Skocz do zawartości

Polecane posty

WHATEVER
Wybrane dla Ciebie

sznajdik    131

Pytanie następujące: jest jakiś schemat znaki albo zasada ustawienia pompy wtryskowej w moim przypadku w 3060 wymieniłem na używkę chodzi dość dobrze ale ciekawi mnie czy ustawiłem ją przynajmniej na 99% prawidłowo bo tak za pierwszym strzałem ustawiłem na połowie tych ,,fasolek" na korpusie pompy i z zapaleniem nie było problemu ale czy na pewno prawidłowo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ppiotr    28

Powinna być kreska na pompie a druga na obudowie rozrządu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mikruss    64

kreska kreską  ale to jest krecha w zasadzie do odpalenia, pozniej na "ucho" regulujesz zaplon, nie moze chodzic za twardo, a znowu jak za mocno opoznisz zaplon to bedzie za mułowaty ;)

PS. Ile dales za uzywke, bo regeneracja kosztuje pare groszy....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


sznajdik    131

Za używkę zapłaciłem 1tys. zł z przewodami ciśnieniowymi, co do regeneracji to stara była wydałem 500zł i słabo to wyszło na początku było w miarę a później jakoś słabo na obroty się wkręcał a wyjmując pompę oznaczyłem ze ją i obudowę rozrządu żeby identycznie włożyć i nie byłem zadowolony a kompletny koszt remontu takiej rompy to mi wyliczył na jakieś 2 tyś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ptaszyna    125

Z lewej strony przy wieńcu (koło zamach.) jest taki duży korek wkręcany, jak go wykręcisz to w środku jest iglica (wskaźnik), myślę że to może służyć do ustawiania zapłonu, tylko nie sprawdzałem, czy i jakie są znaki na kole i jak to powinno być ustawione.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mikruss    64

Na kole masz zawsze gmp na pierwszym tloki. Tutaj zbyteczne jezeli pompa idzie na klin. Przydaje sie kiedy pompa jest na stożek tylko montowana tak jak u mnie we valtrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kreska kreską  ale to jest krecha w zasadzie do odpalenia, pozniej na "ucho" regulujesz zaplon, nie moze chodzic za twardo, a znowu jak za mocno opoznisz zaplon to bedzie za mułowaty ;)

PS. Ile dales za uzywke, bo regeneracja kosztuje pare groszy....

 

Regulujesz nie na ucho tylko na odpowiedni kąt (dynamiczny lub statyczny) tz aby pompa podala paliwo odpowiednio X stopni przed gmp, w zaleznosci od zaleceń producenta.Kreski określają poprawne ustawienie pompy, ale gdy zmieniamy pompę albo ją regenerujemy oznaczenia przestają być aktualne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez dawid1983
      WITAM MAM PYTANIE CZY DO MF 3070  PRZED POMKA PALIWA MOGE ZAMONTOWAC JAKIS DODATKOWY FILTERK  ZEBU ZBIRAL TEN CALY SYF ZE ZBIORNIKA A NIE POMPKA PALIWA  JAKI TEN FILTERK ZAMONTOWAC PROSZE O PODPOWIEDZ MOZE KTOS MA COS TAKIEGO ZROBIONE JAKIES ZDJECIA
    • Przez dawid199303
      Witam, nie mam lewego kierunkowskazu, najpierw zaczął szybko mrugać to myślałem że któraś żarówka poszła ale po chwili kontrolka od lewego jak go włączyłem zaczęła świecić ciągle i coś wyje, jak wyłączę to przestaje, na awaryjnych mrugają tylko prawe lewych brak ale kontrolki dwie mrugają. żarówki całe bezpieczniki też 
    • Przez Nacki10
      Witam 
       Kilka dni temu zawiesiły mi się szczotki w Alternatorze. Więc kupiłem cały regulator ze szczotkami nowy. Po zamontowaniu niby ładuje ale występują inne problemy. Jeżeli silnik pracuje na obrotach około 800-1000  świeci kontrolka od ładowania, jeżeli dołoże do 1400 kontrolka zgaśnie i jest ok. ale jak przekrocze 1400 obrotów zaczyna migać półbiegi skrzyni AB i CD na przemian. Zaznaczam Ciągnik był myty miesiąc temu i byłem dwa razy używany i było wszystko dobrze a od wtorku jak chciałem przeprowadzić to się wszystko zaczeło 
       
      Z góry Dziękuje 
    • Przez Masterek24
      Witam
      Dzisiaj umyłem przed zimą ciągnik. Po myciu odpaliłem i podczas jazdy nie działa żaden półbieg. Jak zatrzymam ciągnik to każdy półbieg wchodzi i jaki sobie wbije i ruszę to na takim jadę tylko problem że podczas jazdy już zmienić nie mogę nie działają o co chodzi ??
    • Przez djarcik
      Witam forumowiczów! W związku z tym że ostatnio pojawił mi się problem przy moim MF 3080 tworzę ten temat aby pomóc innym poszukującym. W moim MF komputer został już dawno przerobiony na przekaźniki, jeszcze zanim go kupiłem. Teraz pojawił mi się problem z przełączaniem skrzyni na żółw/zając a także z rozłączeniem przedniego napędu. Jak wiadomo w tym ciągniku często wiąże się to z awarią komputera sterującego skrzynią. U mnie komputer jest odłączony natomiast jest zrobiona BARDZO prowizoryczna przeróbka na przekaźniki. Do tej pory działało jednak coś musiało paść i chcąc to naprawić niestety nie mogę dojść do ładu i składu z tym. Chcę zrobić instalację na nowo jednak byłbym wdzięczny jakby ktoś ogarnięty na schemacie rozrysował jak takowa instalacja ma wyglądać jakich użyć przekaźników oraz jak to wszystko połączyć. Temat przekaźników był już w wątkach poruszany jednak schematu nie znalazłem jak to dobrze zrobić. Liczę że ktoś pomoże i mi i innym forumowiczom którzy mają podobny problem.
×