Skocz do zawartości

Polecane posty

WHATEVER
Wybrane dla Ciebie
galeria
Niebieski

Ravi224    1

Hej. Ostatnimi czasy zaobserowałem, że po odpaleniu na zimnym silniku aż do rozgrzania ciagnik (New Holland L95DT 4 cyl Turbo) kopci na niebiesko. Jak wiadomo spowodowane jest to spalaniem(chyba) zbyt dużej dawki oleju, bo nawet czuć w kabinie specyficzny zapach spalin. I tu pytanie od czego zacząć? Turbo? Uszczelniacze zaworowe? A może pierścienie już się kończą? Ktoś miał podobne objawy? Od wymiany do wymiany spala ok. 1-1,5l oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

extrabyk    831

Co ile robisz wymianę oleju ? 1-1,5 litra to jeszcze nie tragedia.

Z odmy też mocno kopci ?

Sprawdź po odpaleniu czy w chłodnicy nie ma bąbelków bo te objawy o których piszesz to może być też lekko uszkodzona uszczelka pod głowicą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ravi224    1

Co jakies 150mth, z odmy nic, samo powietrze a w chłodnicy żadnych bąbelków, masła itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


extrabyk    831

Zdejmij dolot powietrza między turbo a kolektorem dolotowym. Jeśli jest olej to może być wina turbiny. Jeśli tam nie ma oleju to mogą być zużyte prowadnice zaworów. Po zgaszeniu silnika olej ścieka na tłoki i po odpaleniu silnik będzie dymił do czasu wypalenia tego co tam jest. Jeśli nie to to zostają już tylko pierścienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez GrzybekxD
      Witam. W najbliższym czasie planuję zakup takiego ciągnika, tzn, NH T 5060. Bardzo bym prosił o szczere opinie posiadaczy lub osób, które miały jakikolwiek kontakt z tym ciągnikiem. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam, Grzybek.
    • Przez Pajej
      Witam koledzy mam na oku New hollanda TL 80 i chciałem zasięgnąć języka czy to jest sprzęt godny uwagi?
    • Przez Hardy67
      Witam , posiadam New Hollanda t5  z roku 2017 , i mam pytanie , aczkolwiek chodzi mi o radio w ciągniku (jest oryginalne NH) radio działa tylko po włączeniu zapłonu w ciągniku , czy jest sposób przerobienia tego żebym mógł włączyć radio bez zapłonu ? , ponieważ nie chce włączać zapłonu żeby przez nawet kilka godzin dziennie radio grało i chuczały te pompki itp. 
      pomoże ktoś ?? 
    • Przez kris14
      Koncern CNH szykuje nową wersję serii T5 spełniającą normę TIER 4B, wiadomo że będzie wyposażona w system SCR a nie DOC+DPF jak to było w przypadku wersji TIER 4A i amortyzację przedniej osi.
       
      Kilka fotek:





    • Przez Mario35
      Witam wszystkich. Kupiłem ciagnik NH t5050 6 mies temu. Byl na serwisie bo brakowalo mu mocy. Na serwisie powiedzieli ze wszystko jest ok. Jednak ja dalej nie czuje tej mocy a przeciez ma prawie 100 km. Przy rozrzutniku warfamy 6t zaladowanym na asfalcie ledwo dajerade na lekkim wzniesieniu na najwyrzszycz biegach. Coto moze byc pomocy.
×