Skocz do zawartości
karol2306

Case mx 135 rozłącza wom

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Case
karol2306    1

Witam

Podczas rozsiewania nawozu co jakiś czas rozłącza mi wom i miga lampka. Jest to dość uciążliwe. Gdzie leży przyczyna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    165

O pan,ie to nie takie proste, najpierw błędy z czytaj, a potem się zastanawiaj, przyczyn będzie tyle ile ci na forum napiszą i żadna nie będzie prawidłowa bez diagnostyki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

farmer15555    59

W instrukcji jest napisane żeby włożyć kluczyk w pozycję ON (nie odpalić) usiąść prosto i się nie opierając włączyć WOM kontrolka zacznie migać daj my na to raz 1s przerwy dwa 2s przerwy i powiedzmy znów raz 1s przerwy dwa trzy cztery itd to jest np 24. Później 5s przerwy i znów kolejny kod. Maksymalnie może zapamiętać 10. Jeśli coś jest nie tak proszę o poprawienie ;) Wszystko pisałem z pamięci :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zrób kalibracje WOM na początek gdzies na forum bylo to opisane jak zrobić
Pomaga.wpisz w gogle kalibracja wom Case mx.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol2306    1

Problemu nie rozwiązałem. Kalibracja nic nie pomaga a nawet w trakcie jej wyskakuje jakiś błąd i nie jest to tak jak opisywali inni. Dodam że jak kupiłem case to był ustawiony na mile i przestawiłem na km/h. Może komputer odczytuje poślizg kosza i rozłącza wom???? Możliwe to???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam.
Słyszałem ze na wom ma wpływ pasek na alternator jak jest luźny tez cos będzie zle czytal obroty.
Spróbuj znów przestawić na mile i zkalibruj. Ciekawe czy sie da.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol2306    1

Problemu ciąg dalszy... Przestawienie na mile nic nie daje. Po przeprowadzeniu diagnostyki wom wyrzuca błąd 62. Po jego skasowaniu dalej rozłącza wom i znowu błąd 62. Kalibracja przeprowadzona ale nic nie dała. Obroty silnika i wom pokazuje na wyświetlaczu i wydają sie OK. Po podaniu napięcia na cewkę od WOM, wałek działa prawidłowo. Gdzie szukać przyczyny???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukas85    11
Napisano (edytowany)

Przetłumacz sobie ten plik


W skrócie WOM nie załacza sprzęgła. Brak sygnału modulacji ze sterownika WOM. Przeciązenie wałka albo błędna konfiguracja.

Procedura konfiguracji w pliku w załaczniku.

Jeżeli sprawdzałeś sygnał z alternatora i jest ok to pomijam.

Sprawdź cewkę WOM, opis w załaczniku

Jeżeli wszystko jest ok sprawdź ciśnienie oleju w pokazanym miejscu

PTO ERROR 62pdf.pdf

PTO Config.pdf

PTO Solenoid.pdf

PTO Pressure Test.pdf

Edytowano przez Lukas85

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol2306    1

Jak sprawdzić sygnał z alternatora?? Wydaje się że jest ok ale jak to sprawdzić??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×