Skocz do zawartości

Ciągnik w przedziale 81-100 tysięcy złotych


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W takim razie kup coś z SDF, co prawda cena wyższa ale spalanie co chyba dla ciebie jest priorytetem z tego co czytałem jest na niskim poziomie, komfort bardzo dobry, w miarę lekkie więc chyba dobrze na użytki zielone, a co do trwałości to na pewno wytrzymają więcej niż farmtrack, do którego nie jestem przekonany, ponieważ mało kto zrobił tym sprzętem 5 tys mtg i nie można nic powiedzięc o jego wytrzymałości a sprowadzają deutze co mają ok 8,9 lat i 7000 mtg i chodzą elegancko bez najmniejszych problemów. Farmtrack może pali mało ale czy warto przez to rezygnować z pewności marki i komfortu? Ja bym nie zaryzykował, dołożył kasę i kupił SAME, chociaż to faktycznie spora różnica, ale to tylko moje subiektywne zdanie.

Opublikowano

do miko: Już sporo osób mu takie zeczy pisało i tek farmtrack jest najlepszy(wg ferdka) tylko że pytałem ile ma ha, ze az tak dużo ma nim robić ale nie wiadomo. hehe

Opublikowano

Ferdek dlaczego nie napisałeś ze chodzi ci o głowny ciągnik do gospodarstwa bo tak wynika z postu miraska:Agregat uprawowy 2,7m, bierny z

hydropakiem, to ile ty masz bydła na 15 ha ze robisz 1000 balotów???????? przecierz fak ze masz 15ha i chcesz ciągnik to przecierz nie jest wstyd chyba????

chyba ze sie myle to mnie popraw ale tak wynika z tamtego postu

Opublikowano

Ferdek czytając twoje posty doszedłem do wniosku że najlepszym rozwiązaniem dla ciebie będzie koń. Dasz mu wody to ci tanio wyjdzie, bo nie musisz tankować ON i jeszcze nawóz będziesz miał. Takie rozwiązanie może być alternatywną dla nowych ciągników przyszłości na wodór.

Opublikowano
Ferdek czytając twoje posty doszedłem do wniosku że najlepszym rozwiązaniem dla ciebie będzie koń. Dasz mu wody to ci tanio wyjdzie, bo nie musisz tankować ON i jeszcze nawóz będziesz miał. Takie rozwiązanie może być alternatywną dla nowych ciągników przyszłości na wodór.

 

Zbigi już nie dogryzaj jak Ferdek będzie wszystko przeliczał na spalnie to wkońcu nic nie kupi ;/

Opublikowano

Jak nie na temat? Jak polecać mu jakis ciągnik to każdy za dużo pali. Jezeli za wszelką cenę upiera się przy farmtracu to po co taki temat? Pozatym i tak ostatnio Ferdek nie udziela ię do tematu.

Opublikowano
Ferdek dlaczego nie napisałeś ze chodzi ci o głowny ciągnik do gospodarstwa bo tak wynika z postu miraska:Agregat uprawowy 2,7m, bierny z

hydropakiem, to ile ty masz bydła na 15 ha ze robisz 1000 balotów???????? przecierz fak ze masz 15ha i chcesz ciągnik to przecierz nie jest wstyd chyba????

chyba ze sie myle to mnie popraw ale tak wynika z tamtego postu

Skąd zarwałeś że mam 15ha? Mam 15 ha łąk i 15 ha pola do tego 4 ha dzierżawy, do tego dochodzi około 7 -10 ha łąk od znajomych którzy oddają łąki do skoszenia aby tylko dopłaty dostać, więc jak się trafia dobra łąka i urodzajny rok to nawet do 1000 bel ze słomą bywa, bo zawsze następny rok może być susza i wole się zabespieczyć wink.gif .

Co do spalania to ciągnik u mnie w pracuje głównie w lekkich pracach w sezonie po 12 do 16 godz dziennie więc każdy litr ropy się liczy.

 

Czy ja napisałem że wszystkie ciągniki dużo palą na początku tematu pisałem że biore pod uwagę farmtracka i case jx a Wy tu wyjeżdzacie z niewiadomo czym i naczytaliście się co wipisywałem w innych tematach!!! :angry:

 

 

Wiem wiem, Przepraszam że napisałem że mtz jest po**bany, a zetora wogóle nie biore pod uwagę!!!

