Skocz do zawartości
promokator

T-25 pompa (dziwny dźwięk)

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
promokator    0

Witajcie, szukam u Was pomocy bo nie mogę sobie poradzić z pompą wtryskową w T-25.

 

Pompa jest po regeneracji, założyłem ją ale ciągnik raz odpali dobrze, raz się męczy. Na przykład w poniedziałek odpali a we wtorek już nie.

Zauważyłem, że pompa wydaje dziwny dźwięk w czasie pompowania pompką ręczną.

Nagrałem film, link poniżej:

 

https://drive.google.com/open?id=0BzevU-kbhp-uTkxHMG5nZUVSWms

 

Podejrzewam, że to syczy zawór zwrotny na pompie, ale nie jestem pewien, nie chcę jej niepotrzebnie znów wyciągać.

I jeszcze jedna rzecz, przed regeneracją pompy wtryskowej, gdy dobijałem ciśnienie pompką ręczną to widać był przepływ paliwa w przewodach nadmiarowych (powrotnych)  z wtryskiwaczy (przewody są z przezroczystej rurki), a teraz gdy pompuję pompką ręczną to już nie widzę ruchu paliwa w tych przewodach. Mam wrażenie, że właśnie ten zawór powrotny syczy w pompie i nie utrzymuje w niej ciśnienia.

Czy mam rację, pomóżcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    91

Z pompą jest wszystko bobrze tylko masz zapchany otworek na śrubie na filtrach paliwowych na rurce co idzie na wtryski paliwa tam jest malutki otworek który się zapchał..Udrożnij ją i paliwo będzie przepływać nadmiarem do zbiornika a ciągnik będzie dygał jak łodyga. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

promokator    0

Tej rurki nie ruszałem, wymieniłem tylko zawór (tłumik drgań?) na końcu rurki 4. Objawy ustały, ale teraz pojawił się nowy, kucze problem.

Odpowietrzałem pompę tą śrubą między sekcjami (powietrze nie leci) ale okazuje się,  że na jednej sekcji, konkretnie drugiej nie ma paliwa?

Czy źle odpowietrzam?

Pomóżcie :-)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    91

Kto ci kazał ruszać zawór przelewowy tak zwany tłumik drgań.Pisałem o śrubce na rurce 8 tam jest mały otworek który jest nie drożny i układ się nie odpowietrza a co do odpowietrzenia to zakręć tą śrubę popuść przewody na wtryskach pełny gaz i kręć rozrusznikiem aż będzie paliwo tryskać dokręć przewody i pal tylko jak pisze jak nie sprawdzisz tej śruby to będzie się zapowietrzał.Ta żółta śruba na filtrach tego obrazka http://www.agroturz.webd.pl/sklep/prestashop/glowna/938-filtr-paliwa-komplet-wladimirec-t-25.html

Edytowano przez balcerek1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
promokator    0

Dobra zajrzę do tej śrubki z przewodu 8. Czy z tego powodu nie ma paliwa na jednej z sekcji? Słyszałem jeszcze, że odpowietrzanie pompy polega na nabiciu ciśnienia pompką i poluzowaniu śruby (czerwona strzałka), https://drive.google.com/open?id=0BzevU-kbhp-uVU5FQkwyTEFFbXc

wylatuje z niej zbędne powietrze i dokręcić. Czynność powtarzać do momentu aż będzie się wylewać samo paliwo bez pęcherzyków. Czy po sprawdzeniu tego przewodu 8 mam tak własnie odpowietrzyć pompę?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
promokator    0

Ok, odkręciłem ten przewód nr 8 i na śrubie która łączy go z obudową filtrów nie ma żadnego otworu!

Czy w tej śrubie powinien być otwór?!   https://drive.google.com/open?id=0BzevU-kbhp-uM1NUa2FIcXM2Zm8

Gdy już wykręciłem tą śrubę i pompowałem paliwo to wylatywało z tego otworu, ale gdy zakręciłem przewód do obudowy filtrów a odkręciłem go tą łączką przy wtryskiwaczach, to paliwo wylatywało dość słabo, gdy tłoczyłem pompką??

Niepokoi mnie ten dźwięk który wydobywa się gdy w ostatniej fazie pompowania, gdy wzrasta ciśnienie (tłok pompki całkowicie w dole) i słychać ten dźwięk, choć jak porównacie poprzedni link, dźwięk jest troszkę słabszy po wymianie tego zaworu w pompie (czy tłumika drgań pompy).

