Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wie ktoś może ile zaworów na cylinder mają te ciągniki?

Pozycja neutralna w rewerserze jest, czy żeby zatrzymać ciągnik trzeba hamulec elekto włączać?

Dzięks!

Opublikowano

ile zaworów ma tego nie wiem nie sprawdzałem. A co do rewersora to ma pozycję postojową i neutralną. w przypadku gdy jest wyposażony w joystick z przekładnią nawrotną lewostronna dziwgnia rewersora wraca do pozycji środkowej.

 

Dzięki! Ale jakbyś mógł jakoś sprawdzić ile zaworów ma byłbym jeszcze bardziej wdzięczny!

Opublikowano

Dobra! Ostatnie.

 

Tylko command8 smiga 40km/h przy 1750obr/min czy commandquad też? Jeśli nie nie to przy jakich obrotach osiągnie wartość maksymalną?

 

Pewnie wyda się to wam śmieszne ale diler u którego byłem nie potrafił odpowiedź na to pytanie.

Opublikowano (edytowane)

Dobra! Ostatnie.

 

Tylko command8 smiga 40km/h przy 1750obr/min czy commandquad też? Jeśli nie nie to przy jakich obrotach osiągnie wartość maksymalną?

 

Pewnie wyda się to wam śmieszne ale diler u którego byłem nie potrafił odpowiedź na to pytanie.

 

W broszurze jest wymieniony tylko Command8 32/16 z funkcją Eco. Odnośnie drugiego pytania - pewnie 2100-2200 rpm.

 

Jakie ceny za przedstawicieli serii 5R i przy jakim wyposażeniu wymieniał handlowiec?

Edytowane przez Kos_pl
Opublikowano

Za 5100R, prawie ful opcja(podłokietnik, ele zawory, 117l pompa, wzmocniony tylni podnośnik). Tylko bez com8(dopiero w domu na papierze zauważyłem że wstawił comquad'a manual, choć dwa razy mówiłem com8) bez pakietu z dzojstikiem i standardowe oświetlenie zażyczył sobie 248 tysi netto. W tym rabat 8 tysięcy na chwile obecna. Jak się pytałem czy przedni tuz i wom tak jak na stronie pisze w 5R maja w standardzie to się tylko uśmiał...

Opublikowano

U mnie 5100R oferta 260 netto do negocjacji wyposażenie - Tuz przedni, amortyzacja osi i kabiny, przekładnia 16/16 manual, oświetlenie full led, pompa 117l, bez podłokietnika, opony 480 R 24 x 540 R38, trzy pary wyjść hydraulicznych (mechaniczne) udzwig 4700kg, 

Opublikowano (edytowane)

Ceny moim zdaniem przerażają (a jeszcze byście coś sobie podobierali), ja bym uciekał do innych marek, ewentualnie większych serii JD - 6M lub MC. Chyba że koniecznie chcecie tak mały traktor (rozstaw osi niemalże jak u New Hollanda T4, tylko konstrukcja jest wytrzymalsza i silnik większy). Ale wtedy też wybrałbym 90-tkę i zrobił jej chiptuning, bo pewnie będzie to bardziej opłacalne cenowo.

Edytowane przez Kos_pl
Opublikowano

No jeśli o mnie chodzi to zastanawiam się jeszcze nad Arionem 420 lub 430 bo tak jak pisze Kos, te 5r to straszne pierdółki. Z tym że no niestety takiego wypasu jeśli chodzi o wyposażenie w Claasie nie będzie.

Opublikowano (edytowane)

No jeśli o mnie chodzi to zastanawiam się jeszcze nad Arionem 420 lub 430 bo tak jak pisze Kos, te 5r to straszne pierdółki. Z tym że no niestety takiego wypasu jeśli chodzi o wyposażenie w Claasie nie będzie.

czy robiłeś już rozeznanie jezeli chodzi o cenę takiego ariona?

Edytowane przez kewin123
Opublikowano (edytowane)

czy robiłeś już rozeznanie jezeli chodzi o cenę takiego ariona?

 

Arion 430 : przedni tuz, amortka, wom, hexaszift, pompa 100, automatyka skrzyni, 3 pary hydrauliki mechaniczne za 260 netto z bardzo dużym rabatem na amortyzacje przodu.

