Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

też zależy jakiego oleju używasz do tych ciągników  jak robiłeś remont to sprawdzałeś  pompę oleju w zetorze czy nie jest  za bardzo zużyta bo jak zlikwidowałeś luzy do potrzeba większego ciśnienia żeby był taki efekt jak na początku może pompa daje mniejsze ciśnienie dlatego potrzebuje więcej czasu na uzupełnienie oleju 

Opublikowano

 filtr odśrodkowy ma istotny wpływ na wielkość ciśnienia szczególnie jak już ma tam swoje luzy i dysze wypłukane .

Moje zdanie jest takie : jak nie zapala się na wolnych obrotach to nie ma powodu do zmartwień .

Jak chcesz zwiększyć ciśnienie to wstaw podstawkę z filtrem puszkowym

 
 
 
Opublikowano

Miałem taki sam problem po wymianie zaworu ciśnieniowego przy pompie. 

Okazało się ,że zawór miał tłoczek i płaszczyzne  współpracującą bardzo chropowatą porysaną. Po zamknieciu zawór przepuszczał i olej z magistrali za kazdym razem spływał do miski olejowej. Objaw był identyczny po odpaleniu ciągnika jeszcze przez chwile  kontrolka sie paliła i powoli rosło ciśnienie na wskaźniku.    Dodam że zawór kupiłem oryginalny zetor PDC  i chyba trafiłem na jakis bubel albo tak teraz robią. 

Rozebrałem go i przeszlifowałem tłoczek i gniazdo do gładkiego i teraz  nie ma już tego efektu,kontrolka gaśnie wraz z odpaleniem silnika.

Opublikowano

Odśrodkowy zamieniony został na typowe rozwiązanie jak w c360,tylko potrzeba jest miedzy blok a podstawę filtra dorobieniae przejścia bo nie pasują otwory mocowania . Ja zrobiłem z odpowiedniej wielkości blachy grubości 10 mm. Teraz ciśnienie oleju zachowuje sie jak powinno.

Opublikowano

Witam 

 

Dobrze zrobiłeś przerabiając z bąka na filtr wymienny.Ja też zmieniłem  bo gubił ciśnienie na bąku.  Mogłeś kupić oryginalna przystawke do takiego filtra https://www.google.pl/search?q=filtr+oleju+zetor&espv=2&biw=1536&bih=764&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMIyYq7m63MyAIVC6dyCh2_aQl1#imgrc=A_n2-0Bjb17bPM%3A      Tylko  dorobienie z c 360 wyszło taniej i też spełnia swoja role.   

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v