Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

witam ja kilka naście lat temu miałem problem po kapitalnym remoncie też mi bardzo kopcił ,okazało się że nowa głowica jest do d*py kiedy zawiozłem ją na gwarancie to powiedzieli że jest ok ale na innej było dobrze,po wielkich zmaganiach udało mi się jej pozbyć .morze i u ciebie coś z nią jest nie tak ,.

Opublikowano (edytowane)

Nowy silnik lub na podmianę to nie sztuka, kolega zrobił kapitałkę czyli można powiedzieć że ma silnik jak nowy tylko coś nie gra.

Co do pompy też tak myślałem że pompa, ale jak napisał że na 3 chodzi tak samo to wydaje mi się mało prawdopodobne aby były tak samo uszkodzone.

Nie napisał jeszcze nic o popychaczach czy wymieniał wgłębiania się w nich wyrabiają i laska potrafi się zawieszać

Co do głowicy to sam już nie wiem co może być w niej uszkodzone skoro trzyma ciśnienie na 29 czyli jest szczelna nic tam więcej nie ma, no chyba że właśnie za dużo splanowana i wtryski są za nisko, ale nie spotkałem się z czymś takim

Edytowane przez Roki212
Opublikowano

dokładnie to nie pamiętam jaka to była ale z znakiem ursusa na pewno ,a o ile dobrze pamiętam to ona ciśnienie to dobrze trzymała ale miała wadę,ta prowadniczka w której jest zawór [wiecie o co mi chodzi] ,głowica miła skazę właśnie tam gzie wciska się tom prowadniczkę i olei kapał na zawór a potem na tłok

Opublikowano

Baartus Sprawdź jeszcze ile zanurza się wtryskiwacz w głowicy ale to nie głowica jak przed remontem na starej tak było to ja tylko obstawiam pompę i wałek.A jeszcze jeden numer czy wtryskiwacze utrzymują ciśnienie to znaczy jak podpinasz pod zegar pompujesz i puszczasz dźwignie to szybko spada ciśnienie na zegarze czy wolno.

Opublikowano

wtryski trzymają długo ciśnienie przez jakies 40s jak go trzymam na zegarze nie pojawia sie ani kropelka i ładnie brzęczy jak rozpyla, a pompa dziś rano była znów na stole i była rozebrana i zaspewniam kolegę ze i regulator i sekcje tłoczące są sprawne i nie mam czego sie tam przyczepić <_< ide założyć pompe i podniose wtryskiwacze zobacze jaki bedzie rezultat

Opublikowano

a wiec tak wsadziłem pompe i róznicy brak podniosłem wtryskiwacze do góry i też nie ma poprawy założyłem nowy wałek i nic <_< więc składam go do kupy i zostaje mysleć nad górą silnika bo reszta jest sprawna postaram sie w poniedziałek nagrać filmik z tego jak pracuje silnik i jak kopci wrzuce i moze na tej podstawie jeszcze na coś wpadniecie

 

nie i laski tez proste i nie wytłoczone

Opublikowano

a wiec tak wsadziłem pompe i róznicy brak podniosłem wtryskiwacze do góry i też nie ma poprawy założyłem nowy wałek i nic <_< więc składam go do kupy i zostaje mysleć nad górą silnika bo reszta jest sprawna postaram sie w poniedziałek nagrać filmik z tego jak pracuje silnik i jak kopci wrzuce i moze na tej podstawie jeszcze na coś wpadniecie

 

nie i laski tez proste i nie wytłoczone

 

doczytałem że zestawy podmieniałeś teraz pytanie jak wsadziłeś zestawy od M to tłoki nie mają podcięć na zawory, a jak masz głowicę zrobioną?? zawory nie powinny wystawać jak masz takie zestawy

Opublikowano (edytowane)

A koła rozrządu (cały komplet 4 kół) dawałeś nowe na próbę?? Bo to zostało tylko lub coś z głowicą jak kolega wcześniej pisał że mu ciśnienie też trzymała, a walił dymem...

Edytowane przez Roki212
Opublikowano

nie próbowałem wszystkich kół zmieniać bo cykle mi się dokładnie zgadzają to raz a daw na tych kołach i rozrządzie był piekielnie silny swojego czasu ciągał za sobą 9t na haku i nie było że słaby czy kopci i się nie grzał bo miał moc do ciągnięcia wtedy zbierał się z takim ciężarem bez problemów dosłownie rakieta a potem urwał sie wentylator a kolo zostało pasek sie kręcił ale pompa wody stanęła i się zagotował złapał ponad 120 stopni i od tamtej pory po ciągniku ale teraz ma przecie nowe słupki więc to niema nic do rzeczy no chyba ze nie wiem co ..............

