Polecane posty

marian3p    24

To już jakieś postępy. Może coś z tego będzie.

Mówisz o przełączniku podnoszenia/opuszczania na panelu? Na którym dokładnie styku masz napięcie i jakie? Powinno być na dwóch jeden dla części sterownika podnośnika, a drugi dla autotronic.


Naprawa elektryki i elektroniki ciągników i maszyn rolniczych. Naprawa sterowników maszyn, skrzyń biegów (np. Autotronic), EHR itp.

Wykonywanie sterowania EHR (elektrohydrauliczne sterownie podnośnikiem) do każdego ciągnika, również wykonywanie własnych sterowników do ciągników z fabrycznym EHR.

Wykonywanie różnych sterowników do ciągników i maszyn rolniczych (liczniki, sterowniki ścieżek do siewnika, itp.).

Więcej info na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak o tym jest 5 kabli i tylko do niego dochodzi do jednego prąd. nawed jak jestna zapłonie jest prąd . a z kopa wychodzi prąd jak zaczyna  ładować tzn dotej płytki co jest ustawienie wysokości itp 


mam na styku zdj zrb na szybkiego rysunek 


,

post-146959-0-41398500-1484767914.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

panowie może ktoś pomoże z tym wyciekiem czy ktoś to kiedyś rozbierał może?

A powiedz po kiego ci wiedza jakie tam są uszczelniacze?? od tej wiedzy się to nie naprawi... rozbierz, idź z nimi do sklepu i kup nowe takie same.... ewentualnie kup se katalog bo na dobrą sprawę nawet nie wiadomo z czego ci to leje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian3p    24

Po uruchomieniu silnika i zgaśnięciu kontrolki ładowania, na środkowym styku (po tej stronie co są podpięte trzy przewody) powinno być napięcie +10V, przełącznik w pozycji stop. Druga strona przełącznika (tam gdzie są podpięte dwa kable) na razie nie jest ważna, ona daje sygnał do autotronic o podniesionym podnośniku.


Naprawa elektryki i elektroniki ciągników i maszyn rolniczych. Naprawa sterowników maszyn, skrzyń biegów (np. Autotronic), EHR itp.

Wykonywanie sterowania EHR (elektrohydrauliczne sterownie podnośnikiem) do każdego ciągnika, również wykonywanie własnych sterowników do ciągników z fabrycznym EHR.

Wykonywanie różnych sterowników do ciągników i maszyn rolniczych (liczniki, sterowniki ścieżek do siewnika, itp.).

Więcej info na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

chodzi o to ze jak ładuję to po środku przełącznika  nie ma wcale prądu ?  co narysowałem na tych dwóch pinach 

Edytowano przez KrzysiekDywan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian3p    24

Mówimy o pomiarze napięcia, nie prądu, używasz multimetru? Zrób najlepiej zdjęcie tego przełącznika, ponumeruj piny, to napiszę co na którym ma być.


Naprawa elektryki i elektroniki ciągników i maszyn rolniczych. Naprawa sterowników maszyn, skrzyń biegów (np. Autotronic), EHR itp.

Wykonywanie sterowania EHR (elektrohydrauliczne sterownie podnośnikiem) do każdego ciągnika, również wykonywanie własnych sterowników do ciągników z fabrycznym EHR.

Wykonywanie różnych sterowników do ciągników i maszyn rolniczych (liczniki, sterowniki ścieżek do siewnika, itp.).

Więcej info na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian3p    24

Warunki pomiaru: silnik uruchomiony, alternator ładuje (kontrolka ładowania zgaszona). Napięcia mierzone względem masy.

-przełącznik w pozycji środkowej, na pinie nr4 powinno być +10V

-przełącznik na podnoszenie, na pinie nr 4 i 6 powinno być +10V Jeśli tak nie będzie to nie da się odblokować panelu i nie zadziała z niego podnośnik.

 

Piny nr 3 i 5 dają sygnał do autotronica, że podnośnik jest podniesiony. Gdy przełącznik jest w pozycji środkowej na jednym z nich powinno być napięcie akumulatora, a gdy przełącznik jet na podnoszeniu, to na obydwu powinno być napięcie akumulatora.

 

 


Naprawa elektryki i elektroniki ciągników i maszyn rolniczych. Naprawa sterowników maszyn, skrzyń biegów (np. Autotronic), EHR itp.

Wykonywanie sterowania EHR (elektrohydrauliczne sterownie podnośnikiem) do każdego ciągnika, również wykonywanie własnych sterowników do ciągników z fabrycznym EHR.

Wykonywanie różnych sterowników do ciągników i maszyn rolniczych (liczniki, sterowniki ścieżek do siewnika, itp.).

Więcej info na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

okej sprawdzę to  dokładnie i napiszę prywatna wiadomość ale w tym tygodniu juz nie dam rady 


a jezeli nie bedzie napięcia to wtedy co może być 


a zasilenie cały czas jest na pinie numer 2 na zdj moze  sa zle podpięte kable ?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian3p    24

Jeżeli przewody od sterownika do panelu są w porządku, to uszkodzenie w sterowniku. Jak coś mogę sprawdzić i naprawić.

 

Faktycznie przewody wyglądają na zamienione. Ale pisałeś, że wcześniej Ci działał. Według schematu powinno być tak:

pin1-brak

2-biały

3-czerwony

4-żółty

5-niebieski

6-zielony

Najważniejsze znaleźć przewód na którym jest  +10V


Naprawa elektryki i elektroniki ciągników i maszyn rolniczych. Naprawa sterowników maszyn, skrzyń biegów (np. Autotronic), EHR itp.

Wykonywanie sterowania EHR (elektrohydrauliczne sterownie podnośnikiem) do każdego ciągnika, również wykonywanie własnych sterowników do ciągników z fabrycznym EHR.

Wykonywanie różnych sterowników do ciągników i maszyn rolniczych (liczniki, sterowniki ścieżek do siewnika, itp.).

Więcej info na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez rogalik102
      Co się dzieje z napedem podczas orania. Rozłącza się
       
      VID_20240421155706.mp4
    • Przez Ajaa
      Witam pany mam pytanie nie działa mi ehr jak przełączam przycisk na automat i jest włączona blokada to wyłącza blokadę z panelu gdzie szukać przyczyny 
    • Przez Manys
      Witam.
      Mam problem z MF 3070 a mianowicie nie ciągnie przedni napęd, kontrolka działa jak powinna tzn. po wciśnięciu niby gaśnie potem po ponownym załączeniu się zapala ale napęd przedni nie ciągnie.
      Wszystko inne normalnie załącza i rozłącza, zamieniłem elektrozawory z blokadą i nic się nie zmieniło czyli zawór ok, stop działa, styki przejrzane, 
      Przeszukałem forum ale jest temat że nie rozłącza napędu dlatego piszę 
      Podejrzewam że może tarczki do wymiany
      Proszę o podpowiedzi 
    • Przez ziolek1996
      Witam, 
      w moim MF 3065 wymieniamy końcówki wtryskiwaczy na nowe, pytanie jakie powinno być ustawione na nich ciśnienie??
    • Przez xzibit0000
      Witam. Podesłalby ktoś zdjęcie gdzie zamontować linkę od hamulca recznego? Albo jakoś logicznie podpowiedział gdzie ja zaczepić?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj