Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To już jakieś postępy. Może coś z tego będzie.

Mówisz o przełączniku podnoszenia/opuszczania na panelu? Na którym dokładnie styku masz napięcie i jakie? Powinno być na dwóch jeden dla części sterownika podnośnika, a drugi dla autotronic.

Opublikowano

tak o tym jest 5 kabli i tylko do niego dochodzi do jednego prąd. nawed jak jestna zapłonie jest prąd . a z kopa wychodzi prąd jak zaczyna  ładować tzn dotej płytki co jest ustawienie wysokości itp 


mam na styku zdj zrb na szybkiego rysunek 


,

post-146959-0-41398500-1484767914.png

Opublikowano

panowie może ktoś pomoże z tym wyciekiem czy ktoś to kiedyś rozbierał może?

A powiedz po kiego ci wiedza jakie tam są uszczelniacze?? od tej wiedzy się to nie naprawi... rozbierz, idź z nimi do sklepu i kup nowe takie same.... ewentualnie kup se katalog bo na dobrą sprawę nawet nie wiadomo z czego ci to leje.

Opublikowano

Po uruchomieniu silnika i zgaśnięciu kontrolki ładowania, na środkowym styku (po tej stronie co są podpięte trzy przewody) powinno być napięcie +10V, przełącznik w pozycji stop. Druga strona przełącznika (tam gdzie są podpięte dwa kable) na razie nie jest ważna, ona daje sygnał do autotronic o podniesionym podnośniku.

Opublikowano

Warunki pomiaru: silnik uruchomiony, alternator ładuje (kontrolka ładowania zgaszona). Napięcia mierzone względem masy.

-przełącznik w pozycji środkowej, na pinie nr4 powinno być +10V

-przełącznik na podnoszenie, na pinie nr 4 i 6 powinno być +10V Jeśli tak nie będzie to nie da się odblokować panelu i nie zadziała z niego podnośnik.

 

Piny nr 3 i 5 dają sygnał do autotronica, że podnośnik jest podniesiony. Gdy przełącznik jest w pozycji środkowej na jednym z nich powinno być napięcie akumulatora, a gdy przełącznik jet na podnoszeniu, to na obydwu powinno być napięcie akumulatora.

 

 

Opublikowano

okej sprawdzę to  dokładnie i napiszę prywatna wiadomość ale w tym tygodniu juz nie dam rady 


a jezeli nie bedzie napięcia to wtedy co może być 


a zasilenie cały czas jest na pinie numer 2 na zdj moze  sa zle podpięte kable ?

 

Opublikowano

Jeżeli przewody od sterownika do panelu są w porządku, to uszkodzenie w sterowniku. Jak coś mogę sprawdzić i naprawić.

 

Faktycznie przewody wyglądają na zamienione. Ale pisałeś, że wcześniej Ci działał. Według schematu powinno być tak:

pin1-brak

2-biały

3-czerwony

4-żółty

5-niebieski

6-zielony

Najważniejsze znaleźć przewód na którym jest  +10V

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v