Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, posiadam massey, dzisiaj rano po przejechaniu paru kilometrów przestał działać mi rewers do tyłu, w kabinie poczułem tylko zapach spalonego plastiku i gumy, zajrzałem do przekaźników i był jeden spalony to go wymieniłem, ale to nic nie dało, może ktoś z was miał taką awarię? Droga naprawa tego?

Opublikowano

Witaj. Może nie z elektroniką samą masz problem tylko z elektryką, bo sterownik od jazdy jest na zewnątrz kabiny( pod schodkami z prawej strony) i nie poczuł być żadnego zapachu. Częsty problem w tych modelach to wypalające się gniazda bezpieczników od halogenów, także może tam jest problem... i mogło stopić kable od manetki przód-tył, zobacz pod licznikami czy kable nie są popalone.

Opublikowano

kolego posprawdzaj bezpieczniki jeszcze, czesto na jednej lini jest kilka odbiorników, jak bezpiezniki okej to dobierz sie do tej plytki od bezpiecznikow od spodu, jak Ci spalilo przekaznik, to moglo i cos pod spodem sie przytopic .

Opublikowano

Witaj. Może nie z elektroniką samą masz problem tylko z elektryką, bo sterownik od jazdy jest na zewnątrz kabiny( pod schodkami z prawej strony) i nie poczuł być żadnego zapachu. Częsty problem w tych modelach to wypalające się gniazda bezpieczników od halogenów, także może tam jest problem... i mogło stopić kable od manetki przód-tył, zobacz pod licznikami czy kable nie są popalone.

 

Cześć a wiesz co jest powodem wypalania sie bezpieczników od halogenów ? bo u mnie tez ten problem jest. Topia nawet sie bezpieczniki zamiast przepalać. Winą to stare, sparciałem przewody?? 

Opublikowano

Instalacja do poprawki. np zbyt duża moc halogenów w stosunku do zastosowanych przekrojów przewodów, przetarte przewody, zaśniedziałe połączenia, przegrzane przewody itp. jednym słowem wiązka do halogenów do przeglądnięcia. A co do Wytapianych bezpieczników to poprostu włożyłeś za mocny i zamiast go przepalić grzeje instalacje. Jak będziesz miał pecha przy takich zabezpieczeniach że bezpiecznik Ci topi a nie przepala możesz puścić ciągnik z dymem. Więc na twoim miejscu nie używałbym zbytnio halogenów do czasu przedlądnięcia instalacji.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v