Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,
Jestem na etapie budowy osi skretnej do kombajnu porzeczkowego. W sumie juz zrobilem, brakuje tylko osprzetu.
Chodzi mi o ten rozdzielacz: http://allegro.pl/rozdzielacz-hydrauliczny-dwusekcyjny-2-40l-i4908178187.html
Bedzie wspolpracowal z mf 255 (ciagly przeplyw po przez przywiazanie dzwigni rozdzielacza ciagnikowego)
Jedna sekcja rozdzielacza z allegro bedzie podlaczona do silownika dwustronnego od osi.
A druga chce podlaczyc do silownika podnoszacego otrzasacz, tam jest silownik jednostronny. Teraz pytanie jak to zrobic. Czy wystarczy do drugiej sekcji podpiac waz do silownika a drugie wyjscie zaslepic? Czy drugie wyjscie musi byc otwarte i w momencie gdy bedzie odplyw oleju z silownika otrzasacza to wlasnie tym drugim wyjsciem bedzie splywal?
Pozdrawiam

Opublikowano

Jeśli masz siłowniki jednostronnego działania (przypuszczam że nurnikowe) to drugie wejście musisz zaślepić ponieważ opuszczanie konstrukcji będzie poprzez popchnięcie dźwigni w 2 położenie. Tzn że olej będzie kierowany w 2 złącze a pierwsze będzie traktowane jako powrót oleju czyli konstrukcja będzie lecieć w dół. Tylko że na aukcji niema dokładnej specyfikacji rozdzielacza. Przypuszczam że w tym przypadku przy każdy opuszczaniu zaślepiona sekcja będzie "cierpieć". Sugerowałbym poszukać rozdzielacza który działa tylko w jedną stronę na drugą bedzie miał wolny spływ albo funkcje pływającą.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez szostiwf88
      Jeżeli ktoś szuka siłownika do maski John Deere 5620, 5720, 5820 o oznaczeniu AL175748 lub RE206116 to zamiennikiem jest siłownik, sprężyna gazowa FORD Mondeo IV Sedan klapy bagażnika - sedan 03/07- np. (FA Krosno 24477).
      Ja taki wstawiłem pasuje idealnie jak oryginał, a kosztuje ok. 30zł.
    • Przez kamil8352
      witam, w prasie case rb 344 gdy zaczyna zwijać materiał to siłownik elektryczny cofa się i chowa noże, wysuwam je przyciskiem, i przy obciążeniu znów noże się chowają. Czy ktos ma pomysł co może być przyczyną? 
    • Przez focusst
      Witam wszystkich,
      Jakiś czas temu kupiłem zetora model 7211, rok 1985 z myślą zamontowania na nim ładowacza trzysekcyjnego. Jest to już drugi ciągnik tej marki w naszym gospodarstwie, od nowości mamy też 7211 z 1990 r. Zastanawiam się jak rozwiązać problem wspomagania ponieważ od wszystkich użytkowników słyszę iż fabryczny serwomechanizm nie poradzi sobie ze sprawnym manewrowaniem z ciężkim, obciążonym ładowaczem czołowym. Zacząłem się zastanawiać nad montażem orbitrola ponieważ fabryczna kolumna i tak nadaje się do remontu. Aby nie niszczyć i przeciążać przedniej osi chciałem zamontować siłownik poprzeczny dwustronnego działania zamontowany na belce taki jak montowano w nowszych zetorach 3320, 5320 itp. I tu się pojawia problem z tego co widziałem na aukcjach z tymi ciągnikami to każdy miał sztywną nieresorowaną przednią oś. Modele z przednią osią resorowaną mają klasyczne serwo nawet te wyprodukowane w 1997. Pytanie moje jest takie czy miękki przód stanowi przeszkodę w montażu siłownika poprzecznego dwustronnego działania ?
      Może jest na forum ktoś kto przerabiał podobne dylematy i potrafi mi coś pomóc, podpowiedzieć.
      Mam świadomość tego że podczas pracy z ładowaczem i tak muszę zablokować zwrotnice, ale podczas pracy bez niego chciałbym jeździć na miękkim przodzie.
    • Przez tomaszt135
      Witam,
      Mam problem z rozebraniem siłownika wspomagania w renault 8514. Po wstępnych oporach obraca się zewnętrzna część siłownika, ale nie chce się rozkręcić. Może ktoś już taki rozbierał i poradzi jak to zrobić lub ma rysunek złożeniowy z którego będzie wynikało jak się go rozbiera. Może ukryta jest gdzieś jakaś zawleczka, którą trzeba wyjąć? Z góry dziękuję. 


    • Przez Hadzik
      Witam. Mam problem z silownikiem wspomagania od 6910'. Cieknie z prawej strony. Chciałem wyciągnąć go i zobaczyć co i jak. Próbowałem odkręcić prawą główkę(przegub) aby cokolwiek wymienić wrazie co i niestety nic z tego. Lewa główka(przegub) odkrecil sie od silownika wiec z prawej strony wybilem końcówkę drążka aby cały siłownik wyciągnąć. Tutaj nastal problem. Nie moge wyciągnąć siłownika. Nie idzie go wgl wybic. Kiedy dochodzi  siłownik do konca obudowy tak jakby sprezynuje i odbija. Odkrecilem nawet cztery śruby obudowy widoczne na zdjeciach.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v