Skocz do zawartości

Polecane posty

Danielek161    113

No dobra, a więc tak. Ja też mam takiego NH, tylko że L75. Sprawdź stan opon czy nie są spękane. Czy tur nie jest spawany i czy przewody nie są spękane oraz nie ciekną. Najlepiej żebyś sprawdził wydajność hydrauliki. Sprawdź czy półbieg nie szarpie, czy rewers nie zgrzyta. Także jak pracuje silnik oraz jak wchodzą biegi i zachowuje się podnośnik. Może głupie, ale sprawdź stan oleju, przynajmniej w skrzyni. Bagnet jest z tyłu nad WOM-em. Gdybym miał kase to swojego bym się pozbył, a tego wziął. Jak masz jakieś pytania to pisz śmiało :D Jak kupisz go to napisz mi na pw :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jako że traktor z turem dodatkowo stan przedniego mostu. Podnieś przednie koła i sprawdź luzy. Reszta jak kolega wyżej podał przy czym półbiegu to on nie ma... Przed T5 miałem takiego TL100 - dobry ciągnik...

Edytowano przez alvaroalvaro78

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Przy skrzyni Dual Comand tak ale wowczas był rewers elektrohydrauliczny przy kierownicy - pomarańczowa dźwignia po lewej stronie kierownicy.

Edytowano przez alvaroalvaro78

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ravi224    1

Sam od 4 lat jestem szczesliwym posiadaczem L95 z turem agram q650. Tak jak mowili przedmowcy sprawdz stan przedniego ja musialem od razu zmieniac tuleje, gdyz u poprzedniego wlasciciela we francji jezdzil tylko "pod turem". Sprawdz tez czy na tylnym moscie przy piastach nie poci sie bo w tych akurat to jest slabym punktem przynajmniej u mnie. No a z innych rzeczy sprawdz uklad dolotowy czy turbo nie spocone, czy nie kopci na niebiesko i co najwazniejsze czy nie ma wyciekow z ukl hydraulicznego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kielosz    0

Dzięki za informacje, ale po pojednaniu i obejrzenieu nie spodobał się nam, ponieważ był strasznie rozwalnoy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez KemBiX
      Witam tak jak w temacie mam problem z niedziałajacymi polbiegami (żółw i zając) w ciągniku new holland tl100  prosił bym o pomoc doswiadczonych uzytkownikow co moze byc przyczyna co nalezy sprawdzić. Zapomniałem dodac ze żółw działa bo to polbieg startowy tylko nie przerzuca na zająca
      Z góry dziękuję i pozdrawiam licze na szybkę odpowiedzi.
    • Przez massey87
      posiada ktos rozpiske jakie wyposazenie ma wersja standardowa nh t5.85?
    • Przez matbog68
      Witam serdecznie.
      Mam problem z moim nh polega on na tym że wchodzę w tryb kalibracji jestem w tym trybie i nie wiem co dalej.
      Miga cały czas książka serwisowa i nie wiem jak wybrać sprzęgła przy kalibracji. Gdzie będzie to widać te ciśnienia? Mam tylko ten mały komuterek pokładowy z prawej strony.
    • Przez Adii
      Witam podczas ruszania new hollandem t5040 strasznie szarpie ;/
      Jeśli ktoś wie jak skalibrować taką skrzynie proszę pisać.
      Z góry dziękuję. :rolleyes:
    • Przez Pajej
      Witam koledzy mam na oku New hollanda TL 80 i chciałem zasięgnąć języka czy to jest sprzęt godny uwagi?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.