Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
klapadzg

woda w oleju 1224

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
1224
klapadzg    0

Czy ktoś może mi powiedzieć co jest przyczyną dostawania się wody do oleju w silniku??

Jakiej firmy kupić zestaw naprawczy silnika ?


może ktoś mi doradzić jaki zestaw naprawczy kupić do silnika u1224

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1    0

Są to najprawdopodobniej 2 przyczyny.

1) uszkodzona uszczelka pod głowicą.

2) przeżarte cylindry

W obu przypadkach bez zdejmowania głowicy się nie obejdzie

więc jeśli zdejmiesz głowicę to ustalisz którą z przyczyn masz.

 

Co do zestawów to każde są w tej samej stodole toczone tylko inna naklejka na opakowaniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fendt930    1

może być uszczelka pod głowicą wydmuchana , tuleja pęknięta lub zaniżona ( umnie tak było ) . A co do zestawu naprawczego to najlepiej kup oryginalne z Krotoszyna , bo na te tanie to szkoda kasy wydawać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jerzy    2

moim skromnym zdaniem tulejami idzie woda do misy , któryś pękł, jak Fendt 930 nadmienił z Krotoszyna najlepsze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    100

jak kupować zestawy to tylko z Krotoszyna chyba że ktoś lubi często ciągnik rozbierać to może ładować kasę w w tanie i gówno warte podróby.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klapadzg    0

Dzięki Wielkie za informacje!!! rozebrałem silnik był przegrzany na 2 tłoku od chłodnicy i uszkodzona szpilka a co do zestawu to chyba kupię oryginał; zetor" bo mieszkam 5 km od Czech i byłem w Libercu, zestaw kosztuje 230 zł

A tego u-1224 turbo kupiłem miesiąc temu i się naciołem


może ktoś mi doradzić jaki zestaw naprawczy kupić do silnika u1224

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez tata1
      Witam
       
      Mam robić remoncik w 914, głowicę oddam do zakładu do regeneracji, ale co mam zamontować na cylindry?
      Zestawy naprawcze są od 140zł na Allegro (na tłok) do 500zł w sklepie. Jakie wybrać. Ciągnik pracuje u mnie ok, 100mth w roku, więc mało.
      Co polecacie?
    • Przez wariatpolowy
      Witam.
       
      Mam nadzieję, że w odpowiednim miejscu założyłem temat...
       
      A więc tak:
       
      W 1224 wybija wodę z chłodnicy, jak zaczyna łapać temperaturę podczas pracy- jakieś 70 stopni (np z talerzówką). Z tym że jest to dość dziwne, gdyż podczas pracy (przy obrotach ok 1600- 2000) jest ok, a jak tylko zmniejszy się gaz (np przy zawracaniu), wybija jednorazowo nawet 4-5 litrów wody. Po dolaniu wody temp spada do ok 40-50 stopni, dwie długości pola, temp rośnie i znów gejzer. I tak w kółko.
       
      Termostat nowy, węże nowe, chłodnica potraktowana KRETEM od środka, a z zewnątrz płynem do mycia silników (jest czyściutka), pompa wody nowa...
       
      Mogła któraś tuleja pęknąć? Ogólnie teraz miał planowaną głowicę, nową uszczelkę, nowe pierścienie, pompę po regeneracji, wyregulowane wtryski i pali bardzo ładnie. Przy obrotach pow +/- 1200 można odkręcić korek od chłodnicy i nic nie wybije, widać, jak woda krąży. A jak tylko obroty spadną, tak woda idzie w powietrze. W czwartek na jakieś dwie godz pracy trzeba było dolać prawie 30 litrów wody...
       
      Ratujcie, bo za jakiś miesiąc czeka jakieś 150 ha na talerzówkę....
    • Przez rafal88
      Jest problem tego typu ze.....z pompy paliwowej zostaly wyciagniete sekcje. Da sie we wlasnym zakresie wlozyc je z powrotem tak aby dobrze ustawic je na listwie ktora dawkuje sie paliwo?? Jesli ktos juz to robil to moze bedzie tak mily i podzieli sie wiedza
    • Przez Krzychu_912235
      Witam posiadam ursusa 385 z silnikiem 912 domyslam sie ze pierwsze mrozy daly znac o sobie...koledzy powiedzcie co tu  zrobic aby ta maszyna paliła na mrozie w mf235 jest świeca...a tu nic ...pozostaje knot<raz mi sie juz ciagnik zapalił od tej formy rozgrzewania>...czy moze da sie cos zamatować aby bez problemu ją zapalic...I jeszcze jedno pytanie nie wiecie ile kosztuje siedzonko do tyłu dla pasazera...
    • Przez mateunia19
      mam takie pytanie odnośnie ciśnienia oleju. Gdy ciągnik jest zimny i tuż po zapaleniu ma 3-4 na niskich obrotach a jak się przegazuje to 5-6. Gdy ciągnik popracuje i olej się już rozgrzeje porządnie to na małych obrotach ma 1 atak w pracy przy np pługu przy 18-20 tyś obrotów to ma w granicy 2-4. Takie ciśnienie jest wystarczające? pytam w kwestii ciekawości tak na przyszłość. dzięki za odpowiedzi.
×