Skocz do zawartości
wallax

Odblokowanie limitu prędkości CVX

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
wallax    0

Witam. Udało się komukolwiek odblokować prędkość powyżej 43km/h w pumie cvx?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to chyba jedyne co jest możliwe to odblokowanie tzw ostatniego biegu na którym obroty regulowane są do 1800 a predkość bez zmian,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wallax    0

Znaczy, powiem co wiem. Jest możliwość odblokowania tej prędkości przez menu HH na pulpicie słupka gdzie dostęp jest niby tylko przez konektor diagnostyczny, do którego niestety mają dostęp tylko serwisy, które! co ciekawe, opcje edycji prędkości mają zakodowaną iii pozostaje tylko konektor inżynieryjny znajdujący się jedynie w serwisie głównym w Płocku. joł! teraz pytanie czy ktokolwiek bawił się w ściąganie kagańca firmami zewnętrznymi ewentualnie zna jakieś inne obejście tego tematu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez StreetSoldier
      Witam, od kilku dni już przeglądam to forum, czytałem już tu mnóstwo tematów i tak mnie jakoś naszło ;p żeby napisać, a raczej zapytać, czy wie ktoś może jak odblokować 5 bieg w Renault Ceres 85X ?? Żółw- jest 5 + półbiegi, zając-4 + półbiegi (5 nawet nie da rady włączyć). Skrzynia to Twinshift, a ciągnik z Francji więc nie dziwne, że zablokowany. Jężdżę tak już kilka lat, ale od tego lata muszę dużo jeździć ulicami... więc przejeżdżając jednego dnia kilkadziesiąt km, będzie różnica od tego jak szybko będę się przemieszczał...
       
      Pozdrawiam, Marcin
    • Przez Adam521
      Witam, chciałbym się dowiedzieć czy istneje jakiś sterownik, elektrozawór czy coś takiego który by umożliwiał wysuw siłownika hydraulicznego zgodny z aktualną prędkością maszyny.
    • Przez xpiter14x
      Witam serdecznie. W ostatnim czasie nabyłem ciągnik Massey Ferguson 235 rocznik 1990. Zauważyłem, że posiada on tylko WOM niezależny włączany dźwignią na dół (taki sam ciągnik znajomego, ten sam rocznik posiada WOM niezależny załączany dźwignią do GÓRY (odwrotnie niż w moim) i WOM zależny załączany dźwignią w DÓŁ). Ponadto w porównaniu do ciągnika znajomego WOM w moim kręci się dużo wolniej. Może i ma 540 obrotów ale przy ok 2200-2300 RPM, gdzie w innych Fergusonach te obroty osiągane są przy 1800-1900 RPM. Czy spotkał się ktoś z podobnym przypadkiem? Czy jest to fabryczna "wada", czy może być coś uszkodzone? Proszę o pomoc.
    • Przez krzychu652
      Witam:) Od czego zależy, to że w jednych belarusach predkość obrotowa 540 WOMu jest osiągana przy 1632 obrotach silnika a w innych przy 2081? Bo przy tych nizszych jest np w belarusie 952, a przy tych wyższych np 920 czy 820. Od czego to zależy? Skrzynia 14/4 czy 18/4? Czy może załączanie elektrohydrauliczne?
    • Przez matik9972
      Witam. Mam pytanie jaka jest dopuszczalna prędkość jazdy przy zmianie kierunku jazdy rewersem? Z góry dziękuje.
×