Skocz do zawartości

Polecane posty

mirasek    8

Gdzie przecieka? Na szyberdachu? Obejżyj uszczelke, może być gdzieś naderwana, obejżyj sam dach, może gdzieś przekorodował. Zamek szyberdachu działa poprawnie? Może trzeba podgiąć lekko zapadke żeby lepiej przylegał do uszczelki. Możliwości może być wiele...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy skorodowany tak młody ciągnik tą wątpię,czy szyberdach się do końca domyka,czy zatrzask trzyma taki plastik bo widziałem kilka przypadków z ułamanym zatrzaskiem.

Mam pytanie czy wiecie gdzie można dostać siłowniczek od szyberdachu bo puścił i nie trzyma a denerwujące jest podpieranie kluczem który nie raz spadł na głowę.


Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

nasil90    95

Ja podpieram śrubokrętem <_< a siłowniczek to naj lepiej na jakmś auto złomie poszukac albo kupić nowy on jest krótki wiec nie powinien być drogi


Massey Ferguson-Uniwersalność przede wszystkim.
mariusz(ZDUN) sprawdzony mechanik polecam.
mirek maszyny sprawdzony sprzedawca maszyn polecam.
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zrobię tak jak mówisz tylko trzeba dobrać taki żeby za mocno nie trzymał żeby dało się zamknąć <_<,oryginał na pewno kosztuje a może dało by się oddać słowniczek gdzieś do regeneracji ale szkoda zabawy na złomie się poszuka,gdzieś ktoś na forum wspominał że od Zetora będzie pasował ale te info nie jest chyba sprawdzone.


Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Peron    18

Przekapuje w okolicach tylnej bocznej prawej szyby, tej takiej wygiętej. Z lewej też, ale mniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Peron    18

Szyba nie zamyka się szczelnie, bo nie jest oryginalna. Próbowałem ją ustawić na zawiasach, ale nie pomaga, tak jakby była po prostu w jednym miejscu zbyt pałąkowata.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To masz mały problem nie miło jak przecieka później się wilgoć robi i grzybem śmierdzi jak ciągnik długi czas postoi nie wietrzony a jak mocno pociągniesz za uchwyt to szczelnie zamyka może z nim jest coś nie tak,ale skoro szyba nie jest idealna pobaw się jeszcze z ustawieniem na zawiasach raczej nawet zamiennik szyby powinien być idealnie wymierzony widocznie są wyjątki a szyby pewnie nie będziesz zmieniał z tego powodu?.


Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    26

Wiesz co jak sie nie domyka to chyba niewiele zdziałasz.

 

Najprosciej było by wymienic szybe. A tak ogólnie to skad masz to szybe nieoryginalna pewnie jakis zamiennik zrobiony byle jak tak jak wiekszosc czesci teraz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

He jak ja się przypatrzyłem to jedną pół okrągłą szybę mam nie oryginalną nie ma loga MF ale zamyka się bez problemów szczelnie po prostu była wybita a oto nie trudno przez 12lat użytkowania ciągnika jest możliwe i często nieuniknione,zastanawiam się dlaczego niektórzy producenci kabin montują drzwi a raczej same szyby dlaczego nie ma ramek znajomemu nie dawno taka szyba wypadła postawił ciągnik w garażu przychodzi rano a szyby nie ma chyba żebyś ją jeszcze uszczelnił silikonem i nie otwierał <_<.


Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    26

Montują same szyby bo to mniej widocznosci zabiera a teraz producenci jakby mogli to by robili kabiny całe przezroczyste takie jest moje zdanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I właśnie dlatego robią błąd przecież ile taka ramka widoczności zmniejsza przecież wystarczy lekko zaczepić i szyby nie ma a w ramce jak ją zegniemy do szyba pęknie zauważyłem że np w MF na samym dole w poprzek przebiega rurka i wzmacnia całą konstrukcje znajomemu w Zetorze wypadła gwarancji nie uznali.


Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    8
He jak ja się przypatrzyłem to jedną pół okrągłą szybę mam nie oryginalną nie ma loga MF ale zamyka się bez problemów szczelnie po prostu była wybita a oto nie trudno przez 12lat użytkowania ciągnika jest możliwe i często nieuniknione

Kiedyś trąciłem krokodylem siatke w rozrzutniku, a że pierwszej młodości nie była to poleciała na tą półokrągłą szybe w MF... Zdążyłem tylko przekląć w myślach po czym... :) zdziwko, nie zbiła sie! :)

 

Z tego co słyszałem to te szyby są dość mocne (szkoda że nie kuloodporne, w tej cenie mogły by być), mi do tej pory zdążyły drzwi wylatać, za to półokrągła szybka przyjeła cios dzielnie <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Peron    18

No próbowałem ją przestawiać, ale nie idzie tego zmienić. Na wysokości zawiasów i zamka dolega, ale na tym wygięciu wyrażnie odstaje. Druga szyba dolega dobrze, bo jest oryginalna. Wejde i tak na dach i popatrze, którędy może przeciekać do wewnątrz. Wydaje mi się, że przecieka z dachu, a nie szybą.

 

A z tymi szybo-drzwiami to tez głupi pomysł. W MTZ dwa razy te same drzwi skrzywiłem i szyba tylko z uszczelki wyłazi, a nie pęka :) Gniotsa, nie urwiotsa :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez sparta
      Witam. mam problem z ogrzewaniem w mf 3095. odkąd kupiłem ciągnik nie było ogrzewania, rozkręciłęm u góry wszystko zeby posprawdzac i wiem ze wogole tam woda nie dochodzi, czy mogły ktos podać schemat lub informacje jak to ogarnąc aby było? bo za tydzien musze ze zbożem jeździć i nie chce zmarznąc ^^
    • Przez kraker
      Witam, mf 3080 zaczął ciężko odpalać. Przy mrozie dochodzącym do -20, gdy stał na podwórku, to po kilku dniach stania zapalał po podgrzaniu świecy od sztycha. Lecz ostatnio trzeba długo pokręcić żeby zapalił. Świeca wymieniona i grzeje, przewody od zbiornika do pompki zasilającej szczelne i czyste, zbiornik wyczyszczony, pompka zasilająca wymieniona, filtry paliwowe wymienione, pompa jest ok, sprawdzana u pompiarza, gumki uszczelniające na końcach rurek pozakładane. Niby wszystko powinno być ok, ale trzeba za długo kręcić jak jest zimny. Tak jakby mu brakowało paliwa przed rozruchem. Już nie mamy pojęcia gdzie szukać przyczyny?
    • Przez marek3080
      Czy ktoś może ma jakieś porównanie jak jest z mocą ww ciągników jeśli chodzi o transport? Odstawialiśmy pszenicę do młyna. Dwie przyczepy 4t w sumie było na nich 12,5 t pszenicy. Pierwszy skład zaciągnął MF. Drugi skład MTZ 82 bez przedniego napędu. Nie kierowałem ja tylko mój teść i mówi ze Ferguson w porównaniu do ruska jest jakiś słaby, mułowaty.
      Tam gdzie ruskiem jechał 9 i słabł włączał reduktor i rwał do przodu a MF zdychał na 4 bez przyspieszacza konieczna nawet redukcja na 3. Podobnie jak zrobił się korek za nim i wyprzedza go tir; MFa wyprzedzają bez problemu, ciężko jakoś nabiera obrotów a z ruskiem mają już co robić. Po prostu rozpędza się znacznie szybciej. Na koniec: rusek trasę robi w 55 minut a MF 1 godz 10 minut. Odcinek 25 km.
      MF 3080 skrzynia 16/16 rok 91
      MTZ 82 bez przedniego napędu rok 91.
      Ten rusek taki mocny czy MF taki słaby. Odpowiedzi mile widziane.
      Pozdrawiam
    • Przez sam22
      mam ciągnik mf3060 od kilku lat, teraz kupilem prasę JD 590 i zayważtłem, że działa tylko jedno wyjście hydrauliki w jednej parze a w drugiej nie działa żadne. Może ktoś wie co się mogło stać. Piszcie!
    • Przez daras77
      Witam wszystkich i z góry przepraszam jeżeli jest już taki temat ale wróciłem teraz z pola i przyznam że jestem trochę przestraszony.Opiszę krótko co jest grane otóż;pojeżdziłem trochę moim ferdkiem z gruberem i jak się rozgrzał zauwarzyłem że przy podniesionym podnośniku zapala mi się kontrolka od ciśnienia w skrzyni po chwili gaśnie i załącza się przedni napęd.Jak wracałem do domu niby wszystko było ok.ale jak wjechałem na podworko sprzęgło i ciągnik jakby przychamował,potem cofam i znowu lampka od ciśnienia i załączył się przód.Co mogło się s.....? Jest już ciemno więc nic nie sprawdzałem,ale raczej spał spokojnie nie będę.Czekam na jakieś sugestie i z gory wielkie dzięki
×