Skocz do zawartości
johndeere975

Renault 133.54 problem przy zakupie.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Napisano (edytowany)

Witam. Oglądałem dzisiaj Renault 133.54 powinien mieć ok 123 KM, wszystko było ok., miałem go kupić- do momentu jak zobaczyłem dowód rejestracyjny. Napisane było, że ciągnik ma 69KW tj. po przeliczeniu wychodzi ok. 94 KM. Jak myślicie jak to możliwe, wymieniony silnik, błąd przy pierwszym przeglądzie, czy jakieś inne pomysły? Czy jest jakaś możliwość sprawdzenia mocy tego ciągnika, nie wiem z tabliczki znamionowej. Zależy mi by miał co najmniej 120 KM, a tu taki numer.

Edytowano przez johndeere975

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    191

Zwykły błąd przy wymianie silnika nikt by sobie gitary nie zawracał taką zmianą w dokumentach. podaj numer seryjny z ramy to ci powiem czy to chociaż ten ciągnik a nie przeszczep.


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Nie mam tego numeru, musiałbym zadzwonić do właściciela. Zanim zobaczyłem dowód rejestracyjny, zwróciłem uwagę że nie wkręca się na obroty tak jak 155.54, różnica była dość zauważalna, tylko tam jest jeszcze turbina a w tej nie ma. Ten numer seryjny z ramy powinien być w dowodzie? Zadzwonię jutro właściciel poda numer.

 

 

Edytowano przez johndeere975

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Dzagus97    26

Nie wiem jak 155, ale moja Renata 133 dość agresywnie się wkreca w obroty, wiec może to nie jest 133 tylko 113? Jeździłem taką i na prawdę jest dość "tępa" jeśli chodzi o wkrecanie się w obroty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    269

u mnie w dowodzie też jest podana mniejsza moc niż powinna być a na obroty wchodzi błyskawicznie R 120-54 tylko obrotomierz zaniża obroty . Nie martwił bym się mocą w dowodzie tylko jak numer ramy zgadza się z numerem w dowodzie i dobry stan techniczny to kupować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    609

to co wklepią na pierwszym przeglądzie ma się ni jak do stanu faktycznego, u nas w 113 wklepane dane z 133

 

nie ma się co zniechęcać danymi, jeśli stan akceptowalny to zabieraj


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się czy numery z tabliczki znamionowej na silniku coś by wyjaśniły jeżeli chodzi o moc.

Jaką pompę paliwa macie w 133 54- tutaj jest rotacyjna.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    609

każdy MWM w reni jest na rotacyjnej


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5001

Na podstawie tabliczki znamionowej silnika można wiele wyczytać.

 

Większość ciągników Renault z silnikiem MWM miało pompy wtryskowe rotacyjne oprócz modelu 160.94 oraz 180.94, jak również 175.74 o ile mnie pamięć nie myli.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oglądałem trzy 155.54 i w dwóch była rzędowa. Mówicie że powinny być rotacyjne? Nad tą 133.54 zastanawiam się jeszcze, ale chyba ją odpuszczę,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5001

Model 155.54 faktycznie oryginalnie powinien mieć pompę wtryskową rzędową.

Jeśli chodzi o mniejsze modele, poczynając od 145.54 w dół - tu będzie już rotacyjna.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Model 155.54 faktycznie oryginalnie powinien mieć pompę wtryskową rzędową.

Jeśli chodzi o mniejsze modele, poczynając od 145.54 w dół - tu będzie już rotacyjna.

 

 

Witaj

Znalazłem Twoje posty na temat R-160.94

Noszę się z zamiarem kupna Renault 160.94 - (potrzebne mi biegi 0.5-2km/h ślimak)

Namierzyłem 3 szt. Wszystkie mają problem ze skrzynią.

Np. w jednym nie działają biegi 1,2,3 . Od 4 działają.

Na zającu i żółwiu po puszczeniu sprzęgła czuć jakby się załączyły i chciały jechać tylko jakby "sprzęgło się ślizgało"

Po przełączeniu na ślimaka 1,2,3 delikatnie rusza i jedzie, ale też tak jakby "sprzęgło się ślizgało".

