Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

akumulator za komuny kupowało się prosto z produkcji-czyli świeży-a teraz zalany i naładowany,który nie wiadomo jak długo przerzucany jest po magazynach.

druga sprawa to prąd rozruchowy-teraźniejsze mają dużo większy-za to są mniej trwalsze-coś za coś.

 

baner to kilka lat temu był jednym z najlepszych aku.-teraz złe ma opinie-podobnie jenox-centra się ponoć poprawiła.

 

teraz z aku. to loteria.

Opublikowano

Jak się nie mylę kiedyś za komuny kupowało się je suchoładowane, mogły stać długi czas jak chciałeś go uruchomić zalewało się kwasem i po godzinie był gotowy. Tak jak teraz niektóre aku motocyklowe

Opublikowano

tak-były suche.

nie po godzinie-ładowało się niskim prądem kilka-kilkadziesiąt,i to nie jeden raz-po pierwszym ładowaniu rozładowywało się powoli,np.żarówką

dobrze-to 3 razy się ładowało.

Opublikowano

Może z tą godziną przesadziłem do kiedyś nich :D zasugerowałem się czasem obecnym. W grudniu zakupiłem suchy akumulator Exide był dołączony do niego kwas. Zmierzyłem przed zalaniem miał 0,05V po zalaniu i odczekaniu godzinki napięcie wzrosło do 12,60V

Opublikowano

Witam mam prośbę .Mam akumulatory napięcie na nich to 12,5 V a w jednym akumulatorze jest sucho i nie wiem co dolać kwas czy woda destylowana i ile tego dolać ??

Opublikowano (edytowane)

Witam a jakie macie zdanie na akumulatory Gigavat czy jakoś tak

1) Ja kupowałem niedawno akumulator to WV golfa II 1,7 i jak chciałem kupić akumulator to mówiłem to sprzedawcy że tyle i tyle pojemności a on mówi że jak będzie większy to będzie lepszy a drugi sprzedawca powiedział pierwszemu że: czy naładuje ten większy akumulator alternator w golfie II a ten pierwszy powiedział w golfie są silne alternatory i powinien naładować ...... ten stary miał pojemności 61 chyba a ten nowy 71 chyba .

2) Bardzo dużo zależy od alternatora Ja w ciągniku miałem prądnicę walniętą i z prostownikiem latałem co drugi dzień i nie wiedziałem że to winna prądnicy miałem wymieniać akumulatory ale pewnego dnia podkusiło mnie i kupiłem alternator z regulatorem ten najtańszy chyba, i jak po zimie naładowałem to przed zimą naładowałem .akumulatory były rozładowywane tak że c-360 nie mogła obrócić wałem a teraz po wyminie alternatora jak to tej pory pali

3) Mam stary akumulator i tam jest kontrolka i świeci Mi na zielono i nie wiem czy ten akumulator jest dobry czy kontrolka walnięta ?

Edytowane przez PIOTREK44
Opublikowano (edytowane)

Jak na tym starym masz spoczynkowe 12,5-12,6V to można powiedzieć wstępnie że dobry, jak mniej to może zawiesiła się ta zielona kulka we wskaźniku. Aby sprawdzić trzeba np sprawdzić spadek napięcia podczas rozruchu itp

Edytowane przez Roki212
Opublikowano

@Jelcyn-wody-jak dolejesz kwasu to go zasiarczysz i wyrzucisz-słyszałeś o gęstości elektrolitu?

podczas ładowania z elektrolitu odparowuje woda,i tylko ją uzupełniasz.teraz przeważnie korki są bezobsługowe,i skraplają wodę z powrotem.

Opublikowano

Ja mam taki przyrząd prawdopodobnie że to jest to akumulatora, szklana rurka na jednym końcu jest takie coś to pompowania a na drugim cieniutka rureczka żeby wciągnąć kwas a w środku lata se swobodnie taki głów_-o sobie z czymś tam napisanym chyba to tego czegoś to słuszy

Opublikowano

Taki w moich okolicach jest najpopularniejszym zamiennikem dwóch 6V 165Ah.

 

Za komuny miałem Władymirca z alternatorem i teraz mam drugiego Władymirca z alternatorem więc to raczej nie wina innego sposobu ładowania akumulatora. Teraz po prostu akumukatory są słabsze pomimo tego, że technologia produkcji chyba jednak poszła do przodu. Za komuny Władek był odpalany codzinnie, nawet zimą i wytrzymywały dłużej niż teraz kiedy przez całą zimę go odpalam tylko kilka razy.

Jak sam piszesz był odpalany codziennie, tzn. był codziennie doładowywany, a alternatory w tych ciągnikach nie mają takiej wydajności jak pozostałe alternatory (inna budowa i zasada działania).

Opublikowano

Taki w moich okolicach jest najpopularniejszym zamiennikem dwóch 6V 165Ah.

 

Jak sam piszesz był odpalany codziennie, tzn. był codziennie doładowywany, a alternatory w tych ciągnikach nie mają takiej wydajności jak pozostałe alternatory (inna budowa i zasada działania).

Raczej codzinnie był rozładowywany i to czasami do zera - zdarzało się, że nie udało się odpalić za pierwszym (przy większych mrozach) razem i trzeba było podładowywać akumulator. No ale oryginalnie ten traktor był wyposarzony w ruskie akumulatory - może to o to chodziło ;).