 

Jonder mały, arion znowu duży lub taki się wydaje i bądź tu mądry ; p

 

ciekawe jaka cena jest za Case luxxuma w takim wyposażeniu... podejrzewam ze 220 spokojnie.

 

Luxxum 110, troche ponad 240 netto. Prawie wsio już ma.

Edytowane przez pupeq
Opublikowano (edytowane)

Luxxum mógłby mieć tylko silnik 4,5 l z większych serii lub chociaż nie mieć zaworu EGR w tym małym silniczku. Skrzynia biegów z pewnością fajna - ma oddzielny zbiornik na olej hydrauliczny, ale z drugiej strony - czy cokolwiek wiemy na temat jej trwałości? Ja szczerze powiem to niewiele wiem na ten temat. Ale nie wykluczam - to może być dobra i trwała konstrukcja.

 

Arion nie jest duży (rozstaw osi 252 cm, 5 t masy, tylko jest dość szeroki - trochę ponad 2,5 m i ma ciekawy rozkład masy 50:50 a nie 40;60 - przód:tył), Valtra N104 już jest większa (266,5 cm rozstawu osi, masa 5,35 t), ale do N114 jej wiele brakuje w wytrzymałości (odnośnie obciążeń), niestety. Ale możecie się tez rozeznać, wersja bazowa N104 powinna być w okolicy 220 tys zł netto.

 

Możecie się jeszcze rozejrzeć za MF-em z serii 5700 SL.

 

Z Claasem - jego ciągnikami - to imo jest ten problem, że jak to mówią Niemcy - za grosze ich się później sprzedaje. :( Chociaż jak będzie w przyszłości to kto to wie. A od serii Arion 4** to ciągniki wyglądają fajnie - przynajmniej według specyfikacji.

Edytowane przez Kos_pl
Opublikowano

W luxxum skrzynia głośna albo jestem uprzedzony po dłuższym kontakcie z maxxumem ; p

 

Valtry(nowa seria N) i meseje to chyba już ciut za drogo będzie. Ale jakby ktoś chciał popytać dilerów o tego MF'a 5700 SL z podłokietnikiem na elektrozaworach byłbym wdzięczny.

 

Wracając do tematu. Wiadomo już coś o apetycie na paliwo nowych 5R?

Opublikowano

Pamiętajcie że Ariony 400 mają 2 wielkości 410-420 są mniejsze a 430-440, większe, chodzi o rozstaw osi. A odpowiednik 5R z Claasa to Claas Atos. Ciekawa jest oferta nowych DF 5 i 5G i nowa Valtra A.

Opublikowano (edytowane)

Różnica w rozstawie osi jest niewielka (podobnie jak i w katalogowej masie), ale faktycznie też jest. Duża różnica jest za to w udźwigu tylnego podnośnika 5750 kg od Ariona 430 w górę (do 460) vs 4500 kg u Ariona 410-420 (4200 kg vs 3200 kg, 61 cm za końcem haków).

Edytowane przez Kos_pl
Opublikowano

JD 5115r cena 326 netto maks wyposażenie + TUR, TUZ, WOM lub
ARION 430 cena 330 netto + TUR, TUZ, WOM lub
Arion 420 cena około 280 netto ale quadrashift i bez CSM
Wszystkie maszyny na maksymalnym wyposażeniu...
Uważam, że ceny powinny być odrobinę niższe. Czy ma ktoś już doczynienia z tym ciągnikiem na własnym podwórku albo może zamówił ktoś już ten Ciągnik??

Opublikowano

JD 5115r cena 326 netto maks wyposażenie + TUR, TUZ, WOM lub

ARION 430 cena 330 netto + TUR, TUZ, WOM lub

Arion 420 cena około 280 netto ale quadrashift i bez CSM

Wszystkie maszyny na maksymalnym wyposażeniu...

Uważam, że ceny powinny być odrobinę niższe. Czy ma ktoś już doczynienia z tym ciągnikiem na własnym podwórku albo może zamówił ktoś już ten Ciągnik??

 

Nie, nie mam oraz nie spodziewałbym się zbyt wielu kupujących(Po prostu za drogi jak na te gabaryty). I ten czas oczekiwania na nowy ciągnik... oh maj got. Choć ponoć teraz w większości marek trzeba sporo czekać.

