Romek12345

Problem z alternatorem W C-360

Polecane posty

Romek12345    0

Witam.

Wiem że juz kilka tematów na ów temat było.

Mój problem polega na tym ze kupiłem altrnatorek od opla Kadeta/astry 1.4/1.3[na pewno opel]

Instalacje mam pod prądnice.To akurat umie przerobić.

Alternator jest juz zamontowany ale nie podłączony.

Mam problem nie wiem czy ten alternator ma juz wbudowany regulator napięcia no i do których biegunów podłączyć wzbudzenie i ładowanie.

No i najważniejsze czy on jest kompletny może ktoś z was montował juz tego typu alternatorek.

 

Robiłem kiedyś taki sam patent na alternatorze o d VW i działo.Tam był jasne bo regulator był razem ze szczotkami.

 

Pozdrawiam

wszystkich i proszę o pomoc.

 

Linki do zdjęć altka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adi8    0
Witam.

Wiem że juz kilka tematów na ów temat było.

Mój problem polega na tym ze kupiłem altrnatorek od opla Kadeta/astry 1.4/1.3[na pewno opel]

Instalacje mam pod prądnice.To akurat umie przerobić.

Alternator jest juz zamontowany ale nie podłączony.

Mam problem nie wiem czy ten alternator ma juz wbudowany regulator napięcia no i do których biegunów podłączyć wzbudzenie i ładowanie.

No i najważniejsze czy on jest kompletny może ktoś z was montował juz tego typu alternatorek.

 

Robiłem kiedyś taki sam patent na alternatorze o d VW i działo.Tam był jasne bo regulator był razem ze szczotkami.

 

Pozdrawiam

wszystkich i proszę o pomoc.

 

Linki do zdjęć altka

dawaj te linki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michas1934    2

jesli chcesz wiedziec czy ma regulator to go podłacz gdy bedzie swiecic kontrolka to znaczy ze niema regul.a co do podlączenia strzelaj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafff24    27

zrób zdjęcia, tak, żeby było widać tył altka, ja założyłem z skody favorit, i ładuje pięknie, szkoda, że za późno to zrobiłem bo akumulatory i tak na złom

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Romek12345    0

Witam.

Dzięki za szybką reakcje linki juz dodałem.

 

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d71cd69d48ec2bf5.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6a65c370b64709a6.html

 

Wiem ze alternator "jest dobry" tzn sprzedający zapewniał ze działa na 100%.

 

Ale jak dopaliłem traktor to jak podłączyłem 12v do cienkiego styku to na grubym styku było 0,09v

 

Nie wiem czy altek jest uszkodzony czy ja żle podłączam.

 

proszę was o opinie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Romek12345    0

Ja mam nowe akumulatory firmy CENTRA.

A alternator potrzebuje w traktorze bo pozmieniałem lamy przy montażu tura.Lamy zamontowane w przednim grilu z Innego ciągnika zachodniego na żarówki H4.

No i ten obowiązek jazdy na światłach wykańcza akumulatory a prądnice ma już ......

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adi8    0

wychodzi na to że to alternator z wbudowanym regulatorem

do grubszego styku musisz podłączyc przewód pradowy do zacisku rozrusznika (czyli+)

a do drugiego styku przewód do kontrolki ładowania

drugi przewód do kontrolki musisz podłaczyć do stacyjki

powinno zadziałac po podłączeniu kontrolka powinna świecić (silnik nie pracuje)

a gdy uruchomisz silnik powinna z gasnąć na koniec dokonaj pomiaru na zacisku ładowania powinno wynosić 14V

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Romek12345    0

Witam.

Dzis podłączyłem altka tak jak mi powiedział adi8 Kontrolka sie zaświeciła.Jak zapaliłem zgasła przy jakieś 600-700 obr/min

ładowanie ma 14.6 do 14,8v.

Dzięki za podpowiedz .

 

Ja również służę pomocą w sprawach mechanicznych/hydraulicznych/przekładniowych c-330/c360/c385/MF 255 Śmiało piszcie na e-mail.

 

Temat zamknięty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
c330ursus    1

Ten temat proponuje przenieść do elektryka i elektronika w rolnictwie ;) tam będzie bardziej pasował :)


:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karola44    1

Jwszcze sprostowanko ;) Alternator widoczny na zdjeciach jest zeczywiscie od Opla, najpredzej od Astry. Jest produkcji Delco- Remy i powinien miec max wydajnosc na poziomie ok 60A. Regulator jest zabudowany w srodku. Lozyskowanie wirnika przod 6203, tyl lozysko igielkowe. Trzeba wyjac, wymyc nastepnie nasmarowac i zlozyc do kupy.

 

Dzis podłączyłem altka tak jak mi powiedział adi8 Kontrolka sie zaświeciła.Jak zapaliłem zgasła przy jakieś 600-700 obr/min

ładowanie ma 14.6 do 14,8v.

 

Zaloz zaroweczke 4W. Bedzie gasla juz przy 400-500 obr/min.

Wkladales miedzy blacchy kola pasowego podkladne 16mm?? Po tym zabiegu pasek pasuje idealnie. Przynajmniej u mnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez wicek
      Muszę kupić prostownik  ,a jest tego tyle że można zwariować .Przeznaczenie do samochodu i ciągnika  , samochód poj. około 60 ah , ciągnik do 200ah.
      Napiszcie jakie posiadacie i się sprawdzają.
    • Przez V12
      Witam
      Na wstępie powiem że alternator i regulator jest sprawny , testowany w warsztacie napraw alternatorów , regulator był podmieniany to samo
      Problemem jest to że kiedy akumulator jest naładowany to pełna wtedy napiecie jest około 15,1V , wystarczy włączyć postojówki bądz radio i napięcie jest 14.5V
      Fachowcy tłumaczą tym że alternator nie ma odbioru prądu i napecie rośnie
      Kiedy akumulator jest choć troche rozładowany to jeż jest ok , problem pojawia sie kiedy po kilku godzinach pracy naładuje sie do pełna i nie pobiera juz prądu
      W tym ciagniku kiedy nie ma włączonych świateł to jedynym odbiornikiem prądu jest akumulator wskaźnik temperatury i paliwa
      Problem jest od 7 lat ale teraz myśle na wymiana alternatora na inny typ po w ciągu 7 lat dziś załozyłem 3 akumulator
      W innym ciągniku mam alternator Valeo ale 6 diodowy i tam ładowanie nie przekroczy 14,5V nawet po 10h pracy a tam tak samo kiedy nie włączonych świateł to jedynym odbiornikiem prądu jest akumulator
      Alternator we fiacie jest prawie takie jak jak we Fiacie Cinqecento 900 , regulator napięcia pasuje , jest 9 diodowy , mostek prostowniczy stojan i wirnik był sprawdzany .
      A ciekawostką jest że