Skocz do zawartości
TomekLOP

Podnośnik Renault 103.54

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
TomekLOP    0

Witam

Mam mały problem z moim Renaultem 103.54 chodzi o podnośnik mechaniczny bez ehr, nie mogę ustawić pługa bo wydaje mi się że za mało podnosi i podczas obrotu kółko potrafi zahaczyć o ziemię pług to Kverneland ld100 3 skiby może ktoś miał już coś podobnego, może jest jakaś regulacja wysokości podnoszenia czy próbować przestawić na frezach ramiona podnośnika ciągnik pracował w tandemie bo ma mocno wytarty zaczep, i ogólnie jak powinien działać podnośnik sterowanie tymi dźwigniami w kabinie niech ktoś opisze jak to u niego działa, bo u mnie ustawiam pierwsza dzwignię na połowę a drugą tę dłuższa na powiedzmy 4 i orzemy ale jak przy końcu podnoszę pług pierwszą dzwignią to on całkiem do góry nie pójdzie dobiero jak pocignę tę druga na 10 to podniesie na max.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinKa    3

Zadrzyj koniec pługa łącznikiem centralnym ,bo pewnie kółko gdzieś przy końcu masz..

 

Pierwsza dźwignia to podnoszenie jakby co.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomekLOP    0

Kółko na końcu jest, ale jak skręcę łącznik to wypłycam mocno ostatnią skibę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

TomekLOP    0
Napisano (edytowany)

Wieszaki mam skręcone na maxa, coś będę się jeszcze przyglądał przy orce co tam można zdziałać.

Edytowano przez TomekLOP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rispekt    0
Napisano (edytowany)

Wystarczy przełożyć oczko na łączniku na kolejne. W pługu w górę na ciągniku w dól i będziesz miał kółko wyżej dachu :P

Edytowano przez rispekt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BIZULEK    7
Napisano (edytowany)

Ciekawe czy tylko moja Renata posiada kilka otworów w dolnych cięgłach do przestawiania wieszaków , co umożliwia łatwo zmienić skok podnoszenia


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Edytowano przez BIZULEK

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomekLOP    0
Napisano (edytowany)

Wystarczy przełożyć oczko na łączniku na kolejne. W pługu w górę na ciągniku w dól i będziesz miał kółko wyżej dachu :P

 

Tak mam już zrobione tyle, że w pługu do pracy jest fasolka przewidziana żeby mógł pracować.

Edytowano przez TomekLOP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Waldi91    0

Witam. Też mam tak że dźwignią od ustawiania głębokości podniesie wyżej o kilka cm niż dźwignią od podnoszenia, więc chyba to normalne.

Ja mam z kolei takie pytanie. Jak wyjąć pompę hydrauliki w modelu 103.54 ? Widzę wszystkie śruby ale dostęp do nich jest strasznie ciężki. Może jest jakiś patent na to ?

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalcase95    1

ja w 120,54 to mam tak że odkręcam 4 śruby od bloku silnika i odchodzi pompa z tym przodem i w tedy mas latwy dostęp do pompy na pompie jest kolo zębate z klimem  nie wiem czy to ci coś pomoże 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    4068

Tak mam już zrobione tyle, że w pługu do pracy jest fasolka przewidziana żeby mógł pracować.

 

Przełóż cięgno centralne w ciągniku o jedno lub dwa oczka w dół lub zakup krótsze.

  • Like 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomekLOP    0

Na razie dołożyłem 4 skibę i daje się obracać, ustawiłem na 4x40cm i jest mniej złamany jak na 3x50cm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomekLOP    0

Głównie chodzi o wypłycenie pierwszej skiby i możliwość obrotu po tym. Po za tym łatwiej było by dopasować śrubę centralną bo teraz to używam jakiejś ponad normę długiej.

Edytowano przez TomekLOP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    4068

W takim razie przy tej formie "podwyższenia" wieżyczki osiągniesz tylko pierwszy z celów, zaś drugi tylko na tym ucierpi. Gdyby to podwyższenie było w górę (jak powinno być) to wtedy osiągnąłbyś obydwa a tak zapomnij o obrocie - ale co kto lubi. Napisałem poprzednio co należy zrobić lub zakupić, aby pomogło.

