TomekLOP

Podnośnik Renault 103.54

Polecane posty

TomekLOP    1

Witam

Mam mały problem z moim Renaultem 103.54 chodzi o podnośnik mechaniczny bez ehr, nie mogę ustawić pługa bo wydaje mi się że za mało podnosi i podczas obrotu kółko potrafi zahaczyć o ziemię pług to Kverneland ld100 3 skiby może ktoś miał już coś podobnego, może jest jakaś regulacja wysokości podnoszenia czy próbować przestawić na frezach ramiona podnośnika ciągnik pracował w tandemie bo ma mocno wytarty zaczep, i ogólnie jak powinien działać podnośnik sterowanie tymi dźwigniami w kabinie niech ktoś opisze jak to u niego działa, bo u mnie ustawiam pierwsza dzwignię na połowę a drugą tę dłuższa na powiedzmy 4 i orzemy ale jak przy końcu podnoszę pług pierwszą dzwignią to on całkiem do góry nie pójdzie dobiero jak pocignę tę druga na 10 to podniesie na max.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinKa    23

Zadrzyj koniec pługa łącznikiem centralnym ,bo pewnie kółko gdzieś przy końcu masz..

 

Pierwsza dźwignia to podnoszenie jakby co.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

TomekLOP    1

Wieszaki mam skręcone na maxa, coś będę się jeszcze przyglądał przy orce co tam można zdziałać.

Edytowano przez TomekLOP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rispekt    0

Wystarczy przełożyć oczko na łączniku na kolejne. W pługu w górę na ciągniku w dól i będziesz miał kółko wyżej dachu :P

Edytowano przez rispekt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BIZULEK    7

Ciekawe czy tylko moja Renata posiada kilka otworów w dolnych cięgłach do przestawiania wieszaków , co umożliwia łatwo zmienić skok podnoszenia


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Edytowano przez BIZULEK

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomekLOP    1

Wystarczy przełożyć oczko na łączniku na kolejne. W pługu w górę na ciągniku w dól i będziesz miał kółko wyżej dachu :P

 

Tak mam już zrobione tyle, że w pługu do pracy jest fasolka przewidziana żeby mógł pracować.

Edytowano przez TomekLOP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Waldi91    0

Witam. Też mam tak że dźwignią od ustawiania głębokości podniesie wyżej o kilka cm niż dźwignią od podnoszenia, więc chyba to normalne.

Ja mam z kolei takie pytanie. Jak wyjąć pompę hydrauliki w modelu 103.54 ? Widzę wszystkie śruby ale dostęp do nich jest strasznie ciężki. Może jest jakiś patent na to ?

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalcase95    1

ja w 120,54 to mam tak że odkręcam 4 śruby od bloku silnika i odchodzi pompa z tym przodem i w tedy mas latwy dostęp do pompy na pompie jest kolo zębate z klimem  nie wiem czy to ci coś pomoże 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5011

Tak mam już zrobione tyle, że w pługu do pracy jest fasolka przewidziana żeby mógł pracować.

 

Przełóż cięgno centralne w ciągniku o jedno lub dwa oczka w dół lub zakup krótsze.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomekLOP    1

Na razie dołożyłem 4 skibę i daje się obracać, ustawiłem na 4x40cm i jest mniej złamany jak na 3x50cm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5011

Tylko w jakim celu?

  • Haha 1

"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomekLOP    1

Głównie chodzi o wypłycenie pierwszej skiby i możliwość obrotu po tym. Po za tym łatwiej było by dopasować śrubę centralną bo teraz to używam jakiejś ponad normę długiej.

Edytowano przez TomekLOP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5011

W takim razie przy tej formie "podwyższenia" wieżyczki osiągniesz tylko pierwszy z celów, zaś drugi tylko na tym ucierpi. Gdyby to podwyższenie było w górę (jak powinno być) to wtedy osiągnąłbyś obydwa a tak zapomnij o obrocie - ale co kto lubi. Napisałem poprzednio co należy zrobić lub zakupić, aby pomogło.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomekLOP    1
Dnia 3.10.2017 o 09:19, AlaCapone napisał:

W takim razie przy tej formie "podwyższenia" wieżyczki osiągniesz tylko pierwszy z celów, zaś drugi tylko na tym ucierpi. Gdyby to podwyższenie było w górę (jak powinno być) to wtedy osiągnąłbyś obydwa a tak zapomnij o obrocie - ale co kto lubi. Napisałem poprzednio co należy zrobić lub zakupić, aby pomogło.

