Skocz do zawartości
News
johndeere975

Renault 133.54 problem przy zakupie.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Napisano (edytowany)

Witam. Oglądałem dzisiaj Renault 133.54 powinien mieć ok 123 KM, wszystko było ok., miałem go kupić- do momentu jak zobaczyłem dowód rejestracyjny. Napisane było, że ciągnik ma 69KW tj. po przeliczeniu wychodzi ok. 94 KM. Jak myślicie jak to możliwe, wymieniony silnik, błąd przy pierwszym przeglądzie, czy jakieś inne pomysły? Czy jest jakaś możliwość sprawdzenia mocy tego ciągnika, nie wiem z tabliczki znamionowej. Zależy mi by miał co najmniej 120 KM, a tu taki numer.

Edytowano przez johndeere975

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    195

Zwykły błąd przy wymianie silnika nikt by sobie gitary nie zawracał taką zmianą w dokumentach. podaj numer seryjny z ramy to ci powiem czy to chociaż ten ciągnik a nie przeszczep.


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Nie mam tego numeru, musiałbym zadzwonić do właściciela. Zanim zobaczyłem dowód rejestracyjny, zwróciłem uwagę że nie wkręca się na obroty tak jak 155.54, różnica była dość zauważalna, tylko tam jest jeszcze turbina a w tej nie ma. Ten numer seryjny z ramy powinien być w dowodzie? Zadzwonię jutro właściciel poda numer.

 

 

Edytowano przez johndeere975

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Dzagus97    28

Nie wiem jak 155, ale moja Renata 133 dość agresywnie się wkreca w obroty, wiec może to nie jest 133 tylko 113? Jeździłem taką i na prawdę jest dość "tępa" jeśli chodzi o wkrecanie się w obroty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    363

u mnie w dowodzie też jest podana mniejsza moc niż powinna być a na obroty wchodzi błyskawicznie R 120-54 tylko obrotomierz zaniża obroty . Nie martwił bym się mocą w dowodzie tylko jak numer ramy zgadza się z numerem w dowodzie i dobry stan techniczny to kupować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    631

to co wklepią na pierwszym przeglądzie ma się ni jak do stanu faktycznego, u nas w 113 wklepane dane z 133

 

nie ma się co zniechęcać danymi, jeśli stan akceptowalny to zabieraj


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się czy numery z tabliczki znamionowej na silniku coś by wyjaśniły jeżeli chodzi o moc.

Jaką pompę paliwa macie w 133 54- tutaj jest rotacyjna.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    631

każdy MWM w reni jest na rotacyjnej


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5003

Na podstawie tabliczki znamionowej silnika można wiele wyczytać.

 

Większość ciągników Renault z silnikiem MWM miało pompy wtryskowe rotacyjne oprócz modelu 160.94 oraz 180.94, jak również 175.74 o ile mnie pamięć nie myli.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oglądałem trzy 155.54 i w dwóch była rzędowa. Mówicie że powinny być rotacyjne? Nad tą 133.54 zastanawiam się jeszcze, ale chyba ją odpuszczę,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5003

Model 155.54 faktycznie oryginalnie powinien mieć pompę wtryskową rzędową.

Jeśli chodzi o mniejsze modele, poczynając od 145.54 w dół - tu będzie już rotacyjna.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Model 155.54 faktycznie oryginalnie powinien mieć pompę wtryskową rzędową.

Jeśli chodzi o mniejsze modele, poczynając od 145.54 w dół - tu będzie już rotacyjna.

 

 

Witaj

Znalazłem Twoje posty na temat R-160.94

Noszę się z zamiarem kupna Renault 160.94 - (potrzebne mi biegi 0.5-2km/h ślimak)

Namierzyłem 3 szt. Wszystkie mają problem ze skrzynią.

Np. w jednym nie działają biegi 1,2,3 . Od 4 działają.

Na zającu i żółwiu po puszczeniu sprzęgła czuć jakby się załączyły i chciały jechać tylko jakby "sprzęgło się ślizgało"

Po przełączeniu na ślimaka 1,2,3 delikatnie rusza i jedzie, ale też tak jakby "sprzęgło się ślizgało".