  • Like 1
  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomekLOP    0
Dnia 3.10.2017 o 09:19, AlaCapone napisał:

W takim razie przy tej formie "podwyższenia" wieżyczki osiągniesz tylko pierwszy z celów, zaś drugi tylko na tym ucierpi. Gdyby to podwyższenie było w górę (jak powinno być) to wtedy osiągnąłbyś obydwa a tak zapomnij o obrocie - ale co kto lubi. Napisałem poprzednio co należy zrobić lub zakupić, aby pomogło.

 

To powiedz mi jeszcze co zmieni mi przełożenie belki zaczepowej w ten drugi otwór? Mój pług ma identyczną wieżyczkę jak na zdjęciu wyżej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    4068

Położenie belki zaczepowej w dalszy otwór:
- przybliży pług do ciągnika
- zwiększy udźwig podnośnika (pług będzie sprawiał wrażenie lżejszego)
- zmieni proporcje długości ramion (cięgien) dolnych podnośnika w stosunku do cięgna górnego, a co za tym idzie:
- wypłyci orkę dla przednich korpusów
- utrudni obrót (tył pługa uniesie się niżej)
- cięgno górne (łącznik centralny) będzie sprawiało wrażenie jeszcze dłuższego (w porównaniu ze stanem obecnym)
- w skrajnych przypadkach wieżyczka może kolidować z kabiną ciągnika (Zetor, Ursus ciężkie serie)

  • Like 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomekLOP    0

No to zostaje przełożyć belkę na drugi otwór i dołożyć jakieś blachy żeby dać wyżej mocowanie śruby centralnej przy wiezyczce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez pawelozim
      Witam wszystkich zakupiłem Reno 75-14 z 87r. i potrzebuje kilku porad a mianowicie; Jaki olej do silnika, skrzyni biegów no i przede wszystkim ile, jakie filtry, ile płynu do chłodnicy i jaki, co smarować i kiedy, dalej do czego służy pedał pomiędzy pedałami sprzęgła a hamulca czy to blokada czy co bo nigdzie jej nie widzę, i co to jest za linka z tyłu po prawej stronie na dole za wajchami od podnośnika i do czego służy, a i jeszcze jedno na desce rozdzielczej jest przełącznik tak jakby baków paliwa ale jest jeden bak po co to i koło niego po prawej pod przykrywką coś co można przekręcić śrubokrętem co to jest, a iczy są tam jakieś świece żarowe czy płomieniowa.
      Na razie tyle co bym chciał wiedzieć jak mi się coś przypomni to znowu zapytam.
      A może ktoś wie gdzie kupić katalog lub instrukcje albo skąd pobrać z internetu.
      Z góry dziękuje i pozdrawiam Paweł.
    • Przez lukas96
      Witam. Mam problem z renault 103.54 z skrzynią 24/8 a mianowicie podczas zmiany półbiegów następuje szarpnięcie. Znajomy mechanik powymieniał wszystkie filtry,olej i wyregulował na skrzyni ale problem nie ustąpił. Spowodowane jest to prawdopodobnie złą kalibracją skrzyni( to co się kalibruje przez komputer). Czy znacie kogoś kto to robi w okolicach Łańcuta. 
    • Przez ROTODISEL
      Witam wszystkich,potrzebuje pomocy odnośnie silnika MWM D227-4 Potrzebuje  informacji z jakim momentem dokręcać śruby głowic i korbowodów.Śilnik na etapie demontażu głowic czyszczenia i docierania zaworów pastą (gniazda w głowicach i zawory wydechowe w idealnym stanie problem z wydechowymi wżery ale pasta daje) Po zrobieniu porządku z głowicami zabiorę się za zdjęcie misy olejowej i odkręcanie korbowodów w celu wymiany pierścieni(okropne przedmuchy na odmie i po odkręceniu korka wlewu oleju)
    • Przez mieszko12k
      Witam. Ile jest filtrów paliwa w Renault 103 14 ? Gdzie się znajdują? Jak wyglądają? Może ktoś wie, jakie ceny, jakie zamienniki czy cuś  : D
    • Przez janosik32
      Panowie Zmieniał ktoś w/w synchronizator? Który to jego numer; bo na tym wałku kilka ich jest? Zmienia się jeden (ten mosiężny) czy razem z tym drugim, takim bezzębnym, w parze?

      Jak mniemam jest to numer 7.
      7700038182 ?
×