witam , postanowiłem założyć nowy temat ponieważ potrzebuję precyzyjnej i szybkiej odpowiedzi chociaż wiem że nie będzie łatwo mianowicie wszystko ładnie było pięknie Siałem zestawem uprawowo siewnym gdy nagle coś zaiskrzyło pod maską tak jakby rozrusznik i nic nie mam z prądu świateł , dynashift , ehr , do domu wróciłem na wolnych. Wiecie co mogło się stać dokładnie i od czego zaczynać?
    • Przez restrukturyzacja2016
      Hej, ciągnik (MF 3060) pilnie potrzebuje wymiany ogumienia. Wiem, że był już takie tematy, ale ten będzie wyjątkowy.
      Stwierdziłem, że felgi - zarówno na przodzie jak i na tyle - są większe niż oryginalne. 
      Mowa jest o R38 z tyłu oraz R28 z przodu.
      Nie wiem, dlaczego są one inne niż powinny być, ale pytanie brzmi :
      Jakie ogumienie mogę zakupić? Nie ukrywam, że chciałbym coś szerszego niż mam.
      W chwili obecnej są 15.5 R38 z tyłu i 320/70 R28 z przodu. Wiem, że oryginalne powinny mieć numery 18.4-30 oraz 12.4-24.
      Czy mam szukać takie jak pasują na moje felgi? Czy może takie jak pisze na stronie, że powinny w nim być. Jakie ma to znaczenie? W jakich cenach będzie coś z "środkowej półki"? Na przód przydałyby się jakieś konkretniejsze, bo będą musiały znosić ciężary dźwigane turem. Oczywiście, wystarczą diagonalne.
×