Skocz do zawartości

Który najlepszy  

539 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Oto kandydaci:

    • df agrofarm
      262
    • same eksploler3
      98
    • lamborghini r3evo
      94


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Siema,

Dostałemm ofertę i w sumie już kupuje ale chciałbym was zapytać, za 174 tys zł zaproponowano mi Agrofarma 430 G rożnica pomiędzy nim a zwykły jest taka że nich jest silnik  SDF 1000.4 WTi EURO ii stosowany w Lamborgini R3 i RF oraz Same Frutteto³.

Nie wiele informacji znalazłem informacji o silnikach jednak ciągniki mają dobre opinie. Co Myślicie o tym zakupie i czego moge się spodziewać. Przeznaczenie wiekszy pomocnik, oprysk, nawozy, transport

 

Specyfikacja

Agrofarm 430 G GS DT E3  o mocy 102KM,
skrzynię biegów 40 do przodu i 40 do tyłu , inwersor elektrohydrauliczny,

WOM 540/540e 1000/1000e

podnośnik tylny z siłownikami wspomagającymi o udźwigu 5300kg,  EHR

pompa hydrauliczną o wydajności 54l/min,

ogumienie 420/70R24 przód i 480/70R34 tył,
drugie siedzisko pasażera, dodatkowe światła na słupku kabiny,

podnośnik przedni, balast 700kg.

klimatyzacja

Edytowane przez lukaschels
Opublikowano

Cena dobra. A to ostatnie oznaczenie E3 oznacza że masz EHR? Bo ja mam w swoim takie same oznaczenie tylko bez Tego E3 a i ja mam 410 z przodu. Co do spalania to  mierzyłem tylko raz w pracach mieszanych transport, talerzówka, beczkowóz, i cyklop z mojego pomiaru wyszło że średnio spalił 5,1l na godzinę.

Opublikowano

Te 410 i 430 są bliźniakami różnica jest w mapie silnika z mniejszą liczbą koni. Swoją  droga wolałbym 410.

Nie wiem czy E3 to EHR być może....mam też przedni tuz na przyciski to może to?

Ucieszyłeś mnie tym spalaniem, mam k610 i w lekkich pracach poprostuj ma dziurę w baku,

 

Ile dałeś za swojego ?

Opublikowano

Ja rok temu dałem 153 tyś netto. Ja wybrałem 410 bo był tańszy od 420 o jakieś 15 tyś netto o ie dobrze pamiętam a przemapowanie silnika to koszt koło 5 tyś ale na razie nie mam potrzeby wykonywania tego zabiegu. Sam byłem zdziwiony tym spalaniem muszę zmierzyć  kiedyś przy pługu.

Opublikowano (edytowane)

agrofarm 410 nie ma interkulera

tylko 420 i 430 ma interkuler

i 410 rożni się mostem tylnym o ile się nie mylę

dotyczy się to ciągników z silnikiem deutza

nie wiem jak jest z sdf

 

Edytowane przez Piotrek1985
Opublikowano

nie powinna tak latac - sprawdz śrube imbusową kontrowaną nakręką M8 chyba czy nie jest poluzowane lub zuzyte. Ta sruba ma takie specjalne zakonczenie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
    • Przez Wojtas3c
      Posiadam Same Silver 100.6 i potrzebuję zrobić hamulec ręczny. Od dołu skrzyni jest okienko z dojściem do hamulca postojowego. Spuściłem olej ze skrzyni i tylnego mostu około 60l i mam wgląd na klocki hamulcowe, które znajdują się na wale, tylko nie mam pojęcia jak je zdemontować ponieważ są już zjechane. Klocki te są przełożone poprzez okrągłe tarcze hamulcowe tzn. zasada jest taka że jeżeli zaciągam ręczny to wtedy zaciskają klocki tarcze hamulcowe na wale skrzyni. Tarcze hamulcowe są frezem osadzone na wale i moje pytanie czy one są osadzone na stałe czy na frezie powinny się przesuwać. Oczywiście wszystko pracuje w oleju.
      Poglądowy schemat https://sklep-agroland.pl/CZESCI-DO-CIAGNIKOW/Sektor-klocek-hamulca-recznego-jednostronny-0.171.5451.2
       
      Proszę o podpowiedź w jaki sposób zdemontować klocki i czy tarcze hamulcowe są przesuwne czy stałe na wałku.
       
      Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v