pupeq

nowy 5 R pytan kilka

Polecane posty

pupeq    0

Wie ktoś może ile zaworów na cylinder mają te ciągniki?

Pozycja neutralna w rewerserze jest, czy żeby zatrzymać ciągnik trzeba hamulec elekto włączać?

Dzięks!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ile zaworów ma tego nie wiem nie sprawdzałem. A co do rewersora to ma pozycję postojową i neutralną. w przypadku gdy jest wyposażony w joystick z przekładnią nawrotną lewostronna dziwgnia rewersora wraca do pozycji środkowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pupeq    0

ile zaworów ma tego nie wiem nie sprawdzałem. A co do rewersora to ma pozycję postojową i neutralną. w przypadku gdy jest wyposażony w joystick z przekładnią nawrotną lewostronna dziwgnia rewersora wraca do pozycji środkowej.

 

Dzięki! Ale jakbyś mógł jakoś sprawdzić ile zaworów ma byłbym jeszcze bardziej wdzięczny!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pupeq    0

Dobra! Ostatnie.

 

Tylko command8 smiga 40km/h przy 1750obr/min czy commandquad też? Jeśli nie nie to przy jakich obrotach osiągnie wartość maksymalną?

 

Pewnie wyda się to wam śmieszne ale diler u którego byłem nie potrafił odpowiedź na to pytanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kos_pl    106

Dobra! Ostatnie.

 

Tylko command8 smiga 40km/h przy 1750obr/min czy commandquad też? Jeśli nie nie to przy jakich obrotach osiągnie wartość maksymalną?

 

Pewnie wyda się to wam śmieszne ale diler u którego byłem nie potrafił odpowiedź na to pytanie.

 

W broszurze jest wymieniony tylko Command8 32/16 z funkcją Eco. Odnośnie drugiego pytania - pewnie 2100-2200 rpm.

 

Jakie ceny za przedstawicieli serii 5R i przy jakim wyposażeniu wymieniał handlowiec?

Edytowano przez Kos_pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pupeq    0

Za 5100R, prawie ful opcja(podłokietnik, ele zawory, 117l pompa, wzmocniony tylni podnośnik). Tylko bez com8(dopiero w domu na papierze zauważyłem że wstawił comquad'a manual, choć dwa razy mówiłem com8) bez pakietu z dzojstikiem i standardowe oświetlenie zażyczył sobie 248 tysi netto. W tym rabat 8 tysięcy na chwile obecna. Jak się pytałem czy przedni tuz i wom tak jak na stronie pisze w 5R maja w standardzie to się tylko uśmiał...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie 5100R oferta 260 netto do negocjacji wyposażenie - Tuz przedni, amortyzacja osi i kabiny, przekładnia 16/16 manual, oświetlenie full led, pompa 117l, bez podłokietnika, opony 480 R 24 x 540 R38, trzy pary wyjść hydraulicznych (mechaniczne) udzwig 4700kg, 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kos_pl    106

Ceny moim zdaniem przerażają (a jeszcze byście coś sobie podobierali), ja bym uciekał do innych marek, ewentualnie większych serii JD - 6M lub MC. Chyba że koniecznie chcecie tak mały traktor (rozstaw osi niemalże jak u New Hollanda T4, tylko konstrukcja jest wytrzymalsza i silnik większy). Ale wtedy też wybrałbym 90-tkę i zrobił jej chiptuning, bo pewnie będzie to bardziej opłacalne cenowo.

Edytowano przez Kos_pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pupeq    0

No jeśli o mnie chodzi to zastanawiam się jeszcze nad Arionem 420 lub 430 bo tak jak pisze Kos, te 5r to straszne pierdółki. Z tym że no niestety takiego wypasu jeśli chodzi o wyposażenie w Claasie nie będzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kewin123    28

No jeśli o mnie chodzi to zastanawiam się jeszcze nad Arionem 420 lub 430 bo tak jak pisze Kos, te 5r to straszne pierdółki. Z tym że no niestety takiego wypasu jeśli chodzi o wyposażenie w Claasie nie będzie.

czy robiłeś już rozeznanie jezeli chodzi o cenę takiego ariona?

