Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Więc założyłem nową końcówkę wtrysku, wyregulowałem oba, założyłem i nic nie dało. Najprawdopodobniej jutro sprawdzę luzy zaworowe i później ciśnienie sprężania a na samym końcu pompa :)

Opublikowano (edytowane)

Czy to przegrzany silnik to szczerze wątpię, bo ten traktor dużo i ciężko nie pracował, aczkolwiek nie wiem jak długo tak pracował bez termostatu, który ja niedawno zastąpiłem puszką po piwie żeby woda szła na dużo obieg. Jeśli by były pierścienie spalone to by miał małą kompresję na obu cylindrach, chyba że poszły na jednym. Ciągnik odpala na dotyk. Dzisiaj wyregulowałem luz zaworowy, ale nie był zbyt duży, był prawie prawidłowy że się tak wyrażę. Z sąsiadem podjęliśmy decyzję, żeby teraz na wiosnę dać mu porządnie po garach. Innemu sąsiadowi kiedyś w c360 działo się podobnie to wziął ją do pługa i przestało. Moim i sąsiada zdaniem będzie zastany i potrzebuje rozruszania, bo jednak jakieś 3 czy 4 lata postoju i wcześniejsze drobne prace doprowadziły do zastania silnika i może się właśnie przez to tak dziać ;)

Edytowane przez adamtychy11
Opublikowano

witam przepraszam na wstępie ze tak długo nic. problem został częściowo rozwiązany poszły do silnika stare tłoki z wycięciami na zawory nowa głowica i jest w końcu moc pozostał jeszcze tylko dym ale moc ma fajna

Opublikowano

A pisałem o tłokach.Widać jakie badziewie teraz robią a co do dymu to przytnij dawkę paliwa ale jak dobrze się wkręca i zadymi a potem jest ok to nic nie rób bo nie będzie miała mocy.

Opublikowano

próbowałem z dawka ale już bardziej nie mogę zmniejszyć bo muli ale nie ma różnicy czy duza czy mała kopci tak samo na wolnych jak i na dużych obrotach może dałem trochę za wczesny zapłon a możne do tego trzeba się po prostu przyzwyczaić

Opublikowano

no taki lekko niebieski z czarnym a na dużych niebieski

 

a co do tłoków to kolega ma racje nic już dobrego co będzie służyć latami nie można kupić a jak i widać nawet od razu nie chodzi dobrze ............nie wiem co się dzieje z tym krajem

Opublikowano (edytowane)

Tematy połączone

 

Witam, Ostatnio zauważyłem że w pompie wtryskowej tam gdzie powinien być olej jest ropa, nie wiem co to za miejsce dokładnie. Jaka może być tego przyczyna czy potrzebna jest kompletna regeneracja regeneracja? Koszt takiej regenerowanej pompy to około 200 zł.

Edytowane przez KRISTOFORn
Opublikowano

Witam ponownie. W moim ciapku odnalazłem kolejny problem, a mianowicie mam luz na tulei korbowodu i stuka w czasie pracy. Jest to trochę uciążliwe, ale nie o to mi chodzi. Chodzi mi o to czy jakbym wymienił samą tulejkę i sworzeń tłoka to problem by zniknął?? tak żeby nie kupować zestawów naprawczych bo są troszkę drogie, nie horrendalnie, ale na moje fundusze jednak drogie.

Opublikowano

Nie wiem po co myślisz o zestawach naprawczych, jesli uszkodzona jest tulejka korbowodu. Zrób jak myślisz tulejka i sworzeń tłoka i módl się by nic tłokowi nie było. to na tym się skończy.

Tylko bez wizyty w zakładzie z korbowodem raczej się nie obejdzie.

Opublikowano

Witam panowie problem powrócił ciągnik znów jest coraz słabszy i ciężko zapala jakby trochę na jeden i jak zapali wali biało niebieskim dymem ustawienia sa wporzo wszystkie i co wy na to ???

a jeszcze praktycznie nic nie pracował ciśnienie sprężania 28atm

 

dzis dorwałem dwie stare nie używane tuleje oryginalne z 80 lat stan idealny co wy na to myślę żeby z nimi spróbować zawsze to inny materiał i jakośc wykonania

Opublikowano

Witam panowie problem powrócił ciągnik znów jest coraz słabszy i ciężko zapala jakby trochę na jeden i jak zapali wali biało niebieskim dymem ustawienia sa wporzo wszystkie i co wy na to ???

a jeszcze praktycznie nic nie pracował ciśnienie sprężania 28atm

 

dzis dorwałem dwie stare nie używane tuleje oryginalne z 80 lat stan idealny co wy na to myślę żeby z nimi spróbować zawsze to inny materiał i jakośc wykonania

A jakie ciśnienie po próbie olejowej?