 

Witam a jakie macie zdanie na akumulatory Gigavat czy jakoś tak

1) Ja kupowałem niedawno akumulator to WV golfa II 1,7 i jak chciałem kupić akumulator to mówiłem to sprzedawcy że tyle i tyle pojemności a on mówi że jak będzie większy to będzie lepszy a drugi sprzedawca powiedział pierwszemu że: czy naładuje ten większy akumulator alternator w golfie II a ten pierwszy powiedział w golfie są silne alternatory i powinien naładować ...... ten stary miał pojemności 61 chyba a ten nowy 71 chyba .

2) Bardzo dużo zależy od alternatora Ja w ciągniku miałem prądnicę walniętą i z prostownikiem latałem co drugi dzień i nie wiedziałem że to winna prądnicy miałem wymieniać akumulatory ale pewnego dnia podkusiło mnie i kupiłem alternator z regulatorem ten najtańszy chyba, i jak po zimie naładowałem to przed zimą naładowałem .akumulatory były rozładowywane tak że c-360 nie mogła obrócić wałem a teraz po wyminie alternatora jak to tej pory pali

3) Mam stary akumulator i tam jest kontrolka i świeci Mi na zielono i nie wiem czy ten akumulator jest dobry czy kontrolka walnięta ?

 

Ta zielona kontrolka to tzw. "magiczne oko" i w zasadzie pokazuje ona stan akumulatora. Zielony kolor mówi, że akumulator jest dobry, czarny że zły, a biały że jest niski poziom elektrolitu, albo akumulator zaczyna się kończyć. Problem polega tylko na tym, że ta kontrolka w zasadzie wskazuje stan jednej celi w akumulatorze.

Opublikowano

W zetorze najlepszy był ten co miałem od nowości- 11 lat wytrzymał, później kupiłem autoPart, 2 lata, w trzecim roku padał, aż wreszczie wypalił się słupek(w zeszłym roku) kupiłem centra professional heavy duty, jak narazie zero problemów.

W aucie mam GigaWatt, a na wierzchu jest naklejka Bosch. ma on 8 lat, w aucie nigdy się nie rozładował, zawsze kręcił tak samo, jak mi opaliło słupek w ciągniku, to przez miesiąc w lecie miałem go w ciągniku, i dobrze palił,

Opublikowano

[Kupiłem akumulatory Steel power 145ah 900A do ursusa1224 chciałbym się dowiedzieć o nich jak najwięcej w innych ciągnikach mam centry i złego o nich nie powiem.

Więc proszę powiedzcie czy Steel power to dobre akumulatory?? A może ma ktoś też

aku z tej firmy jak one się sprawują??

 

Z góry dzięki

 

Pozdrawiam!!! :rolleyes:

Opublikowano

To china lub india produkt,aku ich nie znam ale inne produkty widziałem i słyszałem opinie.Nie wróżę mu długiego życia.

Zresztą z tym badziewiem to zależy jak trafisz

Opublikowano

pier**l pier**l ja posłucham na naklejce steel powera jest napisane że są produkowane w MIELCU. Także nie China jak nie wierzy to przy najbliższej okacji mogę Ci zrobić zdjęci. Mam takie aku w ciapku od dwóch lat(były w ciapku gdy go kupowałem i dostałem gwarancję) i nie powiem że są źłe rok temu zimą ich nie wyciągałem -20 ciapek zagadał bez ładowania takze ja nie narzekam nie miałem jeszcze z nimi żadnego problemu :D

Opublikowano

Ja mam akurat ZAP Piastów 165Ah 900A w T-25 i Centry też 165Ah w C-360.

 

Jestem trochę ździwiony, że masz takie aku w c360, że takie duże ja mam 2 x 6v i mam nie więcej niż 75ah nie pamietam dokładnie a rozruch mam 540A aku są z centry.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez martinezo
      Witam.
      Zwracam się z pytaniem, jakim środkiem lub olejem konserwujecie swoje maszyny po zakończonym sezonie??
      Wiadomo, że najpierw trzeba maszynę dokładnie umyć, ale jak już wyschnie to stosujecie jakąś powłokę ochronną np. z jakiegoś oleju?? jeśli tak to, proszę o wskazówki jaki środek najlepiej zabezpiecza przed korozją elementy robocze i lakier maszyny (pomijamy olej przepracowany).
      Pozdrawiam użytkowników
    • Przez MFargo
      Ile jest w filtrów od hydrauliki w Massey Ferguson 2 czy 3 i jakie zamawiacie?
    • Przez przemek111447
      Witam.slyszałem ze jest dobrym rozwiazaniem dolanie benzyny do oleju napedowego w ilosci 5l na 70l oleju napedowego.Czy to dobre rozwiazanie i czy ktos to praktykował?A moze macie inne rozwiazania o ktorych nie wiem .....chetnie poczytam o tym i moze cos innego wybiore.Takie rozwiazanie z benzyna chce zastosowac w zetorze 7340 z 2003r i 3 letniej 110km forterze.
    • Przez jgcentrum
      Szanowni Państwo,
      W przypadku zapotrzebowania na wszelkiego rodzaju filtry (m.in. powietrza, oleju, hydrauliczne, przemysłowe) oraz łożyska, uprzejmie proszę o przesyłanie zapytań ofertowych. Z przyjemnością przygotujemy dla Państwa indywidualną ofertę dopasowaną do potrzeb.
      W razie pytań służę pomocą.
      Z wyrazami szacunku,
      [Twoje imię i nazwisko]
      JG Centrum Techniczne
      📞 +48 453 238 260
      📧 kontakt@zaopatrzenieprzemyslu.pl
      🌐 www.zaopatrzenieprzemyslu.pl
      Zapraszam również do zapoznania się z filtrami na naszym sklepie allegro link poniżej:
      https://allegro.pl/uzytkownik/Jgcentrum
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v