 

Co do wypowiedzi o sprzęcie kolegi lub znajomego, to też przepraszam bo najlepiej pisać o tym co się ma, a jak już się ma c360 i żadnego innego ciągnika to pewnie że jest dla tego kogoś najlepsza na świecie (w końcu przestał ten ktoś za koniem chodzić jak sobie kupił!!!)

 

Chłopaki tak dla jasności w temacie pytałem o case jx i farmtracka i h*j mnie obchodzą wasze zetory mtz i belarusy,

farmtrack po nodze wam przejechał czy jakiś inny perkins że tak się czepiacie?

Opublikowano
Witam!

Jaki najlepszy ciągnik można kupić w cenie do 100 tyś ważne żeby miał 4x4 i ponad 60km był mało awaryjny i mało palił, wydaje mi się ze najlepszą propozycją są farmtracki, macie inne propozycje?

Sorki ale je tu widze tylko farmtracka a case nie widzę. A nie chodzi o to że nie lubie fartracka lub perkinsa, tylko odpowiadaliśmy na twoje pytanie tzn ,,macie inne propozycje", porprostu farmtarck nie jest taki tani jak myślałem w porównaniu do zachodnich. A jak tam z jego serwisem naprawde jest taki tani bo przecierz w większości to itak zachodnie podzespoły???

Ja opieram sie na własnych doświadczeniach a nie na kolegach czy znajomych bo sie przekonałem że koledzy potrafia celowo źle doradzić.

Pozdro

Opublikowano

Rino o case mniej wiem więc mniej pisałem, a co do farmtracka, kabina jest polska i napweno jeszcze jakieś elementy, już nie chodzi o cene samych szyb, co jest ważne w moim przypadku, ale np. carraro ma tańsze części bo jest bardziej popularnew Polsce również silniki perkinsa są bardzo popularne w wielu maszynach od ładowarek po kombajny itp, cóż mógł bym liczyć tylko na to że za kilka lat case stanie się bardziej popularny w polsce i ceny troche spadną.

Jest jeszcze roller/lampo, ale czy to prawda że po nowym roku nie będą dostępne? bo coś mi się wydaje że mają silniki euro 1 i wprowadzić mają lambo r2.

Opublikowano

o sampo/roller nic nie wiem to czy maja silniki euro 1, ale powinny miec juz euro2 ale nie wiem. Ale chyba dostępne będa tylko ze już euro 2 no i droższe co za tym idzie.

Opublikowano
Ferdek a powiedz mi czemu ty wszystko przeliczasz na spalanie.......Ja bym patrzył na awaryjność a nie na spalanie...

no to sie chyba pomyliłes z ta awaryjnoscią!! ja tak jak ferdek... patrzył bym na spalanie, komfort i jeszcze awaryjnosć!!!

Opublikowano

no to powiem wam coś o nhtd80. niedawno gośc mi mówił że jego nh podczas orki z czteroskibowym pługiem to nie wyrabia się w 10 l na mtg. więc gadanie dilerów że palą 5 można sobie między bajki włożyć. myślę też że i inne marki reklamujące się baaardzo niskim spalaniem nie zawsze będą spełniać oczekiwania klientów., i gadanie że jakaś marka spali 3 l wydaję się bardzo smieszna. w rosji podobno wyprodukowali taki ciągnik w którym podczas pracy przybywa paliwa, więc dla bardzo oszczędnych godny polecenia

Opublikowano
no to sie chyba pomyliłes z ta awaryjnoscią!! ja tak jak ferdek... patrzył bym na spalanie, komfort i jeszcze awaryjnosć!!!

W końcu ktoś myśli poprawnie, przecież nowy sprzęt ma się spłacać nie tylko wydajnością ale kosztami eksploatacji czyli najważniejsze mniejsze spalanie i lepszy komfort pracy, no i awaryjność, bo spalanie to są codzienne koszty najbardziej odczuwalne, a to że się coś popsuje kazdy dieler odpowiada to tylko maszyny i właściwie nie ma reguły który ma wiecej awarii, który mniej a po to jest gwarancja.

Czasy taniego kombinowanego paliwa odchodzą bezpowrotnie więc trzeba stawiać na oszczędność, niższe spalanie na poziomie 2 l/godz to jest 60 -80 zł dziennie a tyle dochodu to nie mam z gospodarstwa.

