Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

Ośka amortyzowana bez centralnego smarowania to 10300 zł netto. W pakiecie są skrętne przednie błotniki.

Edytowane przez Kos_pl
Opublikowano
rok 2015 fabrycznie nowy mf 5610
 
Wyposażenie standardowe:
- moc max. 105 KM przy 2000 obr/min,
- moc znamionowa 100 KM wg ISO,
- moc homologowana  kW/KM - 74,5/101,3 przy 2200 obr/min.,
- silnik AGCO POWER, poj. 3,3 l, Common Rail, 4 zaw. na cylinder,
- ŚCIĘTA MASKA,
- skrzynia Dyna-4, 16/16 (40 km/h) + hydr. przekł. nawrotna,
- system SPEEDMATCHING,
- wyświetlacz kontrolno-sterujący DOT MATRIX,
- FUNKCJA SPRZĘGŁA W HAMULCU,
- hamulec postojowy z funkcją REDUKOWANIA OBROTÓW SILNIKA,
- klimatyzacja + ogrzewanie kabiny,
- regulowana kolumna kierownicy, fotel pneumatyczny, siodełko dla pasażera,
- analogowo-cyfrowa deska rozdzielcza,
- duże teleskopowe lusterka zewnętrzne,
- wycieraczka tylnej szyby ze spryskiwaczem,
- zaczep górny automatyczny, przestawiany wysokościowo,
- zaczep dolny do przyczep jednoosiowych ( dolna belka ),
- zaczep dolny PITON do przyczep jednoosiowych ( bolec ),
- ogumienie przód  340/85 R24,
- ogumienie tył       420/85 R34,
- błotniki tylne 2,0 m z przedłużeniami,
- przednie błotniki - SKRĘTNE,
- tylny TUZ - udźwig 4 300 kg, kat.II,
- EHR - sterowanie TUZ-em,
- system AKTYWNEJ AMORTYZACJI W TRANSPORCIE,
- tylny WOM -  540/540E/1000 obr./min,
- ELEKTRONICZNA ZMIANA PRĘDKOŚCI W.O.M,
- sterowanie W.O.M. + TUZ z błotników tylnych,
- AUTOMATYKA WAŁKA W.O.M,
- 3 pary wyjść hydraulicznych,
- oświetlenie robocze przednie (2 pary) i tylne (2 pary), montowane w dachu,
- oświetlenie na słupkach kabiny (1 para),
- oświetlenie robocze na tylnych błotnikach (1 para),
- światło ostrzegawcze - "kogut",
- radio MP3,
- obciążniki przednie demontowane 610 kg ( 10 x 55 kg, 1 x 60 kg z zaczepem ),
- instalacja pneumatyczna jedno i dwu-obwodowa.
- AMORTYZACJA KABINY
ile można zapłacić
 
Opublikowano (edytowane)

Karol mi za MF 5609 2017 Korbanek wycenił 54800 euro, pod koniec roku to było.

