Skocz do zawartości

Polecane posty

MarcinNH    45
Napisano (edytowany)

W moim zetorze jadąc z ładunkiem 3,5 t czuć brak mocy, lekka Górka i szybko schodzi z obrotów trzeba redukować, nawet dymka przy tym nie pusci c360 pod górę dymi ale idzie a tu nic.. Głowice były w zeszłym roku robione nowe gniazda zawory plan itp,  Czekam na jakieś sugestie

Edytowano przez MarcinNH

www.youtube.com/user/MarcinAdamczyk12 Zapraszam na super filmy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinNH    45
Napisano (edytowany)

Filtry wymienione, pompa dana do sprawdzenia przy okazji, wymienili jakieś oringi. Już jest ok

Edytowano przez MarcinNH

www.youtube.com/user/MarcinAdamczyk12 Zapraszam na super filmy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Jarecki88    187

Jak nie ma dymu to za mało paliwa dostaje i nie ma mocy. To nie sprzęt z EGR i AdBlue, jak ma ciężko to musi dymić. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kitowiak    379

spróbuj zrobić jak @up pisze, ewentualnie może być wina paliwa oraz filtrów przez zanieczyszczone paliwo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorki12    3454

Ja bym zaczął od regeneracji pompy i wtrysków . Samemu to se można pokręcić w ... , nosie .


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel_T-25A    15

ja własnie to samo przerabiam we władku, zaczołem od zaworów czy nie łapie ich gdzieś no i luzy, jednak to nie pomogło jutro wyciągam pompe i jade do gościa na stół sprawdzić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinNH    45

pompa wymontowana i oddana razem z wtryskami do sprawdzenia, odpala dobrze nawet w zimie, filtr powietrza czysty


www.youtube.com/user/MarcinAdamczyk12 Zapraszam na super filmy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotreq8111    137

@zetorki Czasami samemu lepiej pokręcisz jak "fachowiec". Kiedyś mi tak skręcił dawkę jak oddałem do regeneracji, że potem ciągnik nie miał siły z miejsca ruszyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorki12    3454

Skoro uważasz że potrafisz to zrobić lepiej niż fachowiec ... , to kręć - ja się nie porywam B) .


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez tre_k
      Panowie muszę wymienić zbiornik paliwa, jest cały pordzewiały wszystko zbiera się w odstojniku który muszę ciągle czyścić, oraz zapycha dopływ paliwa przez co ciągnik gaśnie. Płukanie nie pomogło dlatego muszę wymienić cały zbiornik. Ale z tym jest problem ponieważ tak jak na zdjęciach z kolumny kierowniczej wychodzi jakiś ,,drut". Wybrałem już bak ZBIORNIK ale nie wiem czy zmieści mi się. Mechanik tez nie wie do czego to służy, wymieniał ktoś zbiornik ? czy ten będzie pasował? poniżej zdjęcia ciągnika https://drive.google.com/drive/folders/1lti13Bv1uOhxOTCk0rpC_QLgk31Qsvh2?usp=sharing
    • Przez Dewro
      Jestem w trakcie wymiany uszczelek pod głowicami i mam mały problem. Czy zaznaczone na zdjęciu blaszki po bokach uszczelki mają przylegać do bloku czy do głowicy? Są tylko po jednej stronie uszczelki.

    • Przez krzeski
      Witam
      Wstyd sie przyznac ale rozebralem silnik w zetorku 7711 i nie pamietam jak byly zamontowane tloki i korbowody. kolejnosc znam ale nie pamietam w ktora strone maja byc oznaczenia (numery) na korbowodach od strony rozrusznika czy od strony pompy wtyskowej. tak samo mam problem z tlokami z ktorej strony ma byc literka grupy selekcyjnej.
    • Przez tre_k
      Panowie cieknie mi z jak na zdjęciach poniżej,
      ZDJĘCIE
      Gdzie mogę dostać zestaw naprawczy do tego? czy trzeba wymienić całą pompkę zasilającą? czy można ją uszczelnić? podpowiedzcie coś.
    • Przez Daaniel766
      Witam. Chciałem dziś odpalić zetora 7011. Odpalił praktycznie bez problemu po wlaniu gorącej wody. Pochodził 2 minuty i zgasł, ale tak jakby się zadławił. Odpaliłem ponownie i sytuacja się powtórzyła zadławił się po chwili i było czuć spalenizne, taka jak ze sprzęgła. Spróbowałem jeszcze raz i znów to samo, więc dalem już spokój. Silnik się przyciera? Ktoś pomoże? Z góry dziękuję
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.