Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 Jakie mozna dopasowac cięgna dole do mf 255 ?, stare pekły a wiec zakupilem nowe po paru ha talerzowania nowe bo sie powyginaly . Zakupilem pozniej CBM i tez widze ze zaczyna sie juz wyginac . Juz brak slow na to , wystarczy jechac orac lub talerzowac i wygiete oryginaly 20 lat sluzyly ......  Szukam jakis wiekszych masywniejszych ale ciezko cos podpasowac .

Opublikowano

w starych miałem po 2 płaskowniki podospawywane było tak 20 lat i w końcu z przeciwwagą jak stabilizatory pourywało jak gdzieś bujneło i te też się połamały kupiłem nowe dospawałem po ceowniku pod spodem na razie się trzyma, ale prawda to że te cięgna to przegięcie są po prostu za długie, nowe to taki plus że nie giba tak maszyny bo jabłka nie mają luzu

Opublikowano

1 pomysl jest aby sdkrzywione wyprostowac i jak mowicie pospawac czyms dobrze od gory jakas stal 20mm  aby niepeklo i od dolu cewnik aby niewyginalo, tylo ze mi teraz sie wygielo prawie ze na samym przegubie co jest zamocowany na sworzniu tym obok mostu i nwm jak by to tam pospawac . Moze ktos doradzi czy z jakiegos innego ciagnika niepasuje . Jeju co oni robia teraz wolalbym zaplacic 500zl niz po 100zl za takie jakie maja w agromie i miec spokoj ....

Opublikowano

ja w swoim nie mogłem wybić sworznia przy moście to pospawalem stare na nakładki i już rok służą.

Pewnie masz starszy rocznik tak jak ja te swoznie były zamrażane i wkładane bo dopiero grzanie do czerwoności mocowań pomogło .
Opublikowano

zakład mechaniczny wojciechowski milanówek sa takie jak orginał

Opublikowano

Od 4514 zamontujcie cięgna z wieszakami i będziecie mieli spokój

 

W 4514 są grubsze, wyższe ale i dłuższe kilka cm. Jak moje pękło na jesieni to zaraz kupiłem i tak przeleżało całą zimę. Zabrałem się za to a tu całkiem inna częsć...

 

Pewnie masz starszy rocznik tak jak ja te swoznie były zamrażane i wkładane bo dopiero grzanie do czerwoności mocowań pomogło .

 

Nie wiem czy mrożone czy jakie, ale żeby je wyciągnąć trzebaby obrócić 90 stopni i ma wyjsć, ale zaspawane konkretnie i nie poszło ani w jedną, ani w drugą. Czy starsza wersja nie wiem, rocznik 87.

Opublikowano

Ale wiesz, że nawet krajowe produkty tych czasów są o wiele niższej jakosci niż oryginały, a poza tym wymiana całego kompletu z wieszakami to nie mały koszt, kolejna sprawa po co wymieniać resztę jak jest dobra. Psuje się często prawy wieszak, sam wymieniłem już 4 razy, a lewy ma 30 lat i pewnie długo jeszcze posłuży.

Opublikowano

Tylko pamiętaj że w tej chwili też możeśż kupić orginał do ursusa 3512 za 370 a chinczyka za 120 zł,dlaczego psuje więcej prawa strona to ci powiem większaa część maszyn ciężar jest rozłożony na prawą stronę te cięgło jest dostosowane do ciężaru 1200 kg ursusie 3512 a jak pompa jest podrasowana na 190 bar to cięgno nie wytrzyma te same pompy są w ciągnikach 3 i 4 cylindrowych tylko różnią się ciśnieniem na zaworze różnica 20 bar robi swoje dlatego producent zaprojektował takie anie inne rozwiązanie,jak będziesz jeździł z bronami lub pługiem dwuskibowym to zapewniam że ten chinczyk się nie wygnie ale jak chcesz woźić ciężary to musisz kupić większy ciągnik lub wymienić to co napisałem wcześniej ale też musiśz się liczyć że przód ciągnika będzie podnosić wybór należy do ciebie

Opublikowano

Kolego, to nie ja mam z tym problem tylko zakladający temat. Swoje pospawałem i gra już rok, opryskiwacz z 600 litrami rsmu, agregat z dwoma wałkami, wszystko dźwiga i nie widać żadnych pęknięć na spawach ani nakładkach. 

Opublikowano (edytowane)

Weź się spal @master bo pieprzysz od rzeczy aż żal czytać. Taką pyskówkę to se zrób z sąsiadem przy flaszce ale nie z mechanikiem, który na tych gratach zjadł zęby !!