Nie wiem czy ktoś czytał artykół w Fokusie o Rokefelerze, oszczędzał nawet na kroplach cyny do lutowania beczek z ropą, z 40 kazał zejsć do 38 jak beczki ciekły stoswali 39 po latach uzbierał się niezły majatek na tej jednej kropli cyny ;)

Opublikowano

oj ferdek ty po prostu jesteś chyba strasznym dusigroszem. napewno nie będziesz rokefelerem skoro mówisz że nie masz 60 zł dziennego dochodu z gospodarstwa. niestety podzielam zdanie zbiga - koń -jedyne rozwiązanie

Opublikowano
60-80zł dziennej różnicy w spalaniu to co ty ciągnika na noc nie gasisz

Koniec sierpnia i początek września odpalam o 6 rano do kopaczki ziemniaczanej i kilka godz na zarobek potem ładowacz do gnoju i rozrzutnik i orka do 22 -23 oczywiście mam zmienników ale mf 255 czasami jest nie gaszony przez cały dzień no ale bez przesady to tylko kilkanaście dni w roku,a tak normalnie to rotacyjna zgrabiarka i zworzenie i ukłądanie bel też schodzi samo układanie do 21 -22 bo jak nie są za suche to muszą poleżakować na powietrzu i po tygodniu dopiero skłądam do stodoły lub w stogi,więc dużo godzin pracuje u mnie ciągnik a w sumie to są same lekkie prace

 

oj ferdek ty po prostu jesteś chyba strasznym dusigroszem. napewno nie będziesz rokefelerem skoro mówisz że nie masz 60 zł dziennego dochodu z gospodarstwa. niestety podzielam zdanie zbiga - koń -jedyne rozwiązanie

Po odliczeniu wszystkich kosztów to się poważnie zastanawiam czy jest wogóle 60zł netto dziennie

Opublikowano
no to powiem wam coś o nhtd80. niedawno gośc mi mówił że jego nh podczas orki z czteroskibowym pługiem to nie wyrabia się w 10 l na mtg. więc gadanie dilerów że palą 5 można sobie między bajki włożyć. myślę też że i inne marki reklamujące się baaardzo niskim spalaniem nie zawsze będą spełniać oczekiwania klientów., i gadanie że jakaś marka spali 3 l wydaję się bardzo smieszna. w rosji podobno wyprodukowali taki ciągnik w którym podczas pracy przybywa paliwa, więc dla bardzo oszczędnych godny polecenia

ja jakoś mam TL90A i pali mi z 4x40 4L na motogodzine!!!

Opublikowano
ja jakoś mam TL90A i pali mi z 4x40 4L na motogodzine!!!

to powiedz mi kolego ile u ciebie trwa motogodzina i ile motogodzin lub godzin orzesz hektar bo z takim zuzyciem zanosi sie na rekord

