Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam 

 

Mam problem. Wczoraj cały dzień pryskałem Proximą zboże, po skończonej pracy korpus skrzyni, podnośnika i tylnego mostu był tak rozgrzany że aż parzył. Czy to jest normalne? Co może być przyczyną tego problemu poproszę o szybką pomoc. Pozdrawiam

Opublikowano

Zależy jaka to temperatura?!

Jeśli podczas długotrwałej pracy ciągnika z użyciem podnośnika, hydrauliki zewnętrznej lub WOM olej rozgrzewa się do temp. 60-700C to normalne, jeśli w granicach 85-900C - trzeba poważnie zastanowić się nad przyczyną.

Opublikowano

miałeś puszczony obieg oleju do opryskiwacza? jeżeli tak to musisz zrobić swobodny spływ bezpośrednio do skrzyni

Opublikowano

Jak można sprawdzić temperaturę oleju w skrzyni?

 

Opryskiwacz nie posiada hydrauliki więc w tym problem nie tkwi.

 

O jakie luzy może chodzić w skrzyni?

 

 

Opublikowano

Możesz sprawdzić temp skrzyni termometrem elektronicznym tak dla ludzi tam jest funkcja mierzenia temperatury powierzchni.

Ciekawe czy przednie zwolnice też były gorące??

W mojej proximie też skrzynia jest gorąca.

 

Opublikowano

Sprawdź wartość temperatury! Temperatura oleju w granicach 900C świadczy o wadzie konstrukcyjnej albo blokowaniu przepływu - na dłuższą metę wpływa negatywnie na właściwości smarne oleju.

Opublikowano

Chłodnicę wyczyściłem. Problem rozwiązany okazało się że było trochę za dużo oleju, upuściłem nadmiar i wszystko się uspokoiło. Dzięki za pomoc wszystkim  :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez matixtex
      Witam, posiadam Zetora 9540. Przeciekał mi siłownik pomocniczy, wymieniłem uszczelniacze, ale dalej cieknie. Chcę go wymienić na nowy ale pan w sklepie powiedział mi że są 2 rodzaje jedne o skoku 300 drugi o skoku 280.  mówił że zakładają teraz te krótsze bo są lepsze . Wymieniał ktoś u siebie? Jak założę 280( bo mój miał 300)wszystko będzie grało czy coś się upierniczy?
    • Przez wesley
      Witam, mam problem z mocowaniem dźwigni rewersu. Tulejka w której osadzona jest dźwignia była trzykrotnie spawana i znów się urwała. Myślę żeby wymieniać całe obramowanie na nowe bo ciężko będzie to pospawać ale nie wiem czy można to kupić nie znam numeru w katalogu. Może ktoś miał z tym do czynienia i mógł mi pomóc byłbym wdzięczny. 


    • Przez Kuba1302
      Witam, potrzebuję założyć lampy ostrzegawcze w Zetorze Forterra 11741. Tak więc przychodzę z zapytaniem jak macie je zamontowane bo ja kupiłem go bez lamp i niewiem jak je założyć żeby niedziurawic kabiny.
      Ps. Będę wdzięczny za zdjęcia i porady 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v