Edytowane przez lukbold
Opublikowano

@

master20002 wysłałbys mi fotke jak masz pospawane wzmocnienia na ciegnach ?? ja  spróbuje pospawac od gory jakies wzmocnienie wzdluz belki  i od dolu jakis kątownik czy cos puscic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez karol_365
      Witam. Może ktoś podpowie, czy mam słuszne podejrzenie odnośnie wycia w skrzyni i ewentualnie doradzi jak to zlikwidować. Jakieś 2 lata temu zakupiłem MF 698 w tanich pieniądzach z niesprawnym wzmacniaczem momentu ( dźwigienka pod kierownicą, czyli skrzynia na 2 wajchy). Wzmacniacz ogarnąłem. Były pęknięte pierścienie w nim i przy okazji zregenerowałem kosz wzmacniacza. Przed remontem nie było praktycznie ciśnienia na skrzyni z jazdą, więc dla spokojności wstawiłem nową pompę hydrauliczną. Podczas wymiany zauważyłem że na przekładni pompy hydraulicznej na takiej płycie ( dołączam na zdjęciu) jedne koło zębate było luźne( strzałka na zdjęciu) . Niestety zignorowałem to i złożyłem wszystko do kupy. Efekt? Wszystko działa jak żyleta, wzmacniacz ,wom , podnośnik, cisnienia są luks. Jedynie pozostało głośne wycie. Wycie pojawia się tylko i wyłącznie wtedy gdy załączony jest wzmacniacz momentu, tzw. przyspieszacz. I moje pytanie brzmi, czy te wycie może powodować te małe koło zębate, które miało luz , które ja zignorowałem i zostawiłem? Ciągnikiem dużo nie jeżdżę ale jak już coś robię , to mnie szlak trafia , bo wyje to głośniej niż c360 z kosiarką 😅 W wolnej chwili chciałbym to zrobić ale przed tym wolę się upewnić czy dobrze myślę. Pozdrawiam 




    • Przez kuna9977
      Zastanawiam się nad opryskiwacza wpadł ładny pilmet 1215 używany. Tylko mam górzysty teren i zastanawiam się czy MF 255 z pełnym da radę na 2 biegu. Też mam kilka kawałków w klin jak wygląda sprawa ze zwrotnością? Czy lepiej kupić 800l. Na Zetora 7340. Mf mały zwinny mało pali chodzi również z rozsiewaczem. 
    • Przez Mateusz0110
      Witam
      Niedlugo zaczynam remont mojego MF 255 , może ktoś podpowie jak I czy wg da się przerobić hydraulika w MF 255 żeby hydraulika była niezależna z podnosnikiem, było by to milion razy wygodniejsze. 
      Dzięki za informacje 
      Np jakbym zalozyl dwa takie rozdzielczego jeden z lewej strony do hydrauliki a drugi po prawej do podnośnika żeby nietrzebabylo przekręcać tej dźwigni pod siedzeniem jets to uciążliwe przy rozsiewaczu do nawozu gdzie jest otwierany hydraulicznie 

    • Przez Clark
      Witam. Jestem na etapie wymiany instalacji w MF255. Poza kontrolkami od kierunków wszytko niby działa ale jest jeden podstawowy problem- brak ładowania. Jeśli wzbudzę alternator to wszystko hula jak złoto. Teraz pytanie w jaki sposób w oryginalnej instalacji poprowadzone jest wzbudzenie. Instalacja którą kupiłem ma tylko dwa przewodu. Jeden główny i drugi od kontrolki. Ten od kontrolki nie podaje plusa więc wzbudzenia nie ma. Jeśli podam plus wszystko działa. Co najważniejsze- nowa instalacja jest zrobiona na wzór oryginału a ja mam alternator przerzucony na drugą stronę i jest to on od samochodu. Nie wiem jak w oryginalnym było rozwiązane wzbudzenie. Poprzednio alternator zakładał mi elektryk ale zrobił to metodą gospodarczą i po linii najmniejszego oporu (sama kontrolka od początku nie działała). W necie znalazłem informację, że przez przewód kontrolki chwilowo powinien być podawany plus ale tak się nie dzieje. Czy w oryginale jest jakiś dodatkowy przewód?     
    • Przez kiken
      Witam ogólnie szukam opinii na temat MF 264 najlepiej użytkowników wady i zalety kto co wie i na co zwrócić uwagę przed kupnem ? Jak radzi sobie z turem ten konkretnie jest z napędem 4x4  był plan założyć turą do 3p a teraz zastanawiam się nad takim rozwiązaniem pozdrawiam 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v