Masz takie tuleje i się zastanawiasz? Ja bym się nawet sekundy nie zawahał. ;)

Opublikowano

będę zmieniał ale ile można ciągle zmieniać i zmieniać a silnika jak nie było tak nie ma :(

 

będę zmieniał ale ile można ciągle zmieniać i zmieniać a silnika jak nie było tak nie ma :(

Opublikowano

mój post pewnie nic nie wniesie do tematu aczkolwiek powiem że przypadek Twojego silnika to jakieś zjawisko paranormalne :P aczkolwiek dobre rozwiązanie bedzie tak jak już Ci koledzy radzili wcześniej żebyś kupił silnik z jakiegoś widlaka a tego do garażu na części oczywiście rozwiązanie na wypadek jakbyś teraz tego nie naprawił

Opublikowano

Rozebrałeś już ten silnik a dokładnie głowicę i sprawdziłeś uszczelkę i stan tulei że zaraz je chcesz zakładać albo tłoki.Nie jedną 30 się robiło i z żadną nie było problemów jak z twoją i zestawy różne zakładałem i THM też i chodzą lata ale wybierane metodą małego młotka i odgłosu tulei.jak metaliczny to biorę jak głuchy to na bok i tłoki z rozmiarami komory jak pisałem kilka postów wiosną i chodzą.Nawet trafiła się nie dawno 30 że tłoki staczałem 1,3 mm i chodzi rak rakieta.

Opublikowano

Witam panowie problem powrócił ciągnik znów jest coraz słabszy i ciężko zapala jakby trochę na jeden i jak zapali wali biało niebieskim dymem ustawienia sa wporzo wszystkie i co wy na to ???

a jeszcze praktycznie nic nie pracował ciśnienie sprężania 28atm

 

dzis dorwałem dwie stare nie używane tuleje oryginalne z 80 lat stan idealny co wy na to myślę żeby z nimi spróbować zawsze to inny materiał i jakośc wykonania

Ciśnienie 28 atm jest ok, jak by miał 25 i mniej to już można kombinować i szukać lub wymieniać, a tak głowica, zawory, pierścienie i tuleje wszystko masz szczelne i wymienienie na inne nie ma w ogóle żadnego sensu!!! Literatura podaje że 26-30 atm ciśnienie prawidłowe, natomiast 20-24 atm silnik do naprawy. Więc w tej kwestii podniesienie ciśnienie nic nie da, a przyczyna musi tkwić gdzie indziej,,,

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez miśc360
      Dzień dobry,
      W c330 na 1 stopniu przełącznika grzeje świece żarowe, czy przy kręceniu rozrusznika też powinny grzać?
      Przy kręceniu u mnie grzeją, gdzie jest oryginalny przełącznik, a ciągnik z 1973. Tylko pytanie jak ma być, bo z nudów podłączyłem kontrolkę od świec żarowych i właśnie grzeje przy kręceniu, bo sprawdzałem na odprężniku bez odpalania.
      Jak jest u was?
    • Przez prezesss89
      Witam, kupiłem kiedyś pompę c360 3p po regeneracji tylko bez dekla górnego, dekiel mam już kupiony nowy i składam sobie ją w całość tylko mam pytanie jak  powinna być założona ta sprężynka? Pompa będzie zamontowana do Ursusa c360 3p. Na pompie nie mogę znaleść kodu (ewentyalnie w którym miejscu go szukać?) 

    • Przez ferdek2620
      Cześć 
      Miał ktoś problem z żółwiem zającem w Fergusonie 2620?
    • Przez Dominik07
      Witam od jakiegos czasu przybywa mi oleju w silniku co moze byc przyczyna(new holland t3040 )
      Wykluczylismy dostawanie sie paliwa bo olej nie ma zapachu ropy
      Wiec teraz sprawdzany mozliwosc oleju hydraulicznego,wymienilismy uszczelki na pompie.
      Jesli ktos ma pomysl to prosze pisac
       
    • Przez agrosoltys13
      Witam! Szykuje mi się teraz wymiana oleju w zetorze 7011 i chciałbym się dowiedzieć o waszej opini o oleju mobil delvac. Już od 15 lat zetor chodzi na turdusie  ale słyszałem że mobil jest lepszej jakości i jest odrobinę droższy od turdusa ale może akurat warto dopłacić parę złotych do oleju.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v