Edytowano przez kewin123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pupeq    0

czy robiłeś już rozeznanie jezeli chodzi o cenę takiego ariona?

 

Arion 430 : przedni tuz, amortka, wom, hexaszift, pompa 100, automatyka skrzyni, 3 pary hydrauliki mechaniczne za 260 netto z bardzo dużym rabatem na amortyzacje przodu.

 

Jonder mały, arion znowu duży lub taki się wydaje i bądź tu mądry ; p

 

ciekawe jaka cena jest za Case luxxuma w takim wyposażeniu... podejrzewam ze 220 spokojnie.

 

Luxxum 110, troche ponad 240 netto. Prawie wsio już ma.

Edytowano przez pupeq

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kos_pl    106

Luxxum mógłby mieć tylko silnik 4,5 l z większych serii lub chociaż nie mieć zaworu EGR w tym małym silniczku. Skrzynia biegów z pewnością fajna - ma oddzielny zbiornik na olej hydrauliczny, ale z drugiej strony - czy cokolwiek wiemy na temat jej trwałości? Ja szczerze powiem to niewiele wiem na ten temat. Ale nie wykluczam - to może być dobra i trwała konstrukcja.

 

Arion nie jest duży (rozstaw osi 252 cm, 5 t masy, tylko jest dość szeroki - trochę ponad 2,5 m i ma ciekawy rozkład masy 50:50 a nie 40;60 - przód:tył), Valtra N104 już jest większa (266,5 cm rozstawu osi, masa 5,35 t), ale do N114 jej wiele brakuje w wytrzymałości (odnośnie obciążeń), niestety. Ale możecie się tez rozeznać, wersja bazowa N104 powinna być w okolicy 220 tys zł netto.

 

Możecie się jeszcze rozejrzeć za MF-em z serii 5700 SL.

 

Z Claasem - jego ciągnikami - to imo jest ten problem, że jak to mówią Niemcy - za grosze ich się później sprzedaje. :( Chociaż jak będzie w przyszłości to kto to wie. A od serii Arion 4** to ciągniki wyglądają fajnie - przynajmniej według specyfikacji.

Edytowano przez Kos_pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pupeq    0

W luxxum skrzynia głośna albo jestem uprzedzony po dłuższym kontakcie z maxxumem ; p

 

Valtry(nowa seria N) i meseje to chyba już ciut za drogo będzie. Ale jakby ktoś chciał popytać dilerów o tego MF'a 5700 SL z podłokietnikiem na elektrozaworach byłbym wdzięczny.

 

Wracając do tematu. Wiadomo już coś o apetycie na paliwo nowych 5R?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piters182    29

Pamiętajcie że Ariony 400 mają 2 wielkości 410-420 są mniejsze a 430-440, większe, chodzi o rozstaw osi. A odpowiednik 5R z Claasa to Claas Atos. Ciekawa jest oferta nowych DF 5 i 5G i nowa Valtra A.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kos_pl    106

Różnica w rozstawie osi jest niewielka (podobnie jak i w katalogowej masie), ale faktycznie też jest. Duża różnica jest za to w udźwigu tylnego podnośnika 5750 kg od Ariona 430 w górę (do 460) vs 4500 kg u Ariona 410-420 (4200 kg vs 3200 kg, 61 cm za końcem haków).

Edytowano przez Kos_pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
januszkon    0

JD 5115r cena 326 netto maks wyposażenie + TUR, TUZ, WOM lub
ARION 430 cena 330 netto + TUR, TUZ, WOM lub
Arion 420 cena około 280 netto ale quadrashift i bez CSM
Wszystkie maszyny na maksymalnym wyposażeniu...
Uważam, że ceny powinny być odrobinę niższe. Czy ma ktoś już doczynienia z tym ciągnikiem na własnym podwórku albo może zamówił ktoś już ten Ciągnik??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pupeq    0

JD 5115r cena 326 netto maks wyposażenie + TUR, TUZ, WOM lub

ARION 430 cena 330 netto + TUR, TUZ, WOM lub

Arion 420 cena około 280 netto ale quadrashift i bez CSM

Wszystkie maszyny na maksymalnym wyposażeniu...

