Skocz do zawartości

Który najlepszy  

539 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Oto kandydaci:

    • df agrofarm
      262
    • same eksploler3
      98
    • lamborghini r3evo
      94


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam dziwny problem z agrofarmem 430DT, mam problem z odpaleniem ciągnika po myciu silnika, silnik zawsze zimny jak myje. Muszę kręcić go 20~30 sekund. Poza tym żadnych innych dolegliwości.

Opublikowano

Wymieniał ktoś płyn chłodzący w Agrofarmie/R3/explorer ? Wie ktoś gdzie są korki spustowe żeby ze wszystkiego dobrze spuścić płyn ?

 

no właśnie zanalazł ktoś w końcu jakiś korek spustowy płynu z bloku silnika? spuszczałem tylko z chłodnicy to jakieś 7,5l tylko zeszło, a w bloku chyba nie ma takiego korka???

Opublikowano

Mam dziwny problem z agrofarmem 430DT, mam problem z odpaleniem ciągnika po myciu silnika, silnik zawsze zimny jak myje. Muszę kręcić go 20~30 sekund. Poza tym żadnych innych dolegliwości.

 

jakieś błędy zgłasza? zaraz po umyciu tak się zrobiło?

Opublikowano

I mnie jak nabije ciśnienie do 6 to wtedy cały czas syczy powietrze. Chyba znalazłem przyczynę ciężkiego odpalania po myciu, zauważyłem że pasek klinowy miał uszkodzone kilka zębów i być może się slizgal i nie napedzal pompy paliwowej.

Opublikowano

a w tych ciągnikach w wersjach 85 czyli agrofarm 410 i reszcie po 80 kilka km to butle od powietrza pneumatyki macie za tylną osią z tyłu czy przed tylną osią i czy wtedy butla nie dotyka do baku z paliwem?

Opublikowano

witam, wymieniał ktoś z Was może uszczelkę od biegów żółw zajac slimak która jest od spodu ciagnika? Ponoć bardzo czesto ta wa wada wystepuje w deutz-ach  w moim przypadku agrofarrm, ze kapie olej z tego miejsca. Niby trzeba wykrecic te trzy śrubki na imbusa a co dalej to nie wiem.

Opublikowano

Witam czy ktoś nie spotkał się z przypadkiem nierozłączania przedniego napędu , gdyż mam z tym problem w ciągniku agroplus 100 a to chyba ta sama konstrukcja co agrofarm explorer.

Opublikowano

gdzie szukać problemu z brakiem kontrolki włączenia przedniego napędu, czujnik czy coś innego raz po czasie się pojawiło i nie działa w ogóle

 

2gi temat, jaki agregat widzielibyście na max przy tych ciągnikach w wersji 85 z przednim obciążnikiem 200kg, wiem że powinno być 240 ale ja mam 200kg, radzi sobie jakoś z talerzówką 2,8 o masie 790kg, tak się zastanawiam z jakim agregatem na max by sobie radził czy taki składany hydraulicznie 3,6m o masie nieco ponad 1t lub jakiś 3m uprawowo ścierniskowy o podobnej masie to czy to wogóle ma sens czy tylko wieczne bujanie ciągnikiem w transporcie i na uwrociach?

 

Opublikowano (edytowane)

gdzie szukać problemu z brakiem kontrolki włączenia przedniego napędu, czujnik czy coś innego raz po czasie się pojawiło i nie działa w ogóle

 

2gi temat, jaki agregat widzielibyście na max przy tych ciągnikach w wersji 85 z przednim obciążnikiem 200kg, wiem że powinno być 240 ale ja mam 200kg, radzi sobie jakoś z talerzówką 2,8 o masie 790kg, tak się zastanawiam z jakim agregatem na max by sobie radził czy taki składany hydraulicznie 3,6m o masie nieco ponad 1t lub jakiś 3m uprawowo ścierniskowy o podobnej masie to czy to wogóle ma sens czy tylko wieczne bujanie ciągnikiem w transporcie i na uwrociach?

Odnosnie przedniego napedu mam ten sam problem iz kontrolka sie nie zalacza a naped dziala. Ma,,mmechanika,, czyli wlaczanie napedu tzw. Wajcha, bede musiał sprawdzic żarówkę może zjarana ale myślę ze musi to byc czujnik bo lampka zgasla mi w lesie podczas zwozki drewna.

 

Odnosnie talerzowki i maszyn na tylnj tuz do.1t to max mozliwosci i faktyczna w miare stabilne rozlozenie dla w.w ciagnika. Ciagalem talerzowke uni 3 z walem crossa waga ok. 1,3t zawor caly czas stekal i szkoda ciągnika. Talerzowka bomet 2,7masy nie znam wcale jej podnosnik nie czul a robota lekka. Agregat podorywkowy 2.6m agrotom żadna robota tj. Nie osiągnięta żądaną prędkość robocza i głębokość

 

 

Edit aha mam tura na ciągniku ok 500kg.

Edytowane przez janczar810

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v