Teraz to widać dokładnie na przewodzie, który zasila pompę wtryskową, gdy pojawia się ten dźwięk to w tym samym czasie cofają się drobne pęcherzyki powietrza, robi się jakby mleko w tym przewodzie.   https://drive.google.com/open?id=0BzevU-kbhp-uVTBnVTVKWEt1aHc

Czy dacie radę z takim tematem?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peter779    0

Tak w tej śrubce powinien być otwór jak go nie ma to zakup taką śrubkę. Jak pompujesz pompka ręczna słychać jak paliwo wraca z powrotem do baku jak nie to coś jest nie tak.

http://allegro.pl/sruba-przelewu-paliwa-otwor-t-25-ruski-wladimirec-i6790792075.html?snapshot=MjAxNy0wNC0yNVQxOTowNDo0NC45OTVaO2J1eWVyOzg3ZTZlZjY3ODY1N2M1ZjM0YTUxNDg3ZGM5Yjk0ZWU2OTdiZmY1NzkzMGEwNDEzOTViZjFiNTFkM2Q1ZTUyNDA%3D

Edytowano przez peter779

"Zarośnięte olchą pola dawnej wsi
Kto je orał kto je zasiał
Nie pamięta nikt"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    91

Kolega wyżej podał ci link do tej śrubki ma tam być mały otworek jak na zdjęciu a dźwięk to normalna sprawa i co do cofania pęcherzów powietrza to normalna sprawa bo powrót paliwa z sekcji wraca do zasilania i do tego musi być mały otworek na tej śrubce żeby układ się odpowietrzał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
promokator    0

Co do tej śrubki to oczywiście zamontuje nową, ale tylko że ta śrubka jest w korpusie filtrów paliwa i oczywiście rozumiem, że w filtrach może występować nadmiar paliwa i przez ten otwór rurką nr 8 odpływa do baku (po drodze zabierając jeszcze nadmiar z wtryskiwaczy). 

Tylko pęcherzyki, które widać na filmie są na przewodzie zasilającym nr 1 https://drive.google.com/open?id=0BzevU-kbhp-uWlRPQXY2VEtpaGs

i jak pewnie zauważyliście pojawiają się w czasie tego dźwięku (jakby puszczał jakiś zawór?).

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peter779    0

Kup i załóż te śrubę co przychodzi do korpusu filtrów i powiano się po prawic ta magiczna śrubka ma odpowiednio mały otwór  jak jest zatkany to  trokar kopci a jak jest za doży to złe wychodzi na obroty. Jak pompujesz pompka ręczna słychać paliwo jak wraca z powrotem do baku????


"Zarośnięte olchą pola dawnej wsi
Kto je orał kto je zasiał
Nie pamięta nikt"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    91

Właśnie we władku tą śrubką ma filtrach ma odjść powietrze a nadmiar wraca z tłumika drgań z powrotem do zasilania.Osobiście kilak władków i jak i swojego przerobiłem ten nadmiar bezpośrednio do zbiornika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
promokator    0

Ok, zatem idę po tę magiczną śrubkę :-) Wrócę jak ją zamontuję. A tak przy okazji to ten ciągnik na śrubce bez otworu śmigał całe wieki, ale zachciało mi się robić regenerację pompy!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
promokator    0

Witam po przerwie. Po wymianie tej śrubki zupełnie inaczej przepompowuje się paliwo, tzn. dużo lżej pracuje ręczna pompka. Musiałem tylko odpowietrzyć pompę i ciągnik odpala i jest okey, ale.... 

Ciągnik gdy jest rozgrzany odpala w sekundzie, jak tylko postoi te kilka dni to kilka razy rozładowałem akumulator, tak długo musiałem kręcić by odpalił.

Po dłuższym postoju muszę odpowietrzać pompę (tą śrubą między króćcami sekcji). dlaczego ta pompa się tak zapowietrza?

Pomóżcie mi rozwiązać ten problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    91

Wymień pompkę zasilającą tylko nie za 35 zł bo to tylko nadaję się  na złom tylko 60-70 zależy od sklepu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Arasowsky
      Cześć! Rozebrałem całą deskę, ponieważ wymieniam instalację i pod włącznikami świateł jest takie coś z dwoma wyjściami, do czego szedł przewód ze stacyjki, ten który idzie do rozrusznika. Ale ten przewód jest teraz luźny po poprzedni właściciel coś modził. Teraz ze stacyjki idzie bezpośrednio przewód do rozrusznika i działa. Więc pytanie czy to jest przekaźnik rozrusznika?

    • Przez jedrus2020
      Witam słyszałem kiedyś o przeróbce załączania wałka i pompy hydrauliki polegającej na tym, że na pierwszej pozycji chodziła pompa wraz z wałkiem a na 3 sama pompa. Było to zrobione kosztem obrotów zależnych (przez skrzynie). Jak to zrobić?
    • Przez bartek5100
      Witam sprzedam roczną pompe wtryskową do ursusa c360 i pochodnych
      w linki wiecej
      https://www.olx.pl/oferta/pompa-wtryskowa-do-c-360-po-regeneracji-idealnie-pracujaca-CID757-IDtFBX7.html
    • Przez Dziuba
      Witam. Chciałem pszerobic swój kultywator na agregat uprawowy co sądzicie o dorobieniu wału packera??? A moze jakas inna opcja zdjecia moze ktos ma swojego cuda 😉 pozdrawiam 
       
    • Przez smartfon
      Cześć chłopaki ,
      problem mam taki , że postanowiłem wymienić pompę hydrauliczną w c 360 bo praktycznie nie podnosił , ale po zdjęciu pompy na rurce którą idzie olej do rozdzielacza zauważyłem małe pęknięcia więc najlepiej ją wymienić . Kwestia jak się do niej zabrać bo zdaje się , że jest wciskana lub wprasowywana i nie mam pojęcia jak się pozbyć starej , a co ważniejsze jak wstawić nową bez uszkodzenia . 
      Pozdrówka
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.