Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Mam problem z podnośnikiem w moim agrotronie 6.15 z 97r, mianowicie od razu po odpaleniu ciągnika podnośnik sam się podnosi do góry, do samego końca i próbuje dalej gdyż ciągnik przygasa, dopiero jak aktywuje centralkę to mogę go zatrzymać i opuścić na dół. Gdy ustawie przełącznik na pozycje neutralną to podnosi do góry, jak ustawie na podnoszenie to podniesie do ustawionej maksymalnej wysokości i delikatnie unosi się dalej. Wydaje mi się, że to rozdzielacz się zaciął, a na panelu EHR nie wyświetla się żaden błąd. Miał ktoś podobny problem? Nie długo trzeba jechać w pole a ciągnik niesprawny, a awaria stała się w trakcie żniw.

Pozdrawiam :)

Opublikowano (edytowane)

Zrobilem tak jak poradziłeś i podnosnik dalej podnosi.
Zapomniale dodac ze kiedys raz juz sie tak stalo ale przeszlo samo... Zostaje mi rozebrac rozdzielacz.

Edit:
Kiedys zawory tez zamienialismy i tez nie pomoglo.

Edytowane przez dammianoss
Opublikowano

Wykrecilem cewke, wydlubalem suwak i sie okazalo ze maly kawaleczek plastiku tam byl i przez niego suwak sie zacinal. Wszystko juz dziala jak nalezy. Dziekuje za pomoc! :) Temat dla potomnych niech bedzie.
Pozdrawiam :)

Opublikowano

Witam
Posiadam agrotrona mk3 150 z 98roku niedawno go kupiłem i mam pewien problem,a mianowicie podczas jazdy z podniesionym plugiem w momencie dodawania gazu podczas jazdy pług opada. Nie wiem co jest nie tak. Będę wdzięczny za każdy pomysł co może być nie tak. Pozdrawiam.

Opublikowano

witam jestem własnie przed zakupem deutz fahr agrotron 6,15 napisze mi jakis posiadacz cos o tym modelu na co zwrocic uwage  jak poprawnie powinien działac ehr bo byłem juz ogladac jednego  i nwm własnie jak sie ustawia te pokretła od ehr moze mi ktos to wytłumaczyc 

Opublikowano
Dnia 4.03.2018 o 13:52, piotrbm_211320 napisał:

panel i przełącznik będzie inaczej wyglądał ale tak samo działa

Bez tytułu.png

Witam. Nie działa mi pokrętło od sterowania głębokością pracy i miga wciąż kontrolka blokady. Czy może wie pan co może być przyczyną? Ciągnik to agrotron 135 2002r.

Opublikowano
Dnia 28.03.2018 o 19:30, danielooo8441 napisał:

Miga 3 razy krótka przerwa cztery razy długa przerwa. 

Błąd 34 problem z potencjometrem lub jego okablowaniem. Trzeba dać panel do sprawdzenia jakiemuś elektronikowi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez hiper81
      mam problem z prawidłowym pomiarem temperatury oleju w silniku. Wskaźnik się ustawił na MAX... wymieniłem czujnik, i mam wrażenie że odczyty nie są prawidłowe bo dość szybko licznik zaczyna wskazywać maksymalną temperaturę. Szukam przyczyny dalej... 
      Rezystancja czujnika rozpoczyna się na pokojowej temperaturze od ok 1,8 kOhm i leci w "dół" w miarę ogrzewania czujnika. 
      Czujnik uszkodzony ma rezystancje w temperaturze pokojowej ok 7,5 kOhm - zakładam że uległ uszkodzeniu skoro nowy ma niższą. 
      ALE.. 
      w liczniku wymieniałem również żarówkę od kontrolki i musiałem go zdemontować i otworzyć - na jego płytce jest przełącznik nie dostępny bez rozebrania - ale nie ma opisu od czego on jest - to jest jedyny przełącznik na tej płytce elektronicznej licznika. 
      Macie może wiedzę co to? 
       
      Nie zrobiłem zdjęcia - ale rozbiorę ponownie i zrobię fotkę, na ten moment pokazuje tylko jaki to typ licznika (znalazłem w necie wygląd) - ale mój ma "nie cyfrowy" wskaźnik motogodzin reszta wygląda tak samo. 
      https://pl.aliexpress.com/item/1005004460813453.html
       
       
       
       
       
       
    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v