Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

nie wiem ile masz lat i jak z twoja orientacja w dziedzinie maszyn ale nh zawsze jest tanszy od odpowiednika case !!!!!!! po drugie ciagniki sa identyczne konstrukcyjnie moga sie różnic wyposazeniem i detalami. Wiec moc czy to w case czy odpowiedniku NH jest taka sama :) Jedyna różnica dość znaczaca to to ze niektóre ciagniki case sa montowane w Austrii a nh w Anglii

Mam 14 lat i na pewno moja orientacja jest większa..

To powiedz ile kosztuje NH o mocy 210 CVX. skrzynia ma byc bezstopniowa!!!!

To jest moj traktor. i dałem 350tys zł

http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/249410-case-cvx-210/

Opublikowano

jak juz to twojego taty :) a samo cvx mkówi ze to bezstopniówka. Co do ceny akurat tych wiekszych modeli to sie nie orientuje bo mnie nigdy nie interesowały ale jakby nie patrzec zawsze nh był tanszy w kazdej seri orintuje sie od jx do pumy do 155

Opublikowano (edytowane)

A to ciekawa sprawa. Nasza Puma 215 kosztowała 365 tys. zł netto. CVX był o 30 tys. zł droższy. Bardzo dobrą cenę za niego uzyskałeś. Bo tak to prawie 400 tys. kosztuje. NH zawsze będzie trochę (ale niewiele) tańszy od Case. Dużo zależy od dilera.

Edytowane przez xsysiek
Opublikowano

Najpierw napisz kiedy dałeś te 350 tyś. Z rok temu? Gdzieś tak będzie.

Ja kupiłem NH T i taniej niż za Case JXU mi powiedzieli. Najpierw szukałem TD lub JX ale od Case odszedłem bo był o 2,7 tyś droższy. W jeden dzień kosztował 106 NH i Case, a na drugi trzeba było w Case za obciążniki dopłacić. A różnica tylko w kolorze i maskach.

Opublikowano

zależy jak diler NH chce naciągnąć a diler Case chce dać duży upust to wyjdzie taniej może ale przeważnie jest Case droższy. Ja w grudniu zeszłego roku miałem ofertę na NH T5040 za 130 netto w full wypasie z tuzem nawet bez wom przedniego ciągnik stał na placu a Case JXU taki 30tys więcej i bez tuza

Opublikowano

na pewno moja orientacja jest większa..

To powiedz ile kosztuje NH o mocy 210 CVX. skrzynia ma byc bezstopniowa!!!!

To jest moj traktor. i dałem 350tys zł

Z tą orientacją nie bądź taki do przodu, bo trochę to spalanie wyssane z palca. Tak teoretyzując CVX ma dwu-zaworowy silnik a zdaje się, że NH ze skrzynią Auto Command szły już wszystkie czterozaworowe, więc (teoretycznie) spalanie ok 0,5-1l większe na dzień dobry. Poza tym dużą sprawą jest pompa! Identyczne dwie pompy mogą się znacznie różnić spalaniem. A ta cena to rozumiem netto :)

 

A to ciekawa sprawa. Nasza Puma 215 kosztowała 365 tys. zł netto. CVX był o 30 tys. zł droższy. Bardzo dobrą cenę za niego uzyskałeś. Bo tak to prawie 400 tys. kosztuje. NH zawsze będzie trochę

Zawsze traktor z bezstopniówką będzie droższy więc nie dziwota.

 

Ale co tam, CVX już nie do kupienia, chyba że gdzieś z placu od dealera, bo fabryka już nie produkuje, więc teraz można tylko mówić o Pumie CVX.

Opublikowano

no to włsnie to jest twoje zdanie i nie wyskakuje ze case jest naj naj i ty wiesz najlepiej. kazdy ma swoje upodobania i moga sie rónic od twoich. Ja mam case, NH i zetora ale nie wywyższam żadnego z nich.

Opublikowano (edytowane)

CVX 150 przedni tuz , amortyzowana przednia oś, amortyzowana kabina , 5 par hydrauliki pompa 130 litrów , power bayond( czy jakoś tak) za 290 tyś netto poszedł.

Edit : Tak sobie pomyślałem > A zobacze .... no i masz nie ma czegoś takiego jak cvx 210 największy cvx to cvx195 :mellow: To ja nie wiem o jakim ciągniku kolega CaseMG pisze ( no chyba że dawniej takie produkowali to sorki)

Edytowane przez Andrzej24871
Opublikowano

CVX 150 przedni tuz , amortyzowana przednia oś, amortyzowana kabina , 5 par hydrauliki pompa 130 litrów , power bayond( czy jakoś tak) za 290 tyś netto poszedł.

Edit : Tak sobie pomyślałem > A zobacze .... no i masz nie ma czegoś takiego jak cvx 210 największy cvx to cvx195 :mellow: To ja nie wiem o jakim ciągniku kolega CaseMG pisze ( no chyba że dawniej takie produkowali to sorki)

Do twojej wiadomości to największy cvx to 225! Sb zobacz na www.traktorpool.pl

http://www.traktorpool.pl/u%C5%BCywany/a-ci%C4%85gniki/24/b-ci%C4%85gniki/95/c-Case-IH/155/model/puma+225/netgross/1/page/1/sort/ASC/sortby/price/

zobacz sobie.

Opublikowano (edytowane)

Tylko to co podajecie to Puma CVX a nie CVX ;) Różnica jest...