Nie przyspiesza po wciśnięci gazu ("ślizga się coś w środku"), a po wciśnięciu hamulca staje i ślizga się.

Masz pojęcie co to może być?

Dodatkowo nie działa (chyba ) WOM. Ani na 750 ani na 1000. Nie kręci po włączeniu przyciskiem. Lampka świeci.

Luz po środku jest.

Mam pytanie : gdzie jest serwis takich skrzyń? / albo ogarnięty elektro-mechanika znający się na tym.

Ile kosztują części?, gdzie je kupować ? np, elektrozawory

Masz jakiś schemat/y tego traktora. Podeślij na maile jeśli możesz. artur"małpa"2a.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5001

Kolego @Antysystemowy musisz uzbroić się w cierpliwość, gdyż odpowiem niezwłocznie jeśli tylko moderatorzy powstaną z zimowego snu a post znajdzie się w odpowiednim miejscu lub utworzony zostanie nowy temat z prawidłową nazwą.

Jeśli nie zrobią tego do wtorku, odpiszę Ci na PW.

 

Prośba na przyszłość, abyś nie cytował poprzedniego postu jeśli odpowiadasz tylko na niego - w przeciwnym wypadku grozi ostrzeżenie. :D


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Danielkoltun
      Witam . Przeczytałem kilka tematów na Agrofoto ale nie znalazłem tego czego bym oczekiwał więc postanowiłam napisać tutaj , mianowicie chce kupić renault 7514 ls z 1986r , potrzebuje opinie o tym modelu . Oglądałem jeden taki egzemplarz i sytuacja wygląda tak : traktor łanie zapala , biegi ma w podłodze ( dwie wajchy , 3 zakresy i 4 biegi , rewers przy kierownicy koło gazu ręcznego ) , chodzą ciasno i wyraźnie , traktor przy jeździe do przodu trochę wyje ale to może przez to że hamulce go strasznie trzymają bo jak się wciska sprzęgło podczas jazdy to się zatrzymuje jak przymurowany . Mógłby mi ktoś wyjaśnić jak wyłącza się blokadę i która to wajcha bo ciągnik był na blokadzie podczas oglądania a nie mogłem ogarnąć co i jak , jest jeszcze jedna wajcha o której nie mam pojęcia taka długa co jest pod pulpitem i ona idzie na stronę prawą i do góry wygląda to jak jakiś rozdzielacz jednosekcyjny  , czy wajcha z gumową rączką koło sprzęgła to drugi stopień sprzęgła ? , czy hamulce są zbudowane w podobny sposób jak w MTZ bo bym je przejrzał . I na koniec na co zwrócić jeszcze uwagę . Proszę o pomoc i pozdrawiam . 
       
    • Przez tomaszt135
      Witam,
      Jestem na etapie wymiany tarczy sprzęgłowej w renówce 8514. W związku z wytarciem przez starą tarczę rowków na docisku i kole wieńca, odkręciłem tarczę na docisku bez problemów, ale z tarczą koła wieńca mam problem. Czy jest może jakiś sposób na odkręcenie tych śrub? Próbowałem tradycyjnie, ale klucze się wyginają. Może śruby odkręcają się w lewą stron? Może znacie jakiś sposób na zdjęcie tego koła?Będę wdzięczny za pomoc, bo nie chciałbym coś popsuć robiąc coś na siłę.
    • Przez Paweł211
      Witam co sądzicie o Reno Ares 836 Może ktoś ma takie cudo i może się coś więcej wypowiedzieć . Jest mały problem z hamulcami zastanawiamy się co to może być . 
    • Przez mad
      Panowie, jak duże są różnice miedzy  aresami serii 6x0 a 6x6?
       
       
    • Przez majes
      Podczas jazdy i głównie pod obciążeniem słychać w kabinie takie nieregularne chrobotanie chyba ze skrzyni, raczej nie z silnika. Ostatnio nawet zauważyłem że jest to chrobotniecie jak ciągnik stoi i szarpne ładowaczem w dół. Co to może być? Byłem u mechanika, oglądał, zaglądał kamerą do skrzyni i nic nie znaleźli.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.