Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pytanie następujące: jest jakiś schemat znaki albo zasada ustawienia pompy wtryskowej w moim przypadku w 3060 wymieniłem na używkę chodzi dość dobrze ale ciekawi mnie czy ustawiłem ją przynajmniej na 99% prawidłowo bo tak za pierwszym strzałem ustawiłem na połowie tych ,,fasolek" na korpusie pompy i z zapaleniem nie było problemu ale czy na pewno prawidłowo?

Opublikowano

kreska kreską  ale to jest krecha w zasadzie do odpalenia, pozniej na "ucho" regulujesz zaplon, nie moze chodzic za twardo, a znowu jak za mocno opoznisz zaplon to bedzie za mułowaty ;)

PS. Ile dales za uzywke, bo regeneracja kosztuje pare groszy....

Opublikowano

Za używkę zapłaciłem 1tys. zł z przewodami ciśnieniowymi, co do regeneracji to stara była wydałem 500zł i słabo to wyszło na początku było w miarę a później jakoś słabo na obroty się wkręcał a wyjmując pompę oznaczyłem ze ją i obudowę rozrządu żeby identycznie włożyć i nie byłem zadowolony a kompletny koszt remontu takiej rompy to mi wyliczył na jakieś 2 tyś.

Opublikowano

Z lewej strony przy wieńcu (koło zamach.) jest taki duży korek wkręcany, jak go wykręcisz to w środku jest iglica (wskaźnik), myślę że to może służyć do ustawiania zapłonu, tylko nie sprawdzałem, czy i jakie są znaki na kole i jak to powinno być ustawione.

Opublikowano

kreska kreską  ale to jest krecha w zasadzie do odpalenia, pozniej na "ucho" regulujesz zaplon, nie moze chodzic za twardo, a znowu jak za mocno opoznisz zaplon to bedzie za mułowaty ;)

PS. Ile dales za uzywke, bo regeneracja kosztuje pare groszy....

 

Regulujesz nie na ucho tylko na odpowiedni kąt (dynamiczny lub statyczny) tz aby pompa podala paliwo odpowiednio X stopni przed gmp, w zaleznosci od zaleceń producenta.Kreski określają poprawne ustawienie pompy, ale gdy zmieniamy pompę albo ją regenerujemy oznaczenia przestają być aktualne

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez manik
      Witam
      Problem leży w pompie Lucas, wycieka paliwo na zaznaczonym na zdjęciu elemencie.
      Jak zniwelować ten wyciek? Czy tą śrubę z talerzem można wykręcić samemu (i jaką spełnia funkcję?) czy niezbędny będzie mechanik/pompiarz? Podejrzewam że jest tam jakiś oring który przepuszcza paliwo?

    • Przez marcin80wlkp
      Mam wyciek z pompy paliwowej z elementu zaznaczonego na zdjęciu na żółto. Można tym obracać dookoła i wtedy paliwo wylatuje mniej lub bardziej. Za co jest on odpowiedzialny? Czy dostanę gdzieś coś takiego, nowego? Czy można to ewentualnie wykręcić i zaślepić? Z góry dziękuję za pomoc.


    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v