Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Części z thm są robione z plasteliny i utwardzane są gumą do życia taką balonówką turbo laugh.gif

Nie zgadzam się z waszymi opiniami na temat THM. Jeśli chodzi o zestawy naprawcze to ja mam przy swoim C355 zroione już 600Mth i nie narzekam ani oleju nie wywala i kompresja też ok. także trzeba umiejętnie docierać silnik a nie narzekać na firmę. I uwierzcie mi że jeśli chodzi o zestawy to jest zwyczajna loteria, nawet Mahle się zdarza reklamować. A jeśli ktoś ma dużo kasy to niech oleje te śmieszne zestawy Zetorka i założy URSUSA z pierścieniami z górnej półki czyli Primowskimi, ale z doświadczenia wiem że każdy zakłada zestawy na jakie go stać. :)

Opublikowano

A powiedz czemu tuleja THM jest najlżejsza?? Kolega sprawdzał jakiś czas temu najcięższa jest z zestawu Zetor PDC, następnie Krotoszyn i Ursus porównywalna waga, a właśnie THM najlżejsza. Nie podam wartości bo kto by to pamiętał, kolejność utkwiła mi tylko w głowie

Opublikowano

@mariuszd93, stal to nie tylko stop żelazo-węgiel, kolejność ułożenia atomów w cząsteczce, ilość poszczególnych atomów, odległość między nimi, dla ciebie to jest stal i to jest stal, dla innych to austenit, ferryt, martenzyt, perlit, bainit itd.....

@ursus55 600mth to jest nic, z życia wiem że najdłużej wytrzymują właśnie zetorowskie i mahle, 4-6tys mth, zależy jak jest użytkowane, w tych tulejach bardzo często kawitacja dziurę zrobi, a zużycie jest w normie, pierścienie primy wytrzymują do ok 3tys mth. Ja innych nie zakładam bo jak szybko padnie silnik to sobie tylko wystawie opinię, bo ludzie nie pojmują że te części to dziadostwo i to po 3 latach padnie, ja takiej odpowiedzialności na siebie nie biorę, albo robimy po mojemu, albo w ogóle.

 

Kto oszczędza na częściach i remoncie, ten płaci 2 razy.

Opublikowano

Nie jestem obrońcą niczego . Dziwi mnie tylko że niby znacząca różnica w wadze i nie sądze żeby miała związek ze składem stopu . ten co to ważył i rozpowszechnił powinien też zmierzyć objętość zużytego materiału

Opublikowano

Polecam TopAgrar Styczeń 2010 jest artykuł właśnie o naprawie poczciwego Ciapka unsure.gif

 

Na stronie www.agrofoto.pl jest ten artykuł tylko że w archiwum. Żeby wejsć do archiwum potrzeba numer karty oraz numer klienta. Też bym prosił o te skany, jeśli to jeszcze aktualne ;)

Opublikowano

Witam.

Chyba nic takiego nie było jeszcze pisane bo nie znalazłem.

Mam problem ze swoim silnikiem trzydziestki. Jest po remoncie: nowe koncówki wtrysków, nowe zestawy naprawcze, uszczelnienia...

Tylko mam problem bo dziwnie dymi. Odcień wacha się pomiędzy białym a delikatnie zachodzącym na niebieskawo (czasami), zdaża się też trochę czarnego. Slyszałem, że trzeba ustawić początek wtrysku. W instrukcji pisze, że ma on się zaczynać 30*+-1*. Ale jak to zmierzyć i ustawić. Może jest innym powód.

Jeśli ktoś spotkał się z takim czymś lub wie jak to naprawić proszę o odpowiedź.

Opublikowano

Na początek idź śladem którym wg. mnie dobrze rozumujesz, ustaw początek wtrysku, nie wiem jak ustawiałeś kapilarnie czy tylko na znaki, ale sprawdź kapilarnie i popraw na słuch by ładnie cicho niemetalicznie silnik pracował, wg. mnie masz zbyt wczesny wtrysk.