Wyposażenie standardowe:
- moc max. 95 KM przy 2000 obr/min, 
- moc znamionowa 90 KM wg ISO,
- moc homologowana kW/KM - 36/49 przy 2250 obr/min.,
- silnik AGCO POWER, poj. 3,3 l, Common Rail, 4 zaw. na cylinder,
- ŚCIĘTA MASKA,
- skrzynia Dyna-4, 16/16 (40 km/h) + hydr. przekł. nawrotna,
- system SPEEDMATCHING,
- wyświetlacz kontrolno-sterujący DOT MATRIX,
- PRZESZKLONY DACH VISO,
- MOCOWANIA FABRYCZNE DO ŁADOWACZA,
- JOYSTICK MF Z PRZYCISKAMI ZMIANY KIERUNKU JAZDY I PÓŁBIEGÓW,
- FUNKCJA SPRZĘGŁA W HAMULCU,
- AUTOMATYCZNY WYŁĄCZNIK PRĄDU,
- AUTOMATYCZNA RED. OBR. SILNIKA ZINTEG. Z HAMULCEM POSTOJOWYM,
- klimatyzacja + ogrzewanie kabiny,
- regulowana kolumna kierownicy, fotel pneumatyczny, siodełko dla pasażera,
- analogowo-cyfrowa deska rozdzielcza, 
- duże teleskopowe lusterka zewnętrzne, 
- wycieraczka tylnej szyby ze spryskiwaczem,
- zaczep górny automatyczny, przestawiany wysokościowo,
- zaczep dolny do przyczep jednoosiowych ( dolna belka ),
- zaczep dolny PITON do przyczep jednoosiowych ( bolec ),
- ogumienie przód 380/85 R24,
- ogumienie tył 460/85 R34,
- FELGI SPAWANE,
- błotniki tylne 2 m z przedłużeniami,
- tylny TUZ - udźwig 4 300 kg, kat.II,
- EHR - sterowanie TUZ-em,
- system AKTYWNEJ AMORTYZACJI W TRANSPORCIE,
- tylny WOM - 540/540E/1000 obr./min,
- ELEKTRONICZNA ZMIANA PRĘDKOŚCI W.O.M,
- AUTOMATYKA WAŁKA W.O.M,
- sterowanie W.O.M. + TUZ z błotników tylnych,
- 3 pary wyjść hydraulicznych,
- oświetlenie robocze przednie (1 para) i tylne (1 para), montowane w dachu,
- oświetlenie na słupkach kabiny (1 para),
- oświetlenie robocze na tylnych błotnikach (1 para),
- światło ostrzegawcze - "kogut",
- radio MP3,
- instalacja pneumatyczna jedno i dwu-obwodowa.
- AutoDrive
- amortyzowana kabina
- przedni TUZ
Edytowane przez wodzu
za mała suma
Opublikowano

Za tego chcą 200tyś lub za 5609 z 2017r też 200tyś z takim samym wyposażeniem tylko nie pamiętam czy była też amortyzowana kabina.

NH t5 110km z amortyzowana osią klima itp też 200tyś

Opublikowano (edytowane)

A

Dnia 24.02.2018 o 20:04, ZELKOW napisał:

ta jasne ;) musi za połowe ciągnika

Jak kupowałem ciagnik w 2014 i sie interesowalem 5608 to za 180 chcieli go sprzedać wiec 5610 3 letni więcej jak 170 nie jest wart dla mnie.

Edytowane przez przemek28_28
Opublikowano
1 minutę temu, redbull napisał:

John Deere 6120M skrzynia 24x24 Eko, amortyzacja kabiny, amortyzowana oś, opony tył 600 przód 540, cena 268 netto do negocjacji

Mimo sympatii do Jelonka obecnie cena-wyposażenie Case wypada chyba o wiele lepiej, ktoś wyżej pisał że dobrze wyposażona Puma 150 troszkę ponad 300, ale myślę że warte dopłaty chyba, że ciągnik na program i określona moc.

Opublikowano
4 godziny temu, KrowieBieszczady napisał:

Mimo sympatii do Jelonka obecnie cena-wyposażenie Case wypada chyba o wiele lepiej, ktoś wyżej pisał że dobrze wyposażona Puma 150 troszkę ponad 300, ale myślę że warte dopłaty chyba, że ciągnik na program i określona moc.

ale za skrzynia w Case mnie jakoś nie przekonuje

Opublikowano

Patrząc na ceny z przed kilku lat i te dzisiejsze żaden ciągnik nie jest tyle wart. Ten 6120 M tez nie jest wart tych 268 bo kilka lat temu można było kupić za 230  tys netto. Niestety ciągniki drożeją a dealerzy czekają na nowe programy i liczą, że ludzie rzucą się nawet na to co stoi na placu. Tak naprawdę ile jest wart ciągnik z placu można oszacować na podstawie tego za ile zechcą nam sprzedać podobny świeżo zamówiony.

Dnia 26.02.2018 o 09:00, przemek28_28 napisał:

A

Jak kupowałem ciagnik w 2014 i sie interesowalem 5608 to za 180 chcieli go sprzedać wiec 5610 3 letni więcej jak 170 nie jest wart dla mnie.

