Skocz do zawartości

Polecane posty

Danielek161    105

No dobra, a więc tak. Ja też mam takiego NH, tylko że L75. Sprawdź stan opon czy nie są spękane. Czy tur nie jest spawany i czy przewody nie są spękane oraz nie ciekną. Najlepiej żebyś sprawdził wydajność hydrauliki. Sprawdź czy półbieg nie szarpie, czy rewers nie zgrzyta. Także jak pracuje silnik oraz jak wchodzą biegi i zachowuje się podnośnik. Może głupie, ale sprawdź stan oleju, przynajmniej w skrzyni. Bagnet jest z tyłu nad WOM-em. Gdybym miał kase to swojego bym się pozbył, a tego wziął. Jak masz jakieś pytania to pisz śmiało :D Jak kupisz go to napisz mi na pw :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Jako że traktor z turem dodatkowo stan przedniego mostu. Podnieś przednie koła i sprawdź luzy. Reszta jak kolega wyżej podał przy czym półbiegu to on nie ma... Przed T5 miałem takiego TL100 - dobry ciągnik...

Edytowano przez alvaroalvaro78

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Napisano (edytowany)

Przy skrzyni Dual Comand tak ale wowczas był rewers elektrohydrauliczny przy kierownicy - pomarańczowa dźwignia po lewej stronie kierownicy.

Edytowano przez alvaroalvaro78

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Danielek161    105

No to ja już nie wiem... Sam posiadam L75 i mam jeden półbieg pod obciążeniem, a rewers ma mechaniczny ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ravi224    1

Sam od 4 lat jestem szczesliwym posiadaczem L95 z turem agram q650. Tak jak mowili przedmowcy sprawdz stan przedniego ja musialem od razu zmieniac tuleje, gdyz u poprzedniego wlasciciela we francji jezdzil tylko "pod turem". Sprawdz tez czy na tylnym moscie przy piastach nie poci sie bo w tych akurat to jest slabym punktem przynajmniej u mnie. No a z innych rzeczy sprawdz uklad dolotowy czy turbo nie spocone, czy nie kopci na niebiesko i co najwazniejsze czy nie ma wyciekow z ukl hydraulicznego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kielosz    0

Dzięki za informacje, ale po pojednaniu i obejrzenieu nie spodobał się nam, ponieważ był strasznie rozwalnoy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez GrzybekxD
      Witam. W najbliższym czasie planuję zakup takiego ciągnika, tzn, NH T 5060. Bardzo bym prosił o szczere opinie posiadaczy lub osób, które miały jakikolwiek kontakt z tym ciągnikiem. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam, Grzybek.
    • Przez Pajej
      Witam koledzy mam na oku New hollanda TL 80 i chciałem zasięgnąć języka czy to jest sprzęt godny uwagi?
    • Przez Hardy67
      Witam , posiadam New Hollanda t5  z roku 2017 , i mam pytanie , aczkolwiek chodzi mi o radio w ciągniku (jest oryginalne NH) radio działa tylko po włączeniu zapłonu w ciągniku , czy jest sposób przerobienia tego żebym mógł włączyć radio bez zapłonu ? , ponieważ nie chce włączać zapłonu żeby przez nawet kilka godzin dziennie radio grało i chuczały te pompki itp. 
      pomoże ktoś ?? 
    • Przez kris14
      Koncern CNH szykuje nową wersję serii T5 spełniającą normę TIER 4B, wiadomo że będzie wyposażona w system SCR a nie DOC+DPF jak to było w przypadku wersji TIER 4A i amortyzację przedniej osi.
       
      Kilka fotek:





    • Przez Mario35
      Witam wszystkich. Kupiłem ciagnik NH t5050 6 mies temu. Byl na serwisie bo brakowalo mu mocy. Na serwisie powiedzieli ze wszystko jest ok. Jednak ja dalej nie czuje tej mocy a przeciez ma prawie 100 km. Przy rozrzutniku warfamy 6t zaladowanym na asfalcie ledwo dajerade na lekkim wzniesieniu na najwyrzszycz biegach. Coto moze byc pomocy.
×