Nie przyspiesza po wciśnięci gazu ("ślizga się coś w środku"), a po wciśnięciu hamulca staje i ślizga się.

Masz pojęcie co to może być?

Dodatkowo nie działa (chyba ) WOM. Ani na 750 ani na 1000. Nie kręci po włączeniu przyciskiem. Lampka świeci.

Luz po środku jest.

Mam pytanie : gdzie jest serwis takich skrzyń? / albo ogarnięty elektro-mechanika znający się na tym.

Ile kosztują części?, gdzie je kupować ? np, elektrozawory

Masz jakiś schemat/y tego traktora. Podeślij na maile jeśli możesz. artur"małpa"2a.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5003

Kolego @Antysystemowy musisz uzbroić się w cierpliwość, gdyż odpowiem niezwłocznie jeśli tylko moderatorzy powstaną z zimowego snu a post znajdzie się w odpowiednim miejscu lub utworzony zostanie nowy temat z prawidłową nazwą.

Jeśli nie zrobią tego do wtorku, odpiszę Ci na PW.

 

Prośba na przyszłość, abyś nie cytował poprzedniego postu jeśli odpowiadasz tylko na niego - w przeciwnym wypadku grozi ostrzeżenie. :D


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez patalanek86
      Witam. Koledzy forumowicze mam problem z ehr w moim aresie 620RZ. Problem polega na tym że gaśnie mi cały panel sterowania i nie mogę nic zrobić. Może źle to ująłem. On nie gaśnie tylko przy uruchamianiu ciągnika w ogóle się nie włącza. Działa tylko jego podświetlenie. Dziwne jest to że jak tak odpalam i gaszę ciągnik kilkanaście razy a czasem nawet i więcej to w końcu zaskoczy i wszystko działa tylko miga czerwona kontrolka ale z tego co się orientowałem znaczy to "zwarcie na elektro zaworach" ale jak zaskoczy to wszystko mi działa ale tylko do zgaszenia ciągnika i znów głucho. Macie jakieś pomysły? Proszę was pomóżcie. Dodam że to TCE10. A może ktoś z was posiada schemat kabli tej kostki którą się wpina do panelu sterowania to bardzo bym był wdzięczny.
    • Przez Bartek23232
      Witam od wiosny zaczęło mi coś stukać w silniku smarowanie ok temperatura ok z pod 4 cylindra na uszczelce wydechu jest mokro to pukanie jest na wolnych obrotach i tak do 1300 obr później zanika czy to może być lejący ftryskiwacz od czego zacząć? olej był wymieniany na prace jesienne zrobione jest 130 godzin dźwięk zaczął nasilać się od wiosny pozdrawiam i czekam na jakieś wskazówki
    • Przez Pablo_97
      Witam wszystkich mam problem w ciągniku renault 61.14 biegi ciężko wchodzą a na wcisniętym sprzęgle ciągnik potrafi szarpnąć po wbiciu biegu chciałbym sie dowiedzieć czy jest możliwość regulacji sprzęgła w inny sposób niż tylko tą linką pokrętłem co jest nad pedałem sprzęgła  czy można np dostać sie do łap dociskowych i tam wyrgulować bo  już niestety ta linka jest na maxa rozkręcona i teraz nw co robić czy zostaje tylko rozpoławianie i wymiana sprzęgła czy jeszcze można podratować sytuacje proszę o szybką odopowiedź 
      Pozdrawiam 
    • Przez lukasz150
      Czy wie ktos cos o Ciagniku Renault 103.14 TX lub podobnym. Chodzi mi o ciagniki w granicach mocy 80-95km. Prosze o jakies informacje np. spalanie itp. Czy Ciagniki Renault są lepsze o MF? np. 3070
    • Przez bartek15208
      Witam czy w ciagniku renault ceres jest mozliwa regulacja szybkosci tylnego podnosnika bo mi bardzo wolno opuszcza
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.