Nie wiem jakiego wzoru użyłeś do tej wyliczanki. Ale jeśli wziąć pod uwagę, że w tym 2014 roku 5610 kosztował ze 200 tys i to, że ma amortyzację kabiny za która trzeba było z 5 tys dopłacić. Oraz to, że dzisiaj kosztuje 200 tys 5609. Czyli 5610 będzie kosztował 210 - 220 tys. To te 200 tys za ciągnik co prawda trzyletni wcale nie musi być takie złe. Zwłaszcza gdy uda się wytargować jeszcze z 10 tys.

Nawiasem mówiąc ja tez nie mam zamiaru kupować ciągnika, więc też sobie mogę pisać, że coś dla mnie nie jest tyle warte. Ale jak bym szukał to już bym inaczej się sprawie przyglądał.

Opublikowano

I powrócił mój ulubiony hubertuss. Żadnego wzoru ale ciagnik stoi 3 lata pod chmurką, korbanek nigdy golasów na plac nie sciągał, a poza tym skoro taka cena atrakcyjna to czemu przez 3 lata o nie sprzedał? Bo 3 cylindry a poza tym są juz nowsze modele

Opublikowano

ja nie piszę, że to atrakcyjna cena. Tylko, że nie podrożały i cena jest niższa od podobnego nowego. A i argumentacja do dodatkowej obniżki jest. Na zasadzie jak nie to niech stoi kolejne trzy lata. Poza tym 54800 euro za tego 5609 to trochę więcej jak 200 tys. Ale może to brutto nie liczyłem. No ale netto był by taniej niż ten z 2015. A co do trzech cylindrów każdy potrzebuje do czego innego. Poza tym duży plus to brak dpf co w lekkich pracach i krótkich nie jest bez znaczenia.

Opublikowano

To są ciągniki bardzo zbliżone do siebie parametrami, dużych różnic nie ma między nimi. Ja by może był bardziej przychylny Valtrze, Skandynawski wyrób, wydaje się troszkę solidniejsza, ale jak CI będzie pasować który. 

Opublikowano

6712 jest trochę większy od n114 ma większa pojemność jak dobrze pamiętam chyba więcej waży, podnośnik chyba tez mocniejszy. Valtra ma np więcej półbiegów w standardzie jakiś podłokietnik itd. Zależy co komu potrzeba.

Opublikowano
13 godzin temu, LukaszBRO napisał:

mi wycenili jd 6120m 276 tuz miękka oś praktycznie wszystko oprócz przedniego wałka dobra cena?

za tyle to dostałem oferte w stylu zajechałem się spytać bez targów i to z WOM i TUZ na przodzie opony 540/600.  Ponadto jasno dostałem do zrozumienia iż z tej ceny co mi zaproponował jest jeszcze z czego urwać.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez danex
      Witam
       
      Jeśli macie jakieś cenniki kombajnów zbożowych to wrzucajcie. najbardziej zależy mi nA JD
       
      pozdrawiam
    • Przez danielhaker
      Planujecie zakup nowego ciągnika rolniczego w tym roku? Macie jakieś wyceny nowych ciągników? Odwiedziliście jakiegoś dilera?
      jeżeli znacie ceny nowych ciągników lub zamówiliście nowy ciągnik podzielcie się informacją z innymi użytkownikami, na pewno pomożecie podjąć decyzję.
      Kontynuacja tematu: 
       
    • Przez paweł199413
      Stoję przed wyborem przyczepy jednoosiowej coś w okolicy 4t. Co polecacie. Moze ktoś z was ma coś w miarę na sprzedaż 
    • Przez maniek05
      Witam mam do wymiany opony 420/70/r24 czy Turecka firma OZKA zda egzamin moze jakaś opinia ,dużo jeżdżę po asfalcie  jake opony polecicie
       
    • Przez ursus914mirokk
      Witam chce kupić rozrzutnik obornika SIPMA RO 800 Zefir lub PRONAR NV161/2  czy ktoś posiada taki rozrzutnik jaki podałem lub ma tej firmy?? jake sa wady i zalety ? na co zwrucic uwage 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v