Uważam, że ceny powinny być odrobinę niższe. Czy ma ktoś już doczynienia z tym ciągnikiem na własnym podwórku albo może zamówił ktoś już ten Ciągnik??

 

Nie, nie mam oraz nie spodziewałbym się zbyt wielu kupujących(Po prostu za drogi jak na te gabaryty). I ten czas oczekiwania na nowy ciągnik... oh maj got. Choć ponoć teraz w większości marek trzeba sporo czekać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piters182    29

Bodajże że w gazecie "tygodnik rolniczy" jest opisany 1 właściciel w Polsce 5R , ten ciągnik nie będzie tani że względu też że jest produkowany w USA więc koszty transportu są drogie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krystek1992    11

Tu nie chodzi o koszty transportu, nie bądzcie smieszni. Nawet jeśli to załóżmy że przypłynie promem do Portugalii do Lizbony to do Warszawy mamy jakieś 3500 km. Po 3 zł za kilometr to się równa 10 000zł. Plus prom kilkanaście tysięcy. Także teoria że transport drogi to ciągnik drogi jest naprawdę słaba... Moim zdaniem jest mały a potrafi tyle co duży plus trochę elektryki elektroniki i cena rośnie... Ciągnik moim zdaniem do ładowacza czołowego super bo mały promień skrętu, funkcja zatrzymania i ruszania tylko hamulcem, panoramiczny dach, miekka ośka i kabina do tego małe gabaryty a można obciążyć go do 8 ton a podstawa waży 4tony. :P żebym miał wolną kase bym sobie kupił :D


Zetor 9641 + ładowacz

John Deere 6120M...

 

... walczą dzielnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielo2007    75

Trochę późno ale zawsze. Model 5100r rocznik 18. Pali jak smok bez obciążenia przy prędkości 42 kmh 16 litrów na godz. W obciążeniu od 17 do 26 na godz. Na postoju mniej jak 8 nie ma mowy. Ciągnik za***ie cię awaryjny i niedopracowany nie polecam. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Legend
      Witam ,chciałbym zwiększyć moc w moim JD 5055e, ciągnik jest strasznie zamulony i trzeba go wysoko kręcić żeby szedł ,np z przyczepą to nawet ciężko mu ruszyć z biegu  c1.
      Ciągnik jest z 2016r przedliftowy na zwykłej pompie paliwowej, bez common rail i dpf .
      Czy ktoś z was zwiększał moc w takim ciągniku i w jaki sposób to można zrobić ,bo jeśli byłby na CR to łatwizna a na zwykłej pompie to już ciężej, znajomy mi sugerował kupić pompę od 5075E, ale może da się coś zrobić na  oryginalnej ?
      Chciałbym uzyskać moc około 70-75km
       
      Jeśli ktoś z was zwiększał moc w takim ciągniku prosiłbym o odpowiedź jak to najprościej i bezpiecznie dla silnika zrobić
       