 

To powiedz mi jeszcze co zmieni mi przełożenie belki zaczepowej w ten drugi otwór? Mój pług ma identyczną wieżyczkę jak na zdjęciu wyżej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5011

Położenie belki zaczepowej w dalszy otwór:
- przybliży pług do ciągnika
- zwiększy udźwig podnośnika (pług będzie sprawiał wrażenie lżejszego)
- zmieni proporcje długości ramion (cięgien) dolnych podnośnika w stosunku do cięgna górnego, a co za tym idzie:
- wypłyci orkę dla przednich korpusów
- utrudni obrót (tył pługa uniesie się niżej)
- cięgno górne (łącznik centralny) będzie sprawiało wrażenie jeszcze dłuższego (w porównaniu ze stanem obecnym)
- w skrajnych przypadkach wieżyczka może kolidować z kabiną ciągnika (Zetor, Ursus ciężkie serie)

  • Like 2

"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomekLOP    1

No to zostaje przełożyć belkę na drugi otwór i dołożyć jakieś blachy żeby dać wyżej mocowanie śruby centralnej przy wiezyczce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez rolnikon
      Po ostatnich mrozach odpaliłem renowke i po tym jak pochodziła chwilę zgasła. Przy próbie ponownego odpalenia nie pojawiał się dymek z komina, więc ewidentnie paliwa nie dostawała. Sprawdziłem filtr paliwa-zawalony parafiną, która musiała się wytrącić jak były te duże mrozy ostatnio. Podgrzałem filtr, żeby rozpuścić parafinę, założyłem z powrotem, odpowietrzyłem na pompie ale niestety nic to nie dało. Jakieś pomysły macie co z tym fantem zrobić?
      I drugie pytanie czy dobrze odpowietrzam pompę - pompuje pompką i odkręcam śrubkę zaznaczoną na czerwono u góry, zakręcam, pompuje, odkręcam i aż poleciało paliwo bez powietrza. 

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Gość Luke16
      Przez Gość Luke16
      Znajomy do mnie dzwonił że ma taką renate na sprzedaż. Cena 22 tys zł. Przebieg oryginał 4 tys mtg. Z czym to się je? Jak sprawdza sie 3 cylindrowy mwm? Stan perfekt. Zastanawiam się czy nie opchnac 70.34 i miec jeden ciagnik bez przodu taki do kosiarki czy zgrabiarki. Bylby zwrotniejszy. Co o tym sądzić?
    • Przez The_Jarwis
      Witam. 
      W ciągniku w dniu wczorajszym pojawił się problem. Po ponad godzinie pracy, ciągnik został normalnie zgaszony i do tej pory pracował normalnie. Po jakiejś godzinie postoju  nie odpalił za pierwszą próbą. Za którymś z kolei przekręceniem kluczyka odpalił dosłownie na sekundę po czym zgasnął i tak sytuacja powtarza się. Dzisiaj rano sytuacja identyczna, odpali raz za jakiś czas na sekundę i gaśnie. Pompka zasilająca sprawna, mocno tłoczy, na zasilaniu pompy wtryskowej (pompa Stanadyne DE10 sterowana elektronicznie) paliwo tryska po poluzowaniu przewodu. Z kolei na przelewie z pompy paliwo nie wylewa się, nawet przy kręceniu rozrusznikiem (nie wiem czy to normalne czy nie?). Sprawdzałem jeszcze czy jest paliwo pod korkiem od zaworka regulującego ciśnienie pompki wstępnej i tam paliwo leje się mocno przy pompowaniu pompką. 
      Nie wiem czy ma to znaczenie, ale przed tym wczorajszym wyjazdem zaklejałem zbiornik, bo było pęknięcie. Na nieszczelnym zbiorniku nigdy się taka sytuacja nie przydarzyła, żeby traktor po nagrzaniu nie odpalił, ale może to tylko zbieg okoliczności. Po odkręceniu korka, gdy już traktor nie chciał odpalić, syknęło powietrze, ale ciężko powiedzieć czy było to ciśnienie (mogło być bo temp. wczoraj 34 stopnie) czy podciśnienie, a mnie przy tym nie było. Nie mniej ciągnik podczas pracy nie zgasnął, a po postoju około godziny podciśnienie  w zbiorniku pewnie by się zrównało z ciśnieniem otoczenia, więc podciśnienie w zbiorniku można chyba wykluczyć. Były też próby odpalania na samostarcie, ale odpalał i gasł jak wypalił samostart.
      Wracając do sytuacji gdy silnik zapali na sekundę. Zawsze było tak, że przy odpaleniu rzucił z rury dość mocno czarnym dymem. Teraz gdy już załapie to zakopci lekko na szaro i gaśnie. Zauważyłem też, że kiedy już zgaśnie, a zapłon nadal jest włączony miga z częstotliwością 5 sekund czerwona kontrolka na wskaźniku poziomu paliwa i dzieje się to tylko wtedy gdy silnik zapali i zgaśnie. Po wyłączeniu i włączeniu zapłonu, kontrolka nie zaświeca się i tak samo jest jeśli próbujemy odpalić i nie zapali (kręcimy rozrusznikiem, ciągnik nie odpala, puszczamy kluczyk i kontrolka nie świeci się).
      Sprawdzałem czujnik położenia wału, opór jest (nie pamiętam wartości, mogę zmierzyć w razie czego), 
      Ma ktoś pomysł co mu może dolegać? 
    • Przez kazik73
      Witam
      Proszę o poradę
      Mam od niedawna tą Renówkę. Napęd przedni wyposażony most LSD,przy włączonym napędzie, podczas zmiany kierunku jazdy lub skręcie , pojawia się trzask jak by był uszkodzony przegub, przenoszony aż do skrzyni .Oczywiście nie zawsze. Dodam że cały most sprawdzony , przeguby też. Most zalany odpowiednim olejem.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj