Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witajcie, szukam u Was pomocy bo nie mogę sobie poradzić z pompą wtryskową w T-25.

 

Pompa jest po regeneracji, założyłem ją ale ciągnik raz odpali dobrze, raz się męczy. Na przykład w poniedziałek odpali a we wtorek już nie.

Zauważyłem, że pompa wydaje dziwny dźwięk w czasie pompowania pompką ręczną.

Nagrałem film, link poniżej:

 

https://drive.google.com/open?id=0BzevU-kbhp-uTkxHMG5nZUVSWms

 

Podejrzewam, że to syczy zawór zwrotny na pompie, ale nie jestem pewien, nie chcę jej niepotrzebnie znów wyciągać.

I jeszcze jedna rzecz, przed regeneracją pompy wtryskowej, gdy dobijałem ciśnienie pompką ręczną to widać był przepływ paliwa w przewodach nadmiarowych (powrotnych)  z wtryskiwaczy (przewody są z przezroczystej rurki), a teraz gdy pompuję pompką ręczną to już nie widzę ruchu paliwa w tych przewodach. Mam wrażenie, że właśnie ten zawór powrotny syczy w pompie i nie utrzymuje w niej ciśnienia.

Czy mam rację, pomóżcie.

Opublikowano

Z pompą jest wszystko bobrze tylko masz zapchany otworek na śrubie na filtrach paliwowych na rurce co idzie na wtryski paliwa tam jest malutki otworek który się zapchał..Udrożnij ją i paliwo będzie przepływać nadmiarem do zbiornika a ciągnik będzie dygał jak łodyga. :D

Opublikowano

Tej rurki nie ruszałem, wymieniłem tylko zawór (tłumik drgań?) na końcu rurki 4. Objawy ustały, ale teraz pojawił się nowy, kucze problem.

Odpowietrzałem pompę tą śrubą między sekcjami (powietrze nie leci) ale okazuje się,  że na jednej sekcji, konkretnie drugiej nie ma paliwa?

Czy źle odpowietrzam?

Pomóżcie :-)

 

Opublikowano (edytowane)

Kto ci kazał ruszać zawór przelewowy tak zwany tłumik drgań.Pisałem o śrubce na rurce 8 tam jest mały otworek który jest nie drożny i układ się nie odpowietrza a co do odpowietrzenia to zakręć tą śrubę popuść przewody na wtryskach pełny gaz i kręć rozrusznikiem aż będzie paliwo tryskać dokręć przewody i pal tylko jak pisze jak nie sprawdzisz tej śruby to będzie się zapowietrzał.Ta żółta śruba na filtrach tego obrazka http://www.agroturz.webd.pl/sklep/prestashop/glowna/938-filtr-paliwa-komplet-wladimirec-t-25.html

Edytowane przez balcerek1
Opublikowano

Dobra zajrzę do tej śrubki z przewodu 8. Czy z tego powodu nie ma paliwa na jednej z sekcji? Słyszałem jeszcze, że odpowietrzanie pompy polega na nabiciu ciśnienia pompką i poluzowaniu śruby (czerwona strzałka), https://drive.google.com/open?id=0BzevU-kbhp-uVU5FQkwyTEFFbXc

wylatuje z niej zbędne powietrze i dokręcić. Czynność powtarzać do momentu aż będzie się wylewać samo paliwo bez pęcherzyków. Czy po sprawdzeniu tego przewodu 8 mam tak własnie odpowietrzyć pompę?

 

Opublikowano

Ok, odkręciłem ten przewód nr 8 i na śrubie która łączy go z obudową filtrów nie ma żadnego otworu!

Czy w tej śrubie powinien być otwór?!   https://drive.google.com/open?id=0BzevU-kbhp-uM1NUa2FIcXM2Zm8

Gdy już wykręciłem tą śrubę i pompowałem paliwo to wylatywało z tego otworu, ale gdy zakręciłem przewód do obudowy filtrów a odkręciłem go tą łączką przy wtryskiwaczach, to paliwo wylatywało dość słabo, gdy tłoczyłem pompką??

Niepokoi mnie ten dźwięk który wydobywa się gdy w ostatniej fazie pompowania, gdy wzrasta ciśnienie (tłok pompki całkowicie w dole) i słychać ten dźwięk, choć jak porównacie poprzedni link, dźwięk jest troszkę słabszy po wymianie tego zaworu w pompie (czy tłumika drgań pompy).

Teraz to widać dokładnie na przewodzie, który zasila pompę wtryskową, gdy pojawia się ten dźwięk to w tym samym czasie cofają się drobne pęcherzyki powietrza, robi się jakby mleko w tym przewodzie.   https://drive.google.com/open?id=0BzevU-kbhp-uVTBnVTVKWEt1aHc

Czy dacie radę z takim tematem?

 

Opublikowano (edytowane)

Tak w tej śrubce powinien być otwór jak go nie ma to zakup taką śrubkę. Jak pompujesz pompka ręczna słychać jak paliwo wraca z powrotem do baku jak nie to coś jest nie tak.

http://allegro.pl/sruba-przelewu-paliwa-otwor-t-25-ruski-wladimirec-i6790792075.html?snapshot=MjAxNy0wNC0yNVQxOTowNDo0NC45OTVaO2J1eWVyOzg3ZTZlZjY3ODY1N2M1ZjM0YTUxNDg3ZGM5Yjk0ZWU2OTdiZmY1NzkzMGEwNDEzOTViZjFiNTFkM2Q1ZTUyNDA%3D

Edytowane przez Gość
Opublikowano

Kolega wyżej podał ci link do tej śrubki ma tam być mały otworek jak na zdjęciu a dźwięk to normalna sprawa i co do cofania pęcherzów powietrza to normalna sprawa bo powrót paliwa z sekcji wraca do zasilania i do tego musi być mały otworek na tej śrubce żeby układ się odpowietrzał.

Opublikowano

Co do tej śrubki to oczywiście zamontuje nową, ale tylko że ta śrubka jest w korpusie filtrów paliwa i oczywiście rozumiem, że w filtrach może występować nadmiar paliwa i przez ten otwór rurką nr 8 odpływa do baku (po drodze zabierając jeszcze nadmiar z wtryskiwaczy). 

Tylko pęcherzyki, które widać na filmie są na przewodzie zasilającym nr 1 https://drive.google.com/open?id=0BzevU-kbhp-uWlRPQXY2VEtpaGs

i jak pewnie zauważyliście pojawiają się w czasie tego dźwięku (jakby puszczał jakiś zawór?).

 

Opublikowano

Kup i załóż te śrubę co przychodzi do korpusu filtrów i powiano się po prawic ta magiczna śrubka ma odpowiednio mały otwór  jak jest zatkany to  trokar kopci a jak jest za doży to złe wychodzi na obroty. Jak pompujesz pompka ręczna słychać paliwo jak wraca z powrotem do baku????

Opublikowano

Właśnie we władku tą śrubką ma filtrach ma odjść powietrze a nadmiar wraca z tłumika drgań z powrotem do zasilania.Osobiście kilak władków i jak i swojego przerobiłem ten nadmiar bezpośrednio do zbiornika.

Opublikowano

Ok, zatem idę po tę magiczną śrubkę :-) Wrócę jak ją zamontuję. A tak przy okazji to ten ciągnik na śrubce bez otworu śmigał całe wieki, ale zachciało mi się robić regenerację pompy!

Opublikowano

Witam po przerwie. Po wymianie tej śrubki zupełnie inaczej przepompowuje się paliwo, tzn. dużo lżej pracuje ręczna pompka. Musiałem tylko odpowietrzyć pompę i ciągnik odpala i jest okey, ale.... 

Ciągnik gdy jest rozgrzany odpala w sekundzie, jak tylko postoi te kilka dni to kilka razy rozładowałem akumulator, tak długo musiałem kręcić by odpalił.

Po dłuższym postoju muszę odpowietrzać pompę (tą śrubą między króćcami sekcji). dlaczego ta pompa się tak zapowietrza?

Pomóżcie mi rozwiązać ten problem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez Davidmix
      Witam
      Czy jest możliwość zwiększenia prędkości jazdy T 25? Nie zależy mi na mocy.
       
       
    • Przez JumperTomek
      Witam, jak rozpoznać czy posiadam lewą, bądź prawą? Mtz 82 z 94r.

    • Przez Runder
      Pompa w FM3095 była regenerowana i paliwo nie dostaje się do niej, nawet przy pompowani ręcznym. Pompa była sprawdzana na maszynie i działa w 100% dobrze. Ciagnik wczesniej jezdził na dobrej jakości opale. 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v