Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Jak masz nowe tłoki zwykłe to je załóż i swoją głowicę.lepiej dać 30 zł na uszczelki niż 500 zł na głowice.Tylko też zmierz te komory czy są wedle naszych wymiarów starych tłoków.

Edytowane przez balcerek1
Opublikowano (edytowane)

Ale jak to nic już nie da to szukaj jakiegoś doświadczonego mechanika co zerknie na to innym okiem bo wymienianie nowych części na nowe to wiesz zbankrutujesz.

Edytowane przez Roki212
Opublikowano

Mam u siebie zostawiony tak na pamiatkę tłok z lat 70-tych. :) Był zamontowany fabrycznie w silniku 1HC102 (tzw.S-15). W tych silnikach montowano zestawy z C 330. No chyba, że do Esiaka wprowadzili jakąś małą zmianę, ale nic o tym nie słyszałem. Więc jest on jak w zwykłej C 330, a wymiary komory spalania to: wysokość do górnej płaszczyzny ok.33,8mm, średnica 29mm. Tak się czasami zastanawiałem właśnie, czy teraz robią komory takie jak kiedyś w gorzyckich, skoro jest tyle bubli na rynku. Ale jakos to widac działa.

Gdyby istniał jeszcze prawdziwy Ursus, to trzeba by chyba jedynie oddać im ten silnik do analizy. :( Tam Ci najlepsi z najlepszych pewnie by nie odpuścili.

Opublikowano

Jak masz nowe tłoki zwykłe to je załóż i swoją głowicę.lepiej dać 30 zł na uszczelki niż 500 zł na głowice.Tylko też zmierz te komory czy są wedle naszych wymiarów starych tłoków.

założy nową głowice i dalej to samo będzie.

Bartuś będziesz tylko się kosztował i fige z tego .

Jak coś jest nie udane to chodż by pie....n strzelił to nic z tego nie zrobisz.

Twoja sprawa rób jak chcesz.......ale ja bym się nie pchał w koszta .....boś mase kasy wyrabał a fige z tego.

Opublikowano

@Baartus słychać ja sapie a druga sprawa sam pisałeś że cofa ci dym przed zapaleniem.Wygląda jak by był za wczesny rozrząd.Opóźnij o jeden ząbek.Ale może sprawdź zawory w tej głowicy co pożyczyłeś tak jak sam pisałeś długo leżała i może zardzewiała ale możesz sprawdzić ciśnienie na garach dopiero spróbuj z tym rozrządem.Nie wiem co mam ci doradzić

Opublikowano

zapiłem ja dziś pod przyczepę i pojechałem po żwir na pusto już czołem ze będzie ciężko chapnąłem 6t i ogień ledwo po równym ja 4 rozbujałem 5 to tylko z góry czasami po równym ale zdychała jak cholera i tak przez 4km w końcu stanąłem i tak na wszystko jedno w rękę klucz 22 i śrubokręt i do wtrysków i po obrocie popuściłem ciśnienie nawet nie wiem ile na ile ale trochę lepiej sie rozpędzała i szło już wrzucić po równym 5tke kopci dalej ale dostała w pi**e za wszystkie czasy !!!co dziwne silnik staje bo juz nie ma czym ciągnąc a o dziwo w ogóle sie nie gotuje tylko tak do 90-95*

Opublikowano

Mam 22letnią c-330M, i tak spod korka i miarki wycieka olej, ciśnienie trzyma w miarę dobrze, po zgaszeniu rozgrzanego silnika kontrolka zaświeca się po ok 5sekundach, od nowości nic nie było robione przy silniku, zimą po podgrzaniu na świecach i przy przelaniu gorącą wodą odpala z pierwszego i mam pytanie czy remontować czy jeszcze się wstrzymać bo jak wiadomo części orginalne najlepsze a takich już się nie dostanie. Jeżeli remontować to co najlepiej wymienić ?

