Skocz do zawartości

Polecane posty

MarcinNH    45
Napisano (edytowany)

W moim zetorze jadąc z ładunkiem 3,5 t czuć brak mocy, lekka Górka i szybko schodzi z obrotów trzeba redukować, nawet dymka przy tym nie pusci c360 pod górę dymi ale idzie a tu nic.. Głowice były w zeszłym roku robione nowe gniazda zawory plan itp,  Czekam na jakieś sugestie

Edytowano przez MarcinNH

www.youtube.com/user/MarcinAdamczyk12 Zapraszam na super filmy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz1995    41

Moze filtry paliwowe do wymiany,bo u mnie w c360 tez tak przymulal

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinNH    45
(edytowany)

Filtry wymienione, pompa dana do sprawdzenia przy okazji, wymienili jakieś oringi. Już jest ok

Edytowano przez MarcinNH

www.youtube.com/user/MarcinAdamczyk12 Zapraszam na super filmy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Jarecki88    187

Jak nie ma dymu to za mało paliwa dostaje i nie ma mocy. To nie sprzęt z EGR i AdBlue, jak ma ciężko to musi dymić. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotreq8111    144

Spróbuj dawkę na pompie pofkręcić. A filtr powietrza czysty?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kitowiak    392

spróbuj zrobić jak @up pisze, ewentualnie może być wina paliwa oraz filtrów przez zanieczyszczone paliwo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorki12    4216

Ja bym zaczął od regeneracji pompy i wtrysków . Samemu to se można pokręcić w ... , nosie .


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel_T-25A    15

ja własnie to samo przerabiam we władku, zaczołem od zaworów czy nie łapie ich gdzieś no i luzy, jednak to nie pomogło jutro wyciągam pompe i jade do gościa na stół sprawdzić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinNH    45

pompa wymontowana i oddana razem z wtryskami do sprawdzenia, odpala dobrze nawet w zimie, filtr powietrza czysty


www.youtube.com/user/MarcinAdamczyk12 Zapraszam na super filmy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotreq8111    144

@zetorki Czasami samemu lepiej pokręcisz jak "fachowiec". Kiedyś mi tak skręcił dawkę jak oddałem do regeneracji, że potem ciągnik nie miał siły z miejsca ruszyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorki12    4216

Skoro uważasz że potrafisz to zrobić lepiej niż fachowiec ... , to kręć - ja się nie porywam B) .


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    121

A czytacie ze zrozumieniem co napisal..
Po probie olejowej cisnienie na garach poszlo o 5 bar czyli od .uja.
Dla mnie dol do roboty a wtryski i pompe dac na stol bo moze sie okazac tylko do lekkiej kalibracji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez cinek285
      witam
      to moj pierwszy post mam taki problem posiadam zetora 7245. Nigdy nie bylo problemu z zapowietrzaniem sie kiedy dzisiaj tato wyjachał z bronami zaczał dziwnie pracowac ale po kilku sekunadach wszystko wróciło do normy. Zabronował ok 2ha i wjachał na inne pole. Nagle ciagnik stanał dojzelismy ze jest zapowierzony udalo sie to usunac wsiadlem do niego przejechałem ok 100 metrów i zgasl tak nagle... z pola został sciagnmiety na lince... nie wiemy co jest w odastojniku widac babelki powietrza pompke wypycha powietrze ale przewody od zbiornika sa pelne paliwa... nie wiemy co moze byc przyczyna... zmienilem przewód od filtrów na dole do pompy paliwowej na górze ok 25 cm... piszcie co moze byc wszystko zbadamy
    • Przez tomek14
      Witam mam problem z smarowaniem silnika zetora 7211 robiłem talerzówka ciągnik miał temperaturę cieczy 80-85 stopni i na wolnych obrotach 200-500 obrotów świeciła się kontrolka smarowania a jak się dodało gazu to gasła co może być przyczyną ?
    • Przez Ist
      Sytuacja wygląda w sposob następujący... Przy rozsiewaniu wapna ciagnik zaczął cykać. Przyczyną jest uszczelka na pierwszym cylindrze. Cykanie jest dość głośne i z pod głowicy wydostaje się dym. Niestety uszczelkę będę miał dopiero w poniedziałek... Jak myślicie nie posypie się coś wiecej jak popracuje tak jeszcze jeden dzień? Chciałem jutro skończyć wapno i wymieszać na szybko z glebą.
    • Przez lexiflexi
      Witam  Jak odpalę zetora 7245 nawet teraz w lecie dość mocno kopci na początku na biało- niebiesko. Chwilę potem jak wejdę na obroty powyżej 1200 wogóle nie ma dymu ... Ciągnik nawet dobrze pali tylko jakby dziwnie chodził na początku , nawet raz na jakiś czas złapie jakby na 3 gary a po upływie kulkunastu sekund problem jest z głowy ... Oleju nie ubywa z niego na dużych obrotach czy też na małych w robocie nie pokazuje żadnego dymu... Dziwne jest to bo nawet 60 dymu po odpaleniu mi nie pokazuje a zetor kopci ... pomożecie ?
    • Przez mixxion_agro
      Mam problem z zetorkiem, jest po regeneracji pompy wtryskowej, a pare obrotów musi zrobić żeby odpalił, poza tym troche dymi, wtryski są ok, w okolicach filtra słychac takrze fukanie. Może wiecie co jest przyczyną tych objawów? Za pomoc dziękuje 😊
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.