Opublikowano

Też właśnie myślę, że to coś z momentem wtrysku. Cały remont był robiony samemu ale jest na pewno wykonany dobrze bo pod okiem dwóch mechaników. Tylko właśnie prosiłbym o rady jak ustawić ten moment wtrysku bo w instrukcji napraw chyba nic o tym nie pisze a znajomy mechanik na dieslach mało co robił także woli sie nie wypowiadać.

Opublikowano

Witam dzisiaj kultywatorowałem ursusem c330 teren był pod górke i to pod sporym kątem tak więc dostał ostro w du** (przepraszam za wyrażenie) z górki miał lekko gorzej pod wyjeżdżać wyjeżdżał ale tak ni za bardzo;/ i przy końcu roboty ciapek zaczął wariować z komina się kpciło i kopci cały czas chodzi nie równo ale moc ma jak wracałem z pola to obejrzałem się do tyłu a tam tyle dymu że drogi nie widać dym z tłumika leci niebieski,siwy,czarny więc moje pytanie brzmi co jest tego przyczyną? -zawory?

Opublikowano

aha bo jeszcze nigdy go tak bardzo nie katowałem :D a z agregatem ile to nie pamiętam ale wiem że to jest agregat coś koło 2m :)

 

PS: Tak myślałem też że coś z olejem bo jest minimum oleju na miarce a kilkanaście mth temu był wymieniany no nic zobaczymy po niedzieli jak bd chodził :) ale temperatura wody była w porządku pierwszy raz takie coś mi się zdarzyło dzięki za pomoc :)

Opublikowano

dzięki za odp ale jakbym miał tak czekać na dpowiedzi to bym nic wczoraj nie zrobił :) poszły wtryskiwacze :) już po regeneracji - w sklepie dziwili się jak mógł ciągnik jeździć skoro one były w stanie takim że lepiej nie pisać xD ale dzięki za chęci tylko szkoda że troche za późno bo najpierw sprawdziliśmy zawory ;/ale trudno się mówi jeszcze raz dzięki :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez miśc360
      Dzień dobry,
      W c330 na 1 stopniu przełącznika grzeje świece żarowe, czy przy kręceniu rozrusznika też powinny grzać?
      Przy kręceniu u mnie grzeją, gdzie jest oryginalny przełącznik, a ciągnik z 1973. Tylko pytanie jak ma być, bo z nudów podłączyłem kontrolkę od świec żarowych i właśnie grzeje przy kręceniu, bo sprawdzałem na odprężniku bez odpalania.
      Jak jest u was?
    • Przez prezesss89
      Witam, kupiłem kiedyś pompę c360 3p po regeneracji tylko bez dekla górnego, dekiel mam już kupiony nowy i składam sobie ją w całość tylko mam pytanie jak  powinna być założona ta sprężynka? Pompa będzie zamontowana do Ursusa c360 3p. Na pompie nie mogę znaleść kodu (ewentyalnie w którym miejscu go szukać?) 

    • Przez ferdek2620
      Cześć 
      Miał ktoś problem z żółwiem zającem w Fergusonie 2620?
    • Przez Dominik07
      Witam od jakiegos czasu przybywa mi oleju w silniku co moze byc przyczyna(new holland t3040 )
      Wykluczylismy dostawanie sie paliwa bo olej nie ma zapachu ropy
      Wiec teraz sprawdzany mozliwosc oleju hydraulicznego,wymienilismy uszczelki na pompie.
      Jesli ktos ma pomysl to prosze pisac
       
    • Przez agrosoltys13
      Witam! Szykuje mi się teraz wymiana oleju w zetorze 7011 i chciałbym się dowiedzieć o waszej opini o oleju mobil delvac. Już od 15 lat zetor chodzi na turdusie  ale słyszałem że mobil jest lepszej jakości i jest odrobinę droższy od turdusa ale może akurat warto dopłacić parę złotych do oleju.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v