Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
witja1980

blokada w mtz 80

Polecane posty

witja1980    0

Witam ponownie. Kiedyś pisałem że od nowości nie było blokady w mtz 80. Teraz doszedłem gdzie przyczyna a mianowicie śruby które przykręcają przewód olejowy do sterownika blokadą były nieprzewiercone na wylot i olej nie szedł na ten sterownik. Po wymianie na nowe chodzi bez zarzutów. Jeśli ma ktoś taki problem to warto sprawdzić. Wschodnia dokładność :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
komar4    2

witam ja mam problem wytłumacz mi ja to działa mam go 6 lat i zamontowałem zestaw linkę i dzwignie za 105 zł i pociągnąłem za to dźwignie i ona nic się nie załączyło wjechałem w błoto podczepiłem do drzewa i nie chcą się zblokować koła mi na jakiej zasadzie to działa jak u mnie żadnych przewodów nie leci z przodu na tył i ja byś mi pokaz na zdjęciu co i odkąd leci na z tyłu jakiś przewód

 

Błędy ortograficzne !!!!!!!!

Za poprawianie posta po moderatorze i w dodatku źle +10%

Edytowano przez MAT912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    575

Olej powracający z rozdzielacza serwomechanizmu lub orbitrola gdy blokada jest wyłączona przelewa się przez rozdzielacz blokady do kolumny. Jak włączysz blokadę zamykasz przelew do kolumny, olej przez zawór wkręcony do filtra oleju jest sprężany i dopiero po osiągnięciu odpowiedniego ciśnienia przelewa się przez niego do kolumny. A samo ciśnienie napiera na membramę skierowane tam przez rozdzielacz blokady. Ciężko to opisać ale tak to mniej więcej wygląda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

komar4    2

to z tego filtra oleju z prawej strony to od tego filtra jest przewót i on leci na tył tak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
komar4    2

mtz 80 rocznik 88 z dużo kabiną właśnie jestem ciemny w tym bo ja ten ciągnik kupiłem 5 lat temu i ta blokada w zasadzie jest mi nie potrzebna bo ma dosyć dużo siły ale jak bym miał blokade zrobioną to by było dobrze bo to nie jest tak jak w t 25 czy c 360 że blokada w nodze najlepiej jak bym zobaczył u kogoś albo jakieś zdjęcia bo umie to porozrywana linka ale kupiłem komplet i założyłem linkę się do siebie pociąga tylko nie wiem jak to działa i te przewody hydrauliczne od blokady żeby mi ktoś pokazał jak ma u siebie na zdjęciu

 

Pisownia!!!!!!!

Edytowano przez MAT912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    575

Jak nie była długo używana to pewnie będzie jeszcze membrama i uszczelnienia do wymiany koło tylnego lewego hamulca.

 

http://zapodaj.net/09e8135bcfdb2.jpg.html

 

Olej z rozdzielacza serwomechanizmu płynie czarnym do zaworu żółtego utrzmującego ciśnienie potrzebne do zadziałania blokady. Nadmiar przelewa się za strzałką do obudowy mechanizmu a za niebieską strzałką część leci do rozdzielacza blokady. Z tamtąd jak nie włączysz do obudowy układu kier. a jak włączysz to zielonym do blokady koło lewego tylnego koła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
komar4    2

Wielkie dzięki, naprawdę teraz to wiem, a umie tego przewodu nie było od hamulca bębna do kolumny z przodu,

jeszcze się chcę zapytać, ten przewód co zaznaczyłeś na zielono, on leci prosto do koła tego bębna hamulca i ten przewód przez nic nie przechodzi tylko prosto pod rama a ten przewód można dokupić nowy, bo tylko mi to brakuje a umie ten przewód ten co na zielono pokazałeś, to u mnie on leci niżej do kolumny i na środku u mnie pod spodem kolumny wystaje dziura z gwintem, czytam czymś i z tej dziury idzie do bębna hamulca tak

 

Ostatni raz upominam Ciebie za pisownię i zacznę usuwać Twoje posty, bo koledzy się żalą, że tego nie idzie czytać!!!!!!!!!!!!

Edytowano przez MAT912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wpsowa692    1

Tak , sorry panowie moja 550 przyszła z enerdówka i ma blokadę na powietrze przerobioną i widziałem kolega biznez404 też w swojej 82 też na powietrze przerobił .

Nie wiem czy to gorzej czy lepiej ale jest alternatywa .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    575

Ten zielony leci prosto do blokady. To nie bęben tylko tarcze. Nie wiem czy to dokupisz ale wystarczy tam włożyć jakom kolwiek metalową rurkę i połączyć z blokadą z jednej strony a z tą zieloną rurką z drugiej gumowymi, zb przewodami i zacisnąć opaskami. Tak jest w oryginale koło blokady.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafal8888    0

Witam ja mam pytanie związane z ta blokada własnie bo nie mam dźwigni wogóle i chciałbym prosić o jakieś zdjęcie może gdzie ona powinna być

. Z góry dziękuje.

 

Chodzi mi oczywiście o dźwignie włączania blokady w kabinie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
komar4    2

mam pytanie tam pod orbitrolem jest take wejście do podłączenia z gwintem to jest i leci na tył

Edytowano przez komar4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    575

Tu masz cięgno do blokady

 

http://allegro.pl/mt...2402673681.html

 

I dwie linki

 

http://allegro.pl/mt...2402673675.html

 

http://allegro.pl/li...2413656704.html

 

Chyba że kompletnie wszystko masz wymontowane to jest cały komolecik

 

http://allegro.pl/wl...2382473464.html

 

Tak to wyglada ogólnie

 

http://zapodaj.net/1...b9ea93.jpg.html

 

A tu jest dźwignia w starej desce nr. 18

 

http://zapodaj.net/e85bb2106bac8.jpg.html

 

a tu w nowej nr. 1

 

http://zapodaj.net/1d3fa9a77031e.jpg.html

Edytowano przez seweryn20

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
komar4    2

dzięki za te rysunki akurat założyłem dobrze bo kupiłem cały zestaw za 105 zł założyłem bo umie to nawet śladu nie było że blokada była a teraz mi się pozostał przewód do podłączeniamam pytanie tam pod orbitrolem jest take wejście do podłączenia z gwintem to jest i leci na tył

Edytowano przez komar4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×