Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Dawid777

Bratoszewice 2009

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Bratoszewice

Wiadomość z agroFakt.pl

Dawid777    0

Kurde nigdzie nie moge znaleźc planu tych targów B) A ty @lukasz20 z kąd jesteś? Bo ja mam do Łyszkowic 8km i do Głowna 10 więc chyba mieszkamy niedaleko siebie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bodzio1108    79

Ja jadąc od Pabianic przez Konstantynów, Zgierz, Stryków mam 60Km B) Będe tak mniej więcej o 10-11, będe miał koszulke AF B)

Dawid, co tam ciekawego jest w tym roku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid777    0

Powiem tak ludzi mało lub bardzo mało było. Ale za to alkoholu nie brakowało B) z ciekawszych sprzętów to: tuscano, nowy kombajn DF, lambo R8 270, Valtra N121 black edition, Valtra chyba seria T, fajny Same 170KM, kiełbaski, grill, piwo, miód, krzaczki, kwiatki itp. jeśli będzie się jechac od strony głowna to może się nie stanąc więc ja polecam droge od Nowostaw tylko kto nigdy tam nie był może miec problem z trafieniem. Ja już sobie pogadałem z przedstawicielem Korbanka i zaproponował mi MF'a 80KM za 200tys B) oprócz tego oczywiście farmasz, rolskład i inni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz20    0

@Dawid777 ja jestem spod Bielaw B) wieś Gaj a @przemal_1989 to kolega ze szkolnej ławy co nie B) ? Przemek ja dziś będę ok 11 jak coś to się zdzwonimy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Patrick345    130
@Dawid777 ja jestem spod Bielaw B) wieś Gaj a @przemal_1989 to kolega ze szkolnej ławy co nie B) ? Przemek ja dziś będę ok 11 jak coś to się zdzwonimy

 

Czyli mieszkamy niedaleko siebie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz20    0

a jak Ci sie podobało na wystawie??ja głównie zainteresowany byłem zetorem 115 :D ale valtra robiła wrażenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bodzio1108    79

Hehe, panowie było zaje******, tylko dzisiaj źle! :D Ogólnie mało ludzi, sprzętu też tak sobie, ale i tak ta czarna Valtra pobiła wszysto na łeb, porostu się w niej zakochałem :D

Fendta 312 ugadałem z gościem już nie pamiętam na ile to było ale z ceny jaką mi dał najpierw zeszliśmy o 5tyś Euro plus jeszcze jakieś dodatki proponawał i wóda w namiocie się lała strumieniami, bo powiedziałem że kończe obore, hektarów mam 70 i rozglądam sie za czymś na Prow :D Już był ten gościu gotowy wieczorem mi go do domu przywieźć :D

Ps, maszynka niczego sobie :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz20    0

widzę że dobry sposób na ugadanie ceny wybrałeś :D ja gadałem z kolesiem o zetorze 115 i w standardzie za 140 brutto chciał mi go opchnąć ale do tego komplet obciążenia jeszcze jedna para wyjść hydrauliki radio i takie tam.a klima 7 tysi :D ogólnie było fajnie na pewno będę w żniwa jak coś zorganizują ale do Zielonego Agro Show to daleka droga :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz20    0

Odświeżam temat. 24-25.04.2010 r. – XVIII Targi Rolne AGROTECHNIKA 2010 kogo będzie można spotkać :) ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×