Opublikowano

w sezonie tak na ok 5-6 godzin muszę dolać ok 0,2-03l, najgorzej to spod korka olej bryzga a więc silnik jest cały ulany. Ciągnik wykorzystywany do lekkich prac (opryskiwacz, rozsiewacz, owijarka i do lekkich prac transportowych) więc może rzeczywiście jeszcze rok wytrzyma. A można jakoś sprawdzić ciśnienie na cylindrze, a jeżeli robił bym remont to robić szlif wału czy tylko tuleje pierścienie, tłoki i głowice do przejrzenia.

Opublikowano

Jak pisałeś że trzyma ciśnienie to nie ma co tam za wał się brać.

Do wymiany zestawy naprawcze, sprawdzenie głowicy, korbowodów i przy okazji wtrysków.

A co do ciśnienia sprężania to trzeba mieć zegar z końcówką którą przykręca się w miejsce wtryskiwacza.

Ale jeśli mówisz że z pod korka daje olejem to ja bym to zrobił, bo z rok spokojnie pochodzi tylko i tak będziesz musiał to zrobić.

A roboty nie ma dużo jeśli głowica dobra i nie ma luzów w główce korbowodu to rano rozbierasz, a po obiedzie już Ci chodzi.

Dłużej potrwa jeśli trzeba głowice robić i tulejki w korbowodach wymieniać, ale jeśli byś się dogadał z zakłądem co remonty głowic robi to góra dwa lub trzy dni i masz remont zrobiony

Opublikowano

Witam wszystkich ludzi dobrej woli. Mam pytanie? Wyremontowałem całą TRZYDZIESTKE, to znaczy zacząłem od tyłu do przodu i od przodu do środka to jest; zwolnice, hamulce, tylni most, całkowity remont sinika wraz z wymianą bloku, sprzęgło, pół skrzyni, malowanie i instalacja elektryczna. Chciałbym rozliczyć się z gościem ale nie wiem ile mu powiedzieć.

Opublikowano

Rozbrajające pytanie. Chyba sam wiesz ile czasu Ci to zajęło ile za części zapłaciłeś(chyba że on płacił). Nikt Ci nie powie ile wziąć bo skąd ma wiedzieć co dokładnie robiłeś zresztą jak mogę coś robić 3h i zadać za to ileś a może tobie 15 minut zeszło

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez miśc360
      Dzień dobry,
      W c330 na 1 stopniu przełącznika grzeje świece żarowe, czy przy kręceniu rozrusznika też powinny grzać?
      Przy kręceniu u mnie grzeją, gdzie jest oryginalny przełącznik, a ciągnik z 1973. Tylko pytanie jak ma być, bo z nudów podłączyłem kontrolkę od świec żarowych i właśnie grzeje przy kręceniu, bo sprawdzałem na odprężniku bez odpalania.
      Jak jest u was?
    • Przez prezesss89
      Witam, kupiłem kiedyś pompę c360 3p po regeneracji tylko bez dekla górnego, dekiel mam już kupiony nowy i składam sobie ją w całość tylko mam pytanie jak  powinna być założona ta sprężynka? Pompa będzie zamontowana do Ursusa c360 3p. Na pompie nie mogę znaleść kodu (ewentyalnie w którym miejscu go szukać?) 

    • Przez ferdek2620
      Cześć 
      Miał ktoś problem z żółwiem zającem w Fergusonie 2620?
    • Przez Dominik07
      Witam od jakiegos czasu przybywa mi oleju w silniku co moze byc przyczyna(new holland t3040 )
      Wykluczylismy dostawanie sie paliwa bo olej nie ma zapachu ropy
      Wiec teraz sprawdzany mozliwosc oleju hydraulicznego,wymienilismy uszczelki na pompie.
      Jesli ktos ma pomysl to prosze pisac
       
    • Przez agrosoltys13
      Witam! Szykuje mi się teraz wymiana oleju w zetorze 7011 i chciałbym się dowiedzieć o waszej opini o oleju mobil delvac. Już od 15 lat zetor chodzi na turdusie  ale słyszałem że mobil jest lepszej jakości i jest odrobinę droższy od turdusa ale może akurat warto dopłacić parę złotych do oleju.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v