Skocz do zawartości

Ravi224

Members
  • Zawartość

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

1 obserwujący

O Ravi224

  • Ranga
    Nowicjusz
  1. Niebieski dym L95

    Ok dzieki sprawdze
  2. Niebieski dym L95

    Co jakies 150mth, z odmy nic, samo powietrze a w chłodnicy żadnych bąbelków, masła itp.
  3. Hej. Ostatnimi czasy zaobserowałem, że po odpaleniu na zimnym silniku aż do rozgrzania ciagnik (New Holland L95DT 4 cyl Turbo) kopci na niebiesko. Jak wiadomo spowodowane jest to spalaniem(chyba) zbyt dużej dawki oleju, bo nawet czuć w kabinie specyficzny zapach spalin. I tu pytanie od czego zacząć? Turbo? Uszczelniacze zaworowe? A może pierścienie już się kończą? Ktoś miał podobne objawy? Od wymiany do wymiany spala ok. 1-1,5l oleju.
  4. Części (uszczelniacze, oringi) Agram Q650

    A jak jeśli chodzi o wymianę, musze rozkręcić całe szybkozłącze to wiadomo a jak z olejem? Muszę spuścić? Bo akurat puszcza mi na łączeniu 2 płyt, także wymieniłbym wszystkie uszczelniacze.
  5. Witam. Posiadam tur Agram q650 wraz z szybkozłączem takim jak na zdjęciu(zdjęcie podglądowe). Problem polega w tym, że nigdzie nie moge zdobyć uszczelniaczy do tej szybkozłączki, a już ma takie nieszczelności ze po nocy stoi pod nim plama oleju. Może gdzieś ktoś regenerował i kupował części do ww. szybkozłącza?
  6. Tak jak w temacie. Ktoś się orientuje ile gazu nabić w układ w New Hollandzie L95? W serwisie powiedzieli ze niby w granicach 1500-1700g. Ktoś może dokładniej wie bo nie chce ani za dużo ani za mało nabić. Pozdrawiam!
  7. Witam kolego napisałem ci wiadomość PW odp prosze

  8. Hej. Chcialbym zapytac osob, ktore mialy stycznosc z "komputerem" w kabinie takim jak jest w zalaczniku. Chcialbym dowiedziec sie co oznaczaja dane funkcje. Wiem ze 1 to predkosc i ostatnia to ladowanie. Dodam ze nie dziala mi przycisk reset. Dzieki z gory za informacje i sory za brak polskich znakow bo pisze z telefonu.
  9. NH L 95 opinie

    Sam od 4 lat jestem szczesliwym posiadaczem L95 z turem agram q650. Tak jak mowili przedmowcy sprawdz stan przedniego ja musialem od razu zmieniac tuleje, gdyz u poprzedniego wlasciciela we francji jezdzil tylko "pod turem". Sprawdz tez czy na tylnym moscie przy piastach nie poci sie bo w tych akurat to jest slabym punktem przynajmniej u mnie. No a z innych rzeczy sprawdz uklad dolotowy czy turbo nie spocone, czy nie kopci na niebiesko i co najwazniejsze czy nie ma wyciekow z ukl hydraulicznego.
×