Skocz do zawartości
bandit1945

John deere 1065 Nie skreca

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
john
bandit1945    5

Witam.
Po zimie odpaliłem kombajn i okazał O się że nie chce skręcać w jedna stronę....
W prawo można kręcić jednym paluszkiem a w lewo trzeba drzec kierownice jak bez wspomagania....
Dodam że zwiększenie gazu nic nie pomaga....
Gdy skręckręcę na siłę w lewo i cofnie to później do połowy skrętu idzie lekko a później znowu ciężko....
Pomocy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    1962

moze sie zapowietrzylo, odkreć przewód przy siłowniku i zobacz czy powietrze nie idzie.


Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus C-330, Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelek11    17

Sprawdziłeś poziom oleju w zbiorniku? Może jest za mało. U mnie w 950 też tak było po zimie jak brakowało oleju. A gdy podnosiłeś heder szedł płynnie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

bandit1945    5

Oleju dodałem brakowało 5l...
Układ odpowietrzylem i nic nie pomogło... co dalej... orbitrol?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bandit1945    5

Pomocy przejrzałem już wszystko chyba i nic....
Wymieniłem uszczelniacze w siłownik skretnym...
Dziś założyłem nowy orbitrol i przejrzałem wszystkie gumowe przewody czy się nie zawinely w środku... i problem nadal nie ustąpił...
Badalem ciśnienie na wezu przy silowniku to ma 130-140 bar....
Więc prawidłowe...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    359

Przewody hydrauliczne drożne? Kiedyś miałem przypadek że na złączce przewód był przypchany i właśnie tak się działo. 


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renault85-15TX    176

Identyczny przypadek miałem jak kupiłem kombajn i w drodze do domu padło wspomaganie w jedną stronę tak jak piszesz. Handlarz zachował się uczciwie przyjechał i przywiózł nowy orbitro ale to nic nie dało to zaczął szukać po przewodach czy gdzieś nie za pchany i wgl sprawdzanie ciśnienia dalej nic nie wykazało. Pojechał w ciemno po nową pompę olejową założył i wspomaganie działa do tej pory. Także ja stawiam że padła pompa ale to tylko moja sugestia. 
Najlepiej jak byś miał od kogo pożyczyć taka pompę i założyć na próbę czy pomogło bo z tego co wiem to nowa pompa 2500 zł (na szczęście u mnie te koszty pokrywał handlarz w ramach gwarancji). 


Vixa balet :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GucioJUMZ    295

Może zwrotnice zamarzły  :D jeśli pompa siada to napowietrza olej .Może jakiś dzielnik występuje miedzy rozdzielaczem a orbitrolem 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    620

nowa pompa jedno-sekcyjna to koszt około 800-1000zł

 

mierzyłeś ciśnienie na obu wężach przy siłowniku ?


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SAUTER    4

Taką sytuacje miałem co roku po zimie w bizonie. Zapowietrzał mi się siłownik i w tym celu podnosiłem lewarkiem tylną oś popuszczałem przewód od siłownika, ojca wysyłałem do kabiny żeby skręcił max w tą stronę w którą nie szło do końca ukręcić a ja dopychałem kołem siłownik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    359

Dawało efekt?


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez daanny
      Witam mam problem z paseami jezdnymi w moim jd, na cofnietym przyspieszaczu są lużne a gdy wysunę przyspieszacz by szybciej jechać pasy niesamowicie się naciagają i robia się sztywne jak struna przez co bardzo szybko się wyciaga sie ten gruby dolny z ząbkami i przekładnia szybko się nagrzewa kombajn drży, gdy przyspieszacz cofne do tyłu by zmniejszyć predkośc pas dolny robi sie bardzo lużny zdecydowanie za lużny, a gdy gą naciagnę napinaczem to znów gdy przyspieszę to napina się niesamowicie,wariator wyglada że jest sprawny w dolnym kole tym na sprzegle tez wyglada że ładnie chodzi, jestem ciekaw jak to jest u was czy przy każdym położeniu przyspieszacza pasy są jednakowo napiete, na moje oko to w kazdej pozycji napiecie powinno byc jednakowe,co może byc przyczyną tego że tak sie dzieje? wszystkie propozycje mile widziane, dodam że wszystkie trzy pasy nowe i oryginalne.a wiadomoże gdy pasy są za lużne to kombajn mi zwalnia a gdy za sztywne to sie grzeja i wyciagają. prosze o pomoc :unsure:
    • Przez michu20
      witam są tu posiadacze kombajnów John Deere t560 lub t670 z roczników ok 2009 i mógł by się ktoś wypowiedzieć na ten temat jak to chodzi na co zwracać uwagę przy oględzinach i czy pchać się w John deera czy claasa i jakie macie przebiegi w swoich kombajnach przez ile lat zrobione
    • Przez Jd1174
      Czy w kombajnie JD 1174 podsiewacz jest cały czy dzielony? 
    • Przez Piotrekk9540
      witam. kombajn pracuje przez chwilę schodzi z obrotów i gaśnie. pompa paliwa i po regeneracji wtryski i pompka elektryczna nowe. miał ktoś podobny problem lub wie jak to rozwiązać?
    • Przez kamil1614
      Witam mam problem z kombajnem jd 1188 mianowicie świeci i pipiczy cały czas alarm od hydrauliki, olej dolany, wszytko działa jak należy czy wie ktoś o co chodzi? 

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.