Skocz do zawartości

Polecane posty

MarcinNH    42
Napisano (edytowany)

W moim zetorze jadąc z ładunkiem 3,5 t czuć brak mocy, lekka Górka i szybko schodzi z obrotów trzeba redukować, nawet dymka przy tym nie pusci c360 pod górę dymi ale idzie a tu nic.. Głowice były w zeszłym roku robione nowe gniazda zawory plan itp, zmierzylem kompresje 25 na każdym po siknkeciu olejem na tłok pokazuje 30 bar..z odmy olej nie leci lekko wilgotna, w zeszłym roku wymieniony olej to do tego czasu ubyło że 4 mm na bagnecie Co robić? To już się kwalifikuje na wymianę tuleji i tłoka? Czy dać najpierw pompę wtryskowa do sprawdzenia? Czekam na jakieś sugestie

Edytowano przez MarcinNH

www.youtube.com/user/MarcinAdamczyk12 Zapraszam na super filmy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinNH    42

Filtry wymienione, przed i po wymiana tak samo


www.youtube.com/user/MarcinAdamczyk12 Zapraszam na super filmy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Jarecki88    187

Jak nie ma dymu to za mało paliwa dostaje i nie ma mocy. To nie sprzęt z EGR i AdBlue, jak ma ciężko to musi dymić. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kitowiak    361

spróbuj zrobić jak @up pisze, ewentualnie może być wina paliwa oraz filtrów przez zanieczyszczone paliwo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorki12    2681

Ja bym zaczął od regeneracji pompy i wtrysków . Samemu to se można pokręcić w ... , nosie .


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel_T-25A    11

ja własnie to samo przerabiam we władku, zaczołem od zaworów czy nie łapie ich gdzieś no i luzy, jednak to nie pomogło jutro wyciągam pompe i jade do gościa na stół sprawdzić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinNH    42

pompa wymontowana i oddana razem z wtryskami do sprawdzenia, odpala dobrze nawet w zimie, filtr powietrza czysty


www.youtube.com/user/MarcinAdamczyk12 Zapraszam na super filmy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotreq8111    132

@zetorki Czasami samemu lepiej pokręcisz jak "fachowiec". Kiedyś mi tak skręcił dawkę jak oddałem do regeneracji, że potem ciągnik nie miał siły z miejsca ruszyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorki12    2681

Skoro uważasz że potrafisz to zrobić lepiej niż fachowiec ... , to kręć - ja się nie porywam B) .


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez tomato21
      Witam mam zetora 6245 w ktory założyłem nowy blok po przemrożeniu. Nowy blok jest od 72XX-średnica tłoka 102(bo podobno do 62XX-średnica tłoka 100, już nie produkują). Pompa wtryskowa jest ta sama, nie została zmieniona ani oddana do regulacji/sprawdzenia.
      Wie ktoś czy pompy wtryskowe w 62XX i 72XX różnią się wydatkami lub dawkami paliwa. Jeśli ktoś posiada takie dane to proszę o zamieszczenie.
      Pozdrawiam i dziękuje z góry
    • Przez Majes897
      Witam, mam problem z wyjęciem wtrysków w zetorze 7745. Jeden wtrysk ładnie wyszedł, następne 3 wg nie chcą się ruszyć. Psikaliśmy wd-40 lecz nadal nic nie ruszyło. Macie jakiś dobry pomysł na wyjęcie ?
       
      Z góry dziękuję, pozdrawiam.
    • Przez cinek285
      witam
      to moj pierwszy post mam taki problem posiadam zetora 7245. Nigdy nie bylo problemu z zapowietrzaniem sie kiedy dzisiaj tato wyjachał z bronami zaczał dziwnie pracowac ale po kilku sekunadach wszystko wróciło do normy. Zabronował ok 2ha i wjachał na inne pole. Nagle ciagnik stanał dojzelismy ze jest zapowierzony udalo sie to usunac wsiadlem do niego przejechałem ok 100 metrów i zgasl tak nagle... z pola został sciagnmiety na lince... nie wiemy co jest w odastojniku widac babelki powietrza pompke wypycha powietrze ale przewody od zbiornika sa pelne paliwa... nie wiemy co moze byc przyczyna... zmienilem przewód od filtrów na dole do pompy paliwowej na górze ok 25 cm... piszcie co moze byc wszystko zbadamy
    • Przez toobek
      Witam. Mam pytanie czy w Zetorze 7211 filtr paliwa powinien być podwójny czy pojedynczy? I czy powinny do niego iść rurki czy wężyki? Dziękuję za odpowiedzi.
    • Przez woj_gothic
      Witam.

      Zakupiłem ciągnik, po niedługim czasie okazało się, że do remontu. No ale nic.... trzeba zrobić -będzie na lata.

      Głowice, pompa wał+blok poszły do regeneracji.

      Zrobiłem listę rzeczy do kupienia no i zaczynam dzwonić. Problem się stał w momencie jak przyszło do kupienia zestawu naprawczego tłoka . tj. tuleja tłok pierścienie . Dzwonie do różnych sklepów/firm o cene a tam rozbieżność o 200 zł na cylider.
      Jedni mają oryginał za 400 zł a inni oryginał za 220 zł . Teraz pytanei do was . O co tu chodzi ? Brać zestawy za 220 czy za 400 zł.Nie chcę wydać worka pieniędzy nie potrzebnie, ale też nie chcę komuś do kieszeni dać prawie tysiaka za nic.

      Druga sprawa to turbina.Moja nie nadaje się do regeneracji. Pytanie jakie turbiny do tego modelu podchodza aby koszta były normalne . Turbina oryginalna którą miałem to SCHWITZER 2 numer 311422 i za taką bądź też zamiennik niektórzy wołają po 2000 zł ....

      Bardzo prosze o szybką odpowiedź bo musze na dniach kupować części a nie bardzo wiem co z tym fantem zrobić .
×