Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, Ceres 95X, skrzynia 20x20, mam problem z półbiegiem, kontrolna się nie pali, czasem się zapali na jakiś czas i gaśnie, guziki zazwyczaj nie reagują. Czasem jak załapie guzik od zwiększenia półbiegu to zaraz po puszczeniu guzika obniża półbieg. Jeśli bym trzymał guzik to (jeśli załapie) cały czas będzie wyższy półbieg, a jak puszcze to obniża. Gdzie szukać przyczyny? Coś nie łączy w lewarku skrzyni biegów? Jak nacisnę guzik to słychać delikatne puknięcie, nawet na zgaszonym silniku, tak jakby z okolic deski rozdzielczej.

Opublikowano
Dnia 4.04.2022 o 14:15, barteko1 napisał:

Witam, Ceres 95X, skrzynia 20x20, mam problem z półbiegiem, kontrolna się nie pali, czasem się zapali na jakiś czas i gaśnie, guziki zazwyczaj nie reagują. Czasem jak załapie guzik od zwiększenia półbiegu to zaraz po puszczeniu guzika obniża półbieg. Jeśli bym trzymał guzik to (jeśli załapie) cały czas będzie wyższy półbieg, a jak puszcze to obniża. Gdzie szukać przyczyny? Coś nie łączy w lewarku skrzyni biegów? Jak nacisnę guzik to słychać delikatne puknięcie, nawet na zgaszonym silniku, tak jakby z okolic deski rozdzielczej.

Witam. Podejrzewam że to elektrozawór. Może prąd do niego nie dochodzi jak należy, albo się zacina od np opiłków. To puknięcie pod deską to może odgłos od przekaźnika.

Opublikowano

Witam!

Posiadam Renault Ceres 345X z 2001roku na elektrycznym rewersie. Od wiosny mam problem z półbiegami, mianowicie po załączeniu połówki skrzynia ją wyrzuca. Zdarza się ze po włączeniu górnego półbiegu ciągnik przyspieszy i jakiś czas jedzie na połówce po czym ją wyrzuci i jedzie dalej bez półbiegu. Ostatnio zdarzyło się że w ogóle nie chce załączyć połówki. Dwa razy podczas załączania miałem takie wrażenie jakby sprzęgło się ślizgało i finalnie połówka nie została załączona. Podczas naciskania przycisków półbiegu słychać prace elektrozaworów przy skrzyni. Czy ktoś z Państwa miał  może podobną sytuacje? 

Opublikowano

Ja mam podobnie, jak trzymam guzik to półbieg jest załączony, jak puszcze guzik to od razu zrzuca. Planuje zmienić guziki, myślę, że one mogą nie łączyć bo nie są w dobrym stanie.

Opublikowano

Witam! Rozpoławiałem renault ceres 345x w celu wymiany uszczelnien, tarczek, docisku i tarczy sprzęgła... Po złożeniu wszystko pracuje ok poza połówkami:-/ Gdy włączm połowke silnik dostaje duzego obciążenia, obroty spadają a ciagnik nie przyśpiesza:-/ co to koże byc??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v