 

Ja postawiłem na Case z prostego powodu-odległość od dilera. Miałem ofertę na odpowiednik w NH, oferta pomogła mi zbić cenę na Case, zrobiła się tak mała różnica że mogłem sobie pozwolić na wybór na podstawie koloru i różnicy w odległości od dilera ~50km ;) Ponadto jakoś podejście handlowca od NH mi się nie podobało, miałem wrażenie że uważał że jeśli kupię to dobrze, a że jeśli nie kupię to będzie miał problem z głowy....

Edytowane przez versus
Opublikowano

Do twojej wiadomości to największy cvx to 225!

zobacz sobie.

Nie ciskaj tak tymi wykrzyknikami, bo najwieksza to Puma CVX 230 EP :)

A sam nie zakumałem, że to Puma CVX a nie CVX.

 

Jak piszecie to piszcie, że Puma...bo CVX to CVX a Puma CVX to Puma CVX :D

A te dwa zaworki co pisałem to właśnie w CVX a nie w Pumie CVX. PumaCVX ma 4.

Ale i tak nadal nie wiem na jakiej podstawie twierdzisz o tym spalaniu, skoro w tym momencie w stosunku do HN zbliżyliśmy sie do jednolitości jednostek napędowych ;)

Opublikowano

zależy o jaki ci chodzi case i nh. wiem ze na 100% case jx i nh td jest to samo różnią się jedynie kolorem wiem bo u nas we wsi ma nh td a ja mam jx i wszystko to samo może oświetlenie w nh jest lepsze :)

Opublikowano

Witam,

 

Mam pytanie odnośnie ciągnika nh td 5030, a mianowice czy do tego ciągnika można założyc opony 420 przód i 480 tył tzn czy oferuje takie ogumienie producent?

Bo zastanawiam sie nad kupnem takiego ciągnika i przedtawicel powiedział mi że jesli wezme opony 480 tył to z przodu mogą byc tylko 320, a jeśli wezmę 420 tył to na przodzie bedą 340 czy ktos sie orientuje czy to prawda czy tylko przedstawiciel tak mówił bo może miał jakieś widzi mi się?

Będę wdzięczny za odpowiedź

 

Pozdrawiam.

Opublikowano

jak widze TD5000 ma tak jak piszesz. w standardzie td5030 ma przód 280 tył 420 r30, kolejna kompletacja standard td5040 to 12,4 (315) i tyl 18,4(460) R30, W td5050 w standardzie jest to co w Td5040 tylko na R34 tył. Zapewne sa tez inne kompletacje ale to trezba miec cennik i specyfikacje poszczególnych grup.

 

http://agriculture.newholland.com/poland/pl/Products/Tractors/TD5000/Pages/TD%205030_modelversion.aspx

Opublikowano

To dziwnie jakoś oni to robią i jakies strasznie wąskie te opony montują. Mnie najbardziej interesowały by opony 480 tył i 420 przód, ale jeśli sie nie da takich załozyc to trudno trzeba bedzie brać z takimi jakie będą :)

Dzięki za pomoc

Pozdrawiam.

Opublikowano

Case i New holland to dwa inne światy. Case ma stosowane lepsze materiały, a New holland ma stosowane słabsze materiały. Case to już jest stara firma ma lepsze doświadczenie i osiągi . Case jest oszczędniejszy i lepsze wykonanie niż New holland .

Polecam Ci Case i pozdrawiam.

Opublikowano

Udowodnij drogi kolego jakoś swoją teze , bo puki co to Twój post znaczy bardzo mało żeby nie powiedzieć że nic. Cena wyższa ? Moim zdaniem to świadczy o pazerności a nie o jakości (spróbuj mi udowodnić że się myle :) )

Opublikowano

mam Case i NH z tym ze case to inna pólka. A co do twojego wywodu to nigdy sie nie zgodze :) Patrzac na dawne serie td i t 5000 oraz jx i jxu to jak pewnie wiesz sa klepane na jednej lini raz niebieski raz czewony :) zero różnic poza wykonczeniem kabin i wyposazeniem. jakby nie liczyc to case identycznie wyposazony kosztuje sporo wiecej od NH. Co do wiekszej seri case i Nh ja zdecydowałęm sie na case bo montowany w austri a nh w anglii i to mnie przekonało na droższa maszyne no i stylistyka, sterownie mi bardziej pasowało w case.

Opublikowano

dwa rożne światy :)))))) no w sumie racja . niebieski i czerwony..

 

A oprocz tego elementy typu inna stylizacja joysticka itd.... reszta łeb łeb ..a jak ktos wierzy w bajki ze inne materiały..tu trwalsze tam słabsze to gratuluje ...no ale cóż niektórzy do tej pory wierzą np że Świety Mikołaj istnieje

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez lukasz0920
      Witam Mam problem z case mx 135. Od roku co jakiś czas nie działał rewers po odpaleniu ciągnika, wystarczyło popukac wajche od skrzyni biegów i zaczął działać. Problem znikał. Dzisiaj po całym dniu pracy, koszenie trawy chciałem wjechać na podwórko i nagle przestał całkiem działać. Cechy podejrzane - dzisiaj co jakiś czas mrugala kontrolka od walka - gdy przełącze rewers w tył to kontrolka się zapala ale nie rusza - no i gdy włączę czwarty bieg i w tył, mruga N Ogólnie wyłączyłem i włączyłem prąd i nic nie dało. Sprawdzałem różne kostki itp no nic nie widać podejrzanego
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v