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Marcin70707
      Dobry wieczór! Po wielu latach użytkowaniach przeróżnych modeli serii średniej Ursusa tj. 4011-360 i to WIELU egzemplarzy postanowiłem zmienić mojego C-360 3P na coś.. innego. Szukam ciągnika o mocy maksymalnej 70km i cenie do 70tys. Rozważam dość poważnie Zetora 4340 i dlatego chcę wiedzieć jakie są jakie podstawie zalety ale przede wszystkim jakie są jego wady. Nie mogę znaleść informacji na temat mostu carraro, chociaż jakiś czas temu słyszałem że jest kosztowna naprawa. Dlatego chciałbym, aby zabrali głos użytkownicy Zetora, by wypowiedzieli swoje zdanie na temat tego modelu bądź innych pośrednich. Ciągnik będzie mi służył głównie do transportu oraz do koszenia łąk. Nie ukrywam również że będzie mi też służył jako lokata kapitułu😊. Dlatego byłbym bardzo wdzięczny za pomoc oraz jest na otwarty na inne alternatywne ciągniki. Rozglądam się również za Ursusem 4514, MF 362 bądź innymi modela Massey Fergusona,ale może jest jakiś ciągnik który ktoś mógłby mi polecić niekoniecznie z wyżej wymienionych marek.
    • Przez bobcat2250
      Tak jak w temacie. Liczę na wskazówki i opinie bezpośrednio o traktorach, jak i podejściu serwisu. Do czego warto dopłacić, co lepiej odpuścić. Ciągnik minimum 150 km, choć nie ukrywam że bardziej patrzę na moment obrotowy, oczywiście 6 cylindrów. Raczej bez przedniego Tuza (nie będzie potrzebny - myślę, że rezygnacja z niego pokryje amortyzację przedniej osi), przedni obciążnik nie z walizek, tylko jeden odlew na stałe. Skrzynia nie jestem zdecydowany czy bezstopniowa, czy może same półbiegi w automacie. Zadania dla ciągnika: agregat talerzowy 4m ciągany (będzie kupiony razem z ciągnikiem), transport przyczepami 2x 8 ton, pług 4 skibowy obrotowy, agregat uprawowy i raz w roku rozrzutnik Warfama 13 ton. Biorę pod uwagę tylko marki, które mają blisko serwis:
      1) Steyr Impuls 6150 CVT
      2) New Holland T7.175 AC lub jeśli nie automat to może postawić na większy gabaryt T7.195S, który powinien być sporo tańszy.
      3) John Deere 6155M lub 6175M (nie mam pojęcia czy ten większy jest realny w tej cenie)
      4) Case Puma 150 CVX lub Multicontroller
      I raczej wybór byłby z tej czwórki, a blisko jest jeszcze to:
      5) Deutz 6170 RCshift (widziałem jakąś promocję na ten model, jednak nigdy nie było mi blisko do tej marki traktorów z powodu negatywnych opinii krążących w sieci, aczkolwiek nie było okazji porozmawiać z użytkownikiem takiego traktora)
      6) Massey Ferguson 7S.155 (tutaj również raczej przyciągnęła mnie reklamowana promocja, gdyż serwis tej marki nie ma dobrych opinii)
      7) Claas Arion 630 (również nie mam pojęcia czy to realne sidła cenowe, do tego dealer jest dopiero od niedawna)
      Dodam, że jeśli byłby to Steyr, NH lub Deutz to wtedy traktor byłby kupiony razem z broną talerzową od jednego dealera, a to może zawsze byłoby trochę taniej, albo możnaby wytargować jakieś dodatkowe wyposażenie.
      Grupa CNH raczej pokusiłbym się o bezstopniowa przekładnię, natomiast JD to kiedyś pracowałem na modelu 6820, gdzie było 5 biegów + 4 półbiegi w guzikach i w miarę spoko się to obsługiwało, choć jak czytam forum to każdy pisze o autoquad. Na youtube są komentarze pod filmami bodajże agrofoto.pl że użytkownicy nie są zadowoleni z przekładni w JD jednak nie są to doprecyzowane komentarze. 
      Przy takiej kwocie nie będzie robiło różnicy 20 tyś w tą czy w tamtą, jednak zależy mi żeby 500 tyś nie przekroczyć, bo zaraz pewnie Zaczniecie pisać że JD 6R albo i Fendt od razu. Traktor będzie robił 250 - 500 godzin rocznie z tendencją wzrostową w miarę powiększania parku maszynowego o opryskiwacz i siewnik.
      Na którą opcję Byście postawili i o czym warto pamiętać przy zakupie? Może ktoś proponuje wydłużenie gwarancji, może dopytywać o koszty pierwszych serwisów? Jeszcze nigdy nie kupowałem nowego ciągnika i nie chcę na dzień dobry dać się wydymać. Napiszcie jeszcze jak Rozmawiacie ze sprzedawcami, czy Mówicie że konkretny model chcecie wyceniać, a może że np co za 420 netto Mogą zaoferować? Najlepiej to pewnie jak ciągnik z placu i wtedy wiadomo jaka cena wyjściowa i można Im proponować po 60-70 tyś mniej niż Oni chcą?
      A i jeszcze mi się przypomniała kwestia: czy w ciągniku 150-160 km mają sens koła 42 cale? Za nie z reguły też jest dobre 20 tysięcy dopłaty.
    • Przez mily123pl
      Witam,jaki ciagnik wybrać do 80 tys od 100 do 120 koni ?
    • Przez slawus
      Złożyłem wniosek na modernizację i teraz zastanawiam się jaki ciągnik wybrać. We wniosku napisałem ciągnik o mocy 80-90 KM i jeszcze zastawiam się jaki sprzęt do takiego ciągnika (pług, agregat, siewnik...) Czytając posty widzę, że są tu znawcy tematu. Dodam, że będzie to podstawowy ciągnik na razie na 15 ha, ale zamierzam powiększyć areał w niedalekiej przyszłości.
    • Przez Mateusz_105
      Cześć i czołem!
      Przychodzę z pytaniem co wybrać a może coś innego w podobnym przedziale cenowym i moczowym 
      -Nowy solis 60
      -New Holland td5010 2010r 2200mth
      -Kubota m6060 2014r 2400mth
      -Farmtrac dt 675 2011r 2000mth 
      Będzie chodził z agregatem 2,4m,  pługiem 3 i jeździł z przyczepą 3,5t
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v