Opublikowano

To ja już nie wiem co to może być... A z wałem co robiłeś szlifowałeś go czy nowy. Sprawdzałeś czy tłok na pierwszym cylindrze zgrywa się z cyklami rozrządu i czy jak kołek wskoczy w 2 otwór to tłok jest maksymalnie u góry w swoim GMP i tak samo po obróceniu o 180*

Opublikowano

wal był szlifowany jest oryginalny od nowości i to jego pierwszy szlif a tłok jest wtedy idealnie w GMP i już sam nie wiem <_< możne głowica szczeliła wtedy ale była juz dwa razy sprawdzana na szczelność <_<

Opublikowano (edytowane)

Czyli teraz nie zakładałeś nowej głowicy tylko wcześniej.Jak się zagotowała.A co do głowicy że była sprawdzana to powiem tak ja z swoim bizonie miałem też 3 razy sprawdzana.W żniwa bo rzekomo walnęła ale nic to nie dało założyłem inna ale zawory były nieszczelne ale płynu nie wywalała.Po żniwach zawiozłem też do innego gościa sprawdzona zawory porobione planowana.Poszła w robotę w tamtym roku i znowu impreza.Po żniwach robiłem remont poszła znowu do sprawdzania i planowania blok był zabielany i po złożeniu i 10 godzinach pracy znowu to samo wywala płyn.Zawiozłem tą głowicę z nieszczelnymi zaworami zrobili i założyłem i jakoś po 30 godzinach pracy na docieraniu spokój.tamta głowica musiała mieć mikro pęknięcie że pod wpływem temperatury i wstrząsów przepuszczała kompresję.

Edytowane przez balcerek1
Opublikowano

głowica była nowa potem się zagotowała ale woziłem ja tylko do sprawdzenia i nie zmieniałem -_- mam jeszcze dwie głowice z silników które kupiłem na złomie może warto zawieść do zrobienia i spróbować przełożyć ??????ale koledzy jak myślicie czy te objawy to może byc pękniecie głowicy ??? <_<

Opublikowano

ja w 60tce robilem remont wszystko koncowki wtryskow pompa regenerowana i od razu po odpaleniu zaczela dymic no i od razu pomyslalem ze tak ma byc po zrobieniu 15 motogodzin okazalo sie ze miarka oleju jest pelna i byla ropa w oleju wyjelismy wtryski i wyobrazce sobie ze co drugi raz wtrysk lał wykrecilem wtryski i przykrecilem do przewod po za glowica i zaczolem krecic rozrusznikiem i sie okazalo ze 2 wtryski leja zrobilem koncowki i powod dymienia mina

Opublikowano

głowica była nowa potem się zagotowała ale woziłem ja tylko do sprawdzenia i nie zmieniałem -_- mam jeszcze dwie głowice z silników które kupiłem na złomie może warto zawieść do zrobienia i spróbować przełożyć ??????ale koledzy jak myślicie czy te objawy to może byc pękniecie głowicy ??? <_<

chyba już nic innego nie zostało jak podmiana głowicy wszystko inne już sprawdzałeś po kilkanaście razy, podmieniałeś na inne części i jest ok bo nic się nie zmieniało w pracy

Opublikowano

Trzeba było tak od razu pisać by się inaczej myślało.A zalewałeś zawory naftą lub ropą.zalewa się w wejścia dolotowe od zaworów i zaraz widać co się dzieje.Może jest sprężona i po między garami sadzi no ale skąd by było te 29 atmosfer.Płynu nie ubywało albo wyrzucało.Jak masz od innych silników głowice to zawieź do zrobienia jak się należy sprawdzenie planowanie i nowe gniazda i zawory.Daj znać jak zrobisz.Tylko od M-ki.

Opublikowano

zalewałem kilka razy i nic nawet acetonem bo jeszcze bardziej przenika i nic a płynu ani nie ubywa ani nie wyrzuca <_< nie wiem co jeszcze .....może czerwona kokardka pomoże.....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez miśc360
      Dzień dobry,
      W c330 na 1 stopniu przełącznika grzeje świece żarowe, czy przy kręceniu rozrusznika też powinny grzać?
      Przy kręceniu u mnie grzeją, gdzie jest oryginalny przełącznik, a ciągnik z 1973. Tylko pytanie jak ma być, bo z nudów podłączyłem kontrolkę od świec żarowych i właśnie grzeje przy kręceniu, bo sprawdzałem na odprężniku bez odpalania.
      Jak jest u was?
    • Przez prezesss89
      Witam, kupiłem kiedyś pompę c360 3p po regeneracji tylko bez dekla górnego, dekiel mam już kupiony nowy i składam sobie ją w całość tylko mam pytanie jak  powinna być założona ta sprężynka? Pompa będzie zamontowana do Ursusa c360 3p. Na pompie nie mogę znaleść kodu (ewentyalnie w którym miejscu go szukać?) 

    • Przez ferdek2620
      Cześć 
      Miał ktoś problem z żółwiem zającem w Fergusonie 2620?
    • Przez Dominik07
      Witam od jakiegos czasu przybywa mi oleju w silniku co moze byc przyczyna(new holland t3040 )
      Wykluczylismy dostawanie sie paliwa bo olej nie ma zapachu ropy
      Wiec teraz sprawdzany mozliwosc oleju hydraulicznego,wymienilismy uszczelki na pompie.
      Jesli ktos ma pomysl to prosze pisac
       
    • Przez agrosoltys13
      Witam! Szykuje mi się teraz wymiana oleju w zetorze 7011 i chciałbym się dowiedzieć o waszej opini o oleju mobil delvac. Już od 15 lat zetor chodzi na turdusie  ale słyszałem że mobil jest lepszej jakości i jest odrobinę droższy od turdusa ale może akurat warto dopłacić parę złotych do oleju.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v