kitok3

Members
  • Ilość treści

    36
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O kitok3

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

283 wyświetleń profilu
  1. Do opuszczenia grawitacyjnego, oraz do pozycji pływającej.
  2. Panel sterujący, zawór dławiący z zaworem trójdrożnym .
  3. Też może być. Ogólnie jak dla mnie jest to bardzo pomocne rozwiązanie w belarusie.
  4. Myślałem o tym ale na razie nie ma takiej potrzeby. Ale w razie czego zawór mam, tylko dokupić kawałek węża i połączyć.
  5. Szybko może nie podnosi ale... Bardziej potrzebne jest to do podnoszenia masztu od wózka widłowego który mam przyłączany do tuza. Jeżeli chcę coś podnieś DELIKATNIE bez szarpnięć to wtedy zawór dwustronnie dławiący mi w tym pomaga.
  6. Założyłem taki sam najpierw jednostronnego działania ale zmieniłem właśnie na dwustronnego po to aby regulować także prędkość podnoszenia, tak jak piszesz. Według mnie teraz jest ok. Dodatkowo na zasilaniu mam zawór trójdrożny aby mieć możliwość grawitacyjnego opuszczenia.
  7. Jak nie założysz zaworu dławiącego i będziesz miał podczepione na donośniku coś ciężkiego np. pług to przy opuszczaniu dosłownie walnie o ziemię z hukiem. Zawór jest dwustronny zamontowany na sekcji opuszczania tuza. A po drugie mogę wyregulować prędkość opuszczania przy pomocy tego zaworu.
  8. Potrzebny jest sterownik który mam od kolegi z forum, rozdzielacz hydrauliczny elektryczny, zawór dławiący, węże złączki i na spokojnie ze 2 dni. EHR w belarusie jest wyzwoleniem od ciągle psującego się regulatora siłowego i naprawdę bardzo przydatne ulepszenie które poprawia komfort pracy.
  9. Aktywność na tym forum jest niesamowita!!!! Ale ok sam rozgryzłem wszystko. Tak że mam skończoną pełną modyfikację EHR-u w Belarusie. Jak ktoś by był zainteresowany mogę pomóc. Pozdro
  10. Ja mam 920 i nie miał turbo, nie było problemu od początku do końca obrotów szedł dobrze. Teraz po założeniu turbo i ustawieniu większej dawki na pompie też nie ma problemu z tym że jak jest mocno obciążony zaczyna trochę kopcić.
  11. No i jest ares, już po pierwszych testach i przyznam że ruski daje radę i wcale nie ma ciężko.
  12. Hmmm… jedynie co mi przychodzi na myśl to reduktor założyć aby z 1000 zejść na te 540 czy 720.
  13. Który masz rok ruskiego ??? Nie wiem czy w starszych jest możliwość przełączania prędkości tak jak w nowszych. Ale pod spodem skrzyni biegów masz śrubę którą po przekręceniu w prawo bądź lewo możesz zmieniać prędkości wałka womu na 540 bądź 1000.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj