Polecane posty

MarcinNH    46
Napisano (edytowany)

W moim zetorze jadąc z ładunkiem 3,5 t czuć brak mocy, lekka Górka i szybko schodzi z obrotów trzeba redukować, nawet dymka przy tym nie pusci c360 pod górę dymi ale idzie a tu nic.. Głowice były w zeszłym roku robione nowe gniazda zawory plan itp,  Czekam na jakieś sugestie

Edytowano przez MarcinNH

www.youtube.com/user/MarcinAdamczyk12 Zapraszam na super filmy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinNH    46
Napisano (edytowany)

Filtry wymienione, pompa dana do sprawdzenia przy okazji, wymienili jakieś oringi. Już jest ok

Edytowano przez MarcinNH

www.youtube.com/user/MarcinAdamczyk12 Zapraszam na super filmy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Jarecki88    192

Jak nie ma dymu to za mało paliwa dostaje i nie ma mocy. To nie sprzęt z EGR i AdBlue, jak ma ciężko to musi dymić. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kitowiak    437

spróbuj zrobić jak @up pisze, ewentualnie może być wina paliwa oraz filtrów przez zanieczyszczone paliwo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorki12    5775

Ja bym zaczął od regeneracji pompy i wtrysków . Samemu to se można pokręcić w ... , nosie .


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel_T-25A    15

ja własnie to samo przerabiam we władku, zaczołem od zaworów czy nie łapie ich gdzieś no i luzy, jednak to nie pomogło jutro wyciągam pompe i jade do gościa na stół sprawdzić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinNH    46

pompa wymontowana i oddana razem z wtryskami do sprawdzenia, odpala dobrze nawet w zimie, filtr powietrza czysty


www.youtube.com/user/MarcinAdamczyk12 Zapraszam na super filmy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotreq8111    152

@zetorki Czasami samemu lepiej pokręcisz jak "fachowiec". Kiedyś mi tak skręcił dawkę jak oddałem do regeneracji, że potem ciągnik nie miał siły z miejsca ruszyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorki12    5775

Skoro uważasz że potrafisz to zrobić lepiej niż fachowiec ... , to kręć - ja się nie porywam B) .


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    160

A czytacie ze zrozumieniem co napisal..
Po probie olejowej cisnienie na garach poszlo o 5 bar czyli od .uja.
Dla mnie dol do roboty a wtryski i pompe dac na stol bo moze sie okazac tylko do lekkiej kalibracji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dawid464
      witam mam problem z zetorkiem a niekiedy pracuje dobrze a nie kiedy słabnie i przygasa tak jakby brakowało mu paliwa wymieniłem filtry pompke zasilającą i nadal problem wystepuje był czyszczony bak nowe przewody od baku, zaworek zwrotny co moze byś nie tak ,pompka reczna pompuje normalnie
    • Przez ZimowyZolnierz
      Czy jest możliwość założenia LPG do tego ciągnika i czy było by to opłacalne?
      I jaki był by to koszt ?
    • Przez Mily235
      Witam, jestem tu nowy, mam problem z zetorem 5320. Ostatnio zostały przeplanowane głowice, dotarte zawory, założone nowe końcówki wtryskiwaczy ustawione identycznie jak stare, pompa prawdopodobnie nie robiona. Chodzi o to że na wolnych obrotach podciaga dymek na niebieskio, silnik nie bierze oleju, raz na kiedy tam trzeba te 100 czy 200 dolać w ciężkich robotach, teraz po wymianie końcówek ciężej pali na zimnym silniku przeplata przez chwilę i bardzo dymi na siwo i niebiesko, ciepły pali na strzała. Myślałem że po dotarciu zaworów problem zniknie ale jest tak jak było, pompa ma centralne smarowanie i czy możliwe jest ze olej dostaje się do sekcji i z paliwem do silnika? Wcześniej silnik chodził łagodniej, teraz działa bardziej twardo jest glosniejszy, motor ma 5300 przebiegu. Proszę o jakieś rady 
    • Przez damian350z
      Witam. Mam taki problem otóż Zetor wali olejem z odmy, dodam że w transporcie jak zrobię nim 40 km to około 1l wyrzuci, problemy zaczynają się największe gdy dostanie gazu powyżej 2000 obrotów czy w transporcie czy pracach polowych to się leje. na zimnym po odpaleniu ciśnienie oleju około 3-4 bar, na rozgrzanym przy około 500 obr/min cisnienie wynosiło około 1, w pracy 2-3 bary obroty do 2000. Co poradzicie jeździć tak czy remont ? A jak remont to czy pierścienie, tuleje i panewki czy coś jeszcze ? a dodam że siłę ma.
    • Przez tre_k
      Panowie wymienione nowe kable do akumulatora, nowy akumulator 120AH 870A, ciągnik ciężko pali, wręcz nie chce odpalać musze kręcić parę minut żeby zaskoczył... teraz pytanie czy można mu jakoś pomóc w niskie temperatury?  wstawić jakąś grzałkę czy coś? czy napalić ognisko pod blokiem silnika? Czy wymiana świec coś da? czy zetor nie ma jakiegoś grzania wbudowanego ? tu wygląda mi na jakąś grzałkę ale nie wiem co to jest ??   https://drive.google.com/open?id=1ze6u6N-2MZV4FvmV1jABY_95zXb10KwG
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.