Ravi224

Niebieski dym L95

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Niebieski
Ravi224    1

Hej. Ostatnimi czasy zaobserowałem, że po odpaleniu na zimnym silniku aż do rozgrzania ciagnik (New Holland L95DT 4 cyl Turbo) kopci na niebiesko. Jak wiadomo spowodowane jest to spalaniem(chyba) zbyt dużej dawki oleju, bo nawet czuć w kabinie specyficzny zapach spalin. I tu pytanie od czego zacząć? Turbo? Uszczelniacze zaworowe? A może pierścienie już się kończą? Ktoś miał podobne objawy? Od wymiany do wymiany spala ok. 1-1,5l oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
extrabyk    2295

Co ile robisz wymianę oleju ? 1-1,5 litra to jeszcze nie tragedia.

Z odmy też mocno kopci ?

Sprawdź po odpaleniu czy w chłodnicy nie ma bąbelków bo te objawy o których piszesz to może być też lekko uszkodzona uszczelka pod głowicą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

extrabyk    2295

Zdejmij dolot powietrza między turbo a kolektorem dolotowym. Jeśli jest olej to może być wina turbiny. Jeśli tam nie ma oleju to mogą być zużyte prowadnice zaworów. Po zgaszeniu silnika olej ścieka na tłoki i po odpaleniu silnik będzie dymił do czasu wypalenia tego co tam jest. Jeśli nie to to zostają już tylko pierścienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kowall99
      Witam, nh t5. 115 przy naciśnięciu hamulca albo zaciągnięciu ręcznego spuszcza powietrze z butli do 0. To jest normalne? Przy dłuższym postoju np. na skrzyżowaniu na hamulcu z przyczepą nie można ruszyć bo przyczepa trzyma
    • Przez look19
      Jak nazywa się element pompy wtryskowej który oznaczyłem na zielono na zdjęciu? Szukałem wszędzie i nie mogę znaleźć, a potrzebuję kupić nowy.

    • Przez GrzybekxD
      Witam. W najbliższym czasie planuję zakup takiego ciągnika, tzn, NH T 5060. Bardzo bym prosił o szczere opinie posiadaczy lub osób, które miały jakikolwiek kontakt z tym ciągnikiem. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam, Grzybek.
    • Przez iroo10
      Witam.
      Mam problem z napędem w  nh tl 100. Napęd jest cały czas włączony, nie reaguje na przycisk. Oprócz tego ciągnik ma problem  hamulcami wyciekło trochę płynu z pompki, płyn został uzupełniony. Ciągnik jedzie, ale czuć jakby coś go hamowało. Być może obie awarie są powiązane ponieważ wystąpiły w podobnym okresie. Od czego zacząć poszukiwania przyczyny?
    • Przez KemBiX
      Witam tak jak w temacie mam problem z niedziałajacymi polbiegami (żółw i zając) w ciągniku new holland tl100  prosił bym o pomoc doswiadczonych uzytkownikow co moze byc przyczyna co nalezy sprawdzić. Zapomniałem dodac ze żółw działa bo to polbieg startowy tylko nie przerzuca na zająca
      Z góry dziękuję i pozdrawiam licze na szybkę odpowiedzi.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.