       
    • Przez danielo2007
      Witam. Chciałem sie podzielic moimy spostrzezeniami i awariami z krótkiego użytkowania ciagnika John Deere 5100R w nadzieji że komus to pomoże w wyborze, albo ktoś też sie podzieli uwagami na temat swojej 5R.
      Ciagnik zakupiony u dealera wanicki agro w swidniku przepracowane ma 80mth. Jeszcze przed odbiorem go z placu u dealera stwierdziłem niepokojace głosne stuki i trzaski w hydraulice-objawy nasilaja sie przy wciskaniu hamulca lub przesuwaniem dzwigni hydrauliki. Usterka mimo naprawy nie została usunieta do dnia dzisiejszego (serwis nie za bardzo wie czego sie czepic).Po 30mth sie zaczeło:
      -opadanie tura po dłuzszym postoju
      -awarie rewersora (kalibrowany i wgrywany soft przez serwis 2 razy, nic to nie dało)
      -odczuwalny spadek mocy i właczanie sie kontrolki inteligentnego zarzadzania moca(+10KM) przy kazdym wcisnieciu pedału gazu bez obciazenia(wczesniej kontrolka zapalała sie w transporcie przy obciazeniu)
      -skrzynia biegów przełacza biegi po 5sekundach od ruszenia dzwignia(w tym czasie ciagnik jest na luzie) co doprowadza tzw.pchniecia zestawu na wzniesieniu luz stoczenia do tyło(mi przydazyło sie to juz dwa razy i mało brakowało do wywrócenia zestawu).
      -po nagrzaniu sie hydrauliki bywa ze ehr przestaje na chwile reagowac.
      -wyzuca przewody z gniazd hydrauliki podczas próby wywrotu załadowanej przyczepy
      -spalanie na pusto transport 18-21L/h w pracy np. agregatem scierniskowym to 20-26L/h
      -ciagłe błedy przekładni głownej, rewersu, podnosnika, brak komunikacji ze sterownikami, nawet z wyswietlaczem.
      Pochwalic ciagnik moge tylko za zwrotnosc i oswietlenie zewnetrzne, reszta jak narazie kicha do kwadratu. Zapomniałbym jeszcze o tym że dealer zle przekazał do zamówienia ciagnik i konfiguracja sie nie zgadza, cała hydraulika jest inna niz zamowiłem. Zamowiona była zamknieta z pompa tłoczkowa z lepszymi gniazdami hydrauliki, a dostałem układ otwarty z pompa zembata o gorszym wydadtku z najtanszymi badziewnymi gniazdami w których nie da sie zablokowac wydadku.
      Mam nadzieje ze ktos z urzytkownikow tej wspaniałej maszyny też sie podzieli swoja opinia i wyprowadzi mnie ze złej opini na temat tego badziewia.
      pozdrawiam
       
    • Przez Pawelch91
      Witam,
      Zastanawiam się nad zakupem nowego ciągnika (PROW) i mój wybór to John deere 5090 M lub R.
      Ciągnik jaki mogę kupić może mieć max 100km (po gwarancji bym mu moc podniósł). Jeździłem po placach i oglądałem różne marki i z tych wszystkich jeszcze najlepiej wygląda JD.
      Pewnie niektórzy pomyślą ze nie wiem o czym mowie itp.  ale od razu chce to Wam powiedzieć nie interesuję mnie ani amortyzacja przedniej osi (jak w serii R), ani EHR, skrzynie tez chciałbym raczej najprostsza 16/16 lub 32/16.
      Zastanawiam się też nad oryginalnym turem do niego.
      Chciałbym poznać wasza opinie na temat tego modelu czyli 5090M lub R, bo jeszcze zastanawiam się na R-ką ponieważ tam jest już pełna rama , silnik niby i tu i tu jest 4,5litra ale inny model i w M ma max115km a w R 125km.
      Za wszelkie wypowiedzi z góry wszystkim dziękuje:)
    • Przez Majkelo
      Czy w waszych jelonkach po SZYBKIM przełączeniu kierunkowskazu z prawego na lewy lub lewego na prawy, a następnie włączeniu na pozycje NEUTRALNĄ kierunkowskaz nadal mruga przez około 30-40sekund ? Poprzez taka niemożność wyłączenia kierunku jedzie się droga i wprowadza się w błąd innych uczestników ruchu. Ten typ tak ma czy gdzieś jest wada?
    • Przez Benek316
      Rozładował się mi akumlator. Po naładowaniu go i odpaleniu ciągnika (John Deere 6120r) wyskoczył mi błąd "Twój system przeszedł do odzyskiwania systemu. Skontaktuj się z dealerem John Deere, aby spróbować odzyskać dane i ponownie zainstalować oprogramowanie."  Moje pytanie brzmi czy jest to poważna usterka, czy można ją naprawić na własną ręke , jeśli nie to ile kosztuje naprawa jej i jak się ona odbywa.
      Z góry dzięki za pomoc 
      Bardzo pilne 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj