Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
sznajdik    141

Pytanie następujące: jest jakiś schemat znaki albo zasada ustawienia pompy wtryskowej w moim przypadku w 3060 wymieniłem na używkę chodzi dość dobrze ale ciekawi mnie czy ustawiłem ją przynajmniej na 99% prawidłowo bo tak za pierwszym strzałem ustawiłem na połowie tych ,,fasolek" na korpusie pompy i z zapaleniem nie było problemu ale czy na pewno prawidłowo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    103

kreska kreską  ale to jest krecha w zasadzie do odpalenia, pozniej na "ucho" regulujesz zaplon, nie moze chodzic za twardo, a znowu jak za mocno opoznisz zaplon to bedzie za mułowaty ;)

PS. Ile dales za uzywke, bo regeneracja kosztuje pare groszy....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

sznajdik    141

Za używkę zapłaciłem 1tys. zł z przewodami ciśnieniowymi, co do regeneracji to stara była wydałem 500zł i słabo to wyszło na początku było w miarę a później jakoś słabo na obroty się wkręcał a wyjmując pompę oznaczyłem ze ją i obudowę rozrządu żeby identycznie włożyć i nie byłem zadowolony a kompletny koszt remontu takiej rompy to mi wyliczył na jakieś 2 tyś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    139

Z lewej strony przy wieńcu (koło zamach.) jest taki duży korek wkręcany, jak go wykręcisz to w środku jest iglica (wskaźnik), myślę że to może służyć do ustawiania zapłonu, tylko nie sprawdzałem, czy i jakie są znaki na kole i jak to powinno być ustawione.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kreska kreską  ale to jest krecha w zasadzie do odpalenia, pozniej na "ucho" regulujesz zaplon, nie moze chodzic za twardo, a znowu jak za mocno opoznisz zaplon to bedzie za mułowaty ;)

PS. Ile dales za uzywke, bo regeneracja kosztuje pare groszy....

 

Regulujesz nie na ucho tylko na odpowiedni kąt (dynamiczny lub statyczny) tz aby pompa podala paliwo odpowiednio X stopni przed gmp, w zaleznosci od zaleceń producenta.Kreski określają poprawne ustawienie pompy, ale gdy zmieniamy pompę albo ją regenerujemy oznaczenia przestają być aktualne


Diagnostyka komputerowa i naprawa ciągników rolniczych

Części do polskich i zachodnich ciągników rolniczych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez tomb2
      Możecie mi coś powiedzieć o MF 3050 ?
      Jakie spalanie, ceny cześci i awaryjność, co najbardziej siada ?
      Czy wogule 3050 opłaca sie kupić ?
    • Przez bartek121996
      Siema. Jak najlepiej sprawdzic elektrozawor od napedu w MF 3065 ??
    • Przez Przemek62432
      Chciałbym aby mi ktoś pomógł i wytłumaczył jak wykręcić z napędu przedniego wałek(to jest ten wałek na zdjęciu) ponieważ zdarły się na nim frezy przy łączniku. Czy muszę wykręcać cały przedni most, czy tylko tą pokrywę od wałka, czy może jakoś inaczej? Chciałbym także informacje o tym gdzie mogę ją kupić i ile kosztuje ta część. Proszę o pomoc i odpowiedzi gdyż jest to pilne. Z góry dziękuję

    • Przez Arek
      Musiałem odkręcić przewód idący od pom hamulcowych do zaworu sterującego hamulcami przyczepy.
      Teraz nie mogę ich odpowietrzyć. Hamulce ciągnika działają ok, po wciśnięciu hamulca olej nie idzie odpowietrznikiem na zaworze sterującym.
    • Przez Mateo905
      Witam,
      mam problem z moim Masseyem 6120 Dynashift 32x32, rewers przy kierownicy. Wytarł się wodzik od rewersu, tzn nie wrzucał biegów do przodu, do tyłu jeszcze jakoś mu się udawało. Ciągnik rozpołowiłem, wodzik został wymieniony i ten problem zniknął. Pojawił się inny: po puszczeniu sprzęgła, bez żadnego biegu, czyli na luzie, ciągnik aż przygasa, strasznie się męczy, czuć jakby go coś hamowało. Wciskam sprzęgło: silnik pracuje lekko. Biegi udaje się włączyć, ciągnik jeździ do przodu i do tyłu, jednak kiedy podczas jazdy wciskam sprzęgło, to prawie staje w miejscu, tak jakby miał wciśnięty hamulec. Można włączyć WOM, podnośnik również działa. Zauważyłem też, że wraz ze zmianą półbiegów zmienia się obciążenie silnika, tzn na jednym z półbiegów przygasa znacznie mocniej niż na pozostałych.
      Przed wymianą tego wodzika wszystkie inne podzespoły (poza rewersem oczywiście) działy normalnie. Macie jakiś pomysł, gdzie szukać przyczyny? Nie zrobiłem jeszcze pomiarów ciśnień, bo stwierdziłem, że podczas postoju w garażu na czas remontu raczej nie padła pompa, ale w przyszłym tygodniu postaram się załatwić manometry i te ciśnienia zmierzyć. Jakieś wskazówki, co jeszcze sprawdzić?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.