Skocz do zawartości
killler89

Filtr powietrza Renault 95.14

Polecane posty

killler89    0

witam.zakupilem kilka dni temu ciagnik Renault 95.14 z 84 roku. zaczalem przegladac i usuwac usterki no i mam problem z filtrem powietrza, nie wiem czy tak ma byc ale w filtrze sa tylko 2 wklady siatkowe, podobne do tych od C360, jeden jest wcisniety w filtr od dolu i jest prawie na równi z obudowa filtra, a ten drugi jest pod nim i znajduje sie w juz  w misce z olejem i w niej plywa, czy tak ma byc ?prosze o szybka odpowiedz a najlepiej jakies zdjecie jak to u was wyglada bo zniwa za pasem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez tedek2
      Witam jak w temacie renowka. Podczas belowania slychac trzeszczenie z okolic walka. I zauwazylem ze ciagnik ma ciezej belowac i nawet ciągnąć 2 przyczepy bel. Teraz pytanie czy to moze miec wszystko ze soba związek?
    • Przez Patryk212
      Witam mam taki problem, że jak odpalam ciągnik od razu jest drugi półbieg włączony. W czym może być problem?
    • Przez MarianoKam
      Witam próbuję podłączyć rozdzielacz Nimco od ładowacza czołowego mam trzy wyjścia od rozdzielacza zasilanie P ,powrót pod ciśnieniem T1 ,i swobodny spływ T2 gdzie wpiąć się w hydraulikę od traktora ,chcę ominąć podłączenie pod gniazda .Proszę o pomoc
    • Przez Danielkoltun
      Witam . Przeczytałem kilka tematów na Agrofoto ale nie znalazłem tego czego bym oczekiwał więc postanowiłam napisać tutaj , mianowicie chce kupić renault 7514 ls z 1986r , potrzebuje opinie o tym modelu . Oglądałem jeden taki egzemplarz i sytuacja wygląda tak : traktor łanie zapala , biegi ma w podłodze ( dwie wajchy , 3 zakresy i 4 biegi , rewers przy kierownicy koło gazu ręcznego ) , chodzą ciasno i wyraźnie , traktor przy jeździe do przodu trochę wyje ale to może przez to że hamulce go strasznie trzymają bo jak się wciska sprzęgło podczas jazdy to się zatrzymuje jak przymurowany . Mógłby mi ktoś wyjaśnić jak wyłącza się blokadę i która to wajcha bo ciągnik był na blokadzie podczas oglądania a nie mogłem ogarnąć co i jak , jest jeszcze jedna wajcha o której nie mam pojęcia taka długa co jest pod pulpitem i ona idzie na stronę prawą i do góry wygląda to jak jakiś rozdzielacz jednosekcyjny  , czy wajcha z gumową rączką koło sprzęgła to drugi stopień sprzęgła ? , czy hamulce są zbudowane w podobny sposób jak w MTZ bo bym je przejrzał . I na koniec na co zwrócić jeszcze uwagę . Proszę o pomoc i pozdrawiam . 
       
    • Przez tomaszt135
      Witam,
      Mam problem z rozebraniem siłownika wspomagania w renault 8514. Po wstępnych oporach obraca się zewnętrzna część siłownika, ale nie chce się rozkręcić. Może ktoś już taki rozbierał i poradzi jak to zrobić lub ma rysunek złożeniowy z którego będzie wynikało jak się go rozbiera. Może ukryta jest gdzieś jakaś zawleczka, którą trzeba wyjąć? Z góry dziękuję. 


×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.