Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
VelgoX    0

Cześć, przychodzę dziś do was bo chciałbym się dowiedzieć jak wspomaganie było montowane w tych nowszych mtz z orbitrolem czy ktoś takowego posiada i mógł by mi powiedzieć jakie rzeczy miałbym użyć aby założyć do mojego mtz 80 z serwomechanizmem. Zlikwidowało by to prawie 100% luzy bo wiem że orbitrol był montowany prawie zaraz pod kierownicą. Liczę na jakieś zdjęcia lub modele siłownika czy orbitrola.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Delbeta    0
Napisano (edytowany)

Luz musi być przeczytasz o tym w książce serwisowej mam jednego z 1996 a drugiego z 2016 i w obydwu przypadkach luz występują bo tak ma być nawet serwisanta pytałem chore to trochę ale jutro właśnie zobacze

Edit:

Obydwa mają orbitrol założony

Edytowano przez Delbeta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
VelgoX    0

Luz musi być przeczytasz o tym w książce serwisowej mam jednego z 1996 a drugiego z 2016 i w obydwu przypadkach luz występują bo tak ma być nawet serwisanta pytałem chore to trochę ale jutro właśnie zobacze

 

Edit:

 

Obydwa mają orbitrol założony

Wiem dlatego napisałem że prawie 100% bo w tych gotowych zestawach jest możliwy luz w 3 miejscach a w tych oryginalnych z nowszych mtz tylko 1 miejsce w którym może być luz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Delbeta    0

Na kolumnie jest największy luz muszę się temu przyjrzeć bo w tym starym to już są małe luzu na siłowniku co przy szybszej jeździe z pługiem dostarcza wrażeń

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TeamYamz    0

jeden drąrzek od kola do kola..
orbitrol.silownik i musi byc szczelne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Delbeta    0

jeden drąrzek od kola do kola..

orbitrol.silownik i musi byc szczelne

 

A orbitrol do czego podpioles bo jakaś pompa by się chyba a przydała ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    25

Próbowałeś regulować tą kolumnę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez krzys79
      Witam
       
      Mam problem i może ktoś z was wie jak go rozwiązać, mianowicie posypało mi się łożysko wału koła tylnego w ciągniku MTZ 82 i nie wiem jak się dobrać do skrzyni. Jak kupowałem łożysko w sklepie, sprzedawca powiedział mi, że muszę wymontować siedzenie, zbiorniki i siłownik podnośnika, ale chce się upewnić, bo może ktoś z was miał taki problem lub po prostu wie jak się tam dostać. Z góry dziękuję za każdą odpowiedź i radę na ten temat.
       
      Pozdrawiam
    • Przez bekba
      Witam, belarus 1025, 2010r, rozdzielacz wschodni po sprawdzeniu we firmie zajmującej sie regeneracją rozdzielaczy został uznany za sprawny(wymieniłem też profilaktycznie zawór przelewowy) , pompa założona nowa, filtr w zbiorniku na olej hydrauliczny nowy, filtr siatkowy na dole ciągnika wyczyszczony, wirnik oleju ze skrzyni tez wyczyszczony. Stan oleju pełny. Sytuacja wygląda tak że ciśnienie na zegarze podłączonym pod obojętnie które złącze przy dużym gazowaniu wzrasta do 80 bar i spada mimo że ciśnienie jest cały czas podawane. Podnośnik też bardzo słaby. Prosił bym o dokładne wskazówki jak podnieść ciśnienie w tym rozdzielaczu bo chyba nie mam takiej klapki na dwie śruby jak jest w starszych wersjach. Pozdrawiam  

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Peron
      Witam
       
      Czy ktoś z Was wymieniał fotel w swoim MTZ 82 na bardziej komfortowy? Nie chcę kombinować z samochodowymi, chciałbym kupić coś dedykowane do ciągników. Najlepszy to byłby oczywiście jakiś Grammer pneumatyczny, no ale jakiś dobry mechaniczny też może być. 
       
      Zastanawiam się nad czymś takim:
       
      http://allegro.pl/agro-mar-fotel-siedzenie-komfortowe-mtz-pronar-mf-i6574126281.html
       
       
      http://allegro.pl/agro-mar-siedzenie-fotel-mtz-ursus-mf-pronar-i6574129397.html
       
       
      Jeśli ktoś ma, to byłbym wdzięczny za opinie.
    • Przez dzony9203
      Mam problem. Od niedawna nie mogę załączyć przedniego napędu w belarusie 920. Przedni napęd na krzyżakach, załączany dźwignią.
      Dźwigienka jest w jednej pozycji, jakby zablokowana i nie można jej przestawić. 
      Co może być przyczyną?
      Pozdrawiam.
×