Opublikowano

Bodajże że w gazecie "tygodnik rolniczy" jest opisany 1 właściciel w Polsce 5R , ten ciągnik nie będzie tani że względu też że jest produkowany w USA więc koszty transportu są drogie.

Opublikowano

Tu nie chodzi o koszty transportu, nie bądzcie smieszni. Nawet jeśli to załóżmy że przypłynie promem do Portugalii do Lizbony to do Warszawy mamy jakieś 3500 km. Po 3 zł za kilometr to się równa 10 000zł. Plus prom kilkanaście tysięcy. Także teoria że transport drogi to ciągnik drogi jest naprawdę słaba... Moim zdaniem jest mały a potrafi tyle co duży plus trochę elektryki elektroniki i cena rośnie... Ciągnik moim zdaniem do ładowacza czołowego super bo mały promień skrętu, funkcja zatrzymania i ruszania tylko hamulcem, panoramiczny dach, miekka ośka i kabina do tego małe gabaryty a można obciążyć go do 8 ton a podstawa waży 4tony. :P żebym miał wolną kase bym sobie kupił :D

Opublikowano

Trochę późno ale zawsze. Model 5100r rocznik 18. Pali jak smok bez obciążenia przy prędkości 42 kmh 16 litrów na godz. W obciążeniu od 17 do 26 na godz. Na postoju mniej jak 8 nie ma mowy. Ciągnik za***ie cię awaryjny i niedopracowany nie polecam. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Kamil567
      John Deere 5080M na zimnym szarpie po rozgrzaniu problem zanika ale nie do końca. Głównym problemem jest to ze po paru godzinach pracy w polu np. agregatem, pługami ciągnik staje, silnik pracuje nie słychać żadnych niepokojących odgłosów ale zaczyna mrugać kontrolka od rewersu "N". Zmiana położenia rewersu nic nie daje, gaszenie i odpalanie ciągnika również, losowo kontrolka "N" zaraz po odpaleniu mruga lub świeci stale ale po zmianie na przód lub tył zaczyna mrugać od razu. Kontrolka zaczęła również mrugać gdy ciągnik staną zgasiłem go odpaliłem kontrolka świeciła stale ale gdy podniosłem agregat zaczęła z powrotem mrugać (po paru godzinach pracy), stanął również na drodze asfaltowej podczas powrotu do domu z pola. "Zegary" nie wskazują wysokiej temperatury, jest w normie, raz zaświeciła się kontrolka wskaźnik informacji o transmisji (kółko zębate) i wskaźnik alertów serwisowych ("!" w rombie). Po jakimś czasie 30min-2h problem znika i z powrotem można jeździć ale po dłuższej chwili problem się ponawia. Jeżeli miał ktoś podobny problem proszę o pomoc i z góry dziękuje 
    • Przez Michael0044
      Witam,
      posiadam ciągnik jd 5510n (sadownik takzwany ) chciałbym wymienić w nim olej silnikowy. W instrukcji brak informacji ile wchodzi tam oleju ktoś się orientuje ? 
      pozdrawiam 
    • Przez Sremist
      Witam, mam taki problem iż co jakiś czas odłącza mi cały ciągnik, tzn wyłącza monitor, wyłącza zegary itp, ciągnik gaśnie, mogę go zapalić ale dosłownie po 3s gaśnie, nie wyświetla żadnego komunikatu po prostu ginie wszystko, robił to czasem w ciągu pracy, po paru, parunastu minutach wracał do żywych jakby nigdy nic, wyświetlacz był wymieniony też z tego powodu (i innych) ale tego akurat nie naprawiło, John Deere 6170r 2012rok,
      obecnie chciałem odpalić ciągnik i zanim załadował się system, odłączyło wszystko 
      odłączanie zasilania itp nie pomogło 
    • Przez Wojak^^
      Witam, interesuje mnie ciągnik 6125M nowy. Co powiecie na jego temat czy są jakieś wady oprócz problemów z adblue czy może DPF.
      Jaką skrzynie wybrać, polecacie manualną czy automatyczna, czy może są półautomatyczne ?
       
    • Przez adanow
      Czy możecie polecić jakiś sprawdzony profesjonalny serwis który wyłączy, lub regeneruje DPF ,i  podnosi moc o parę koników w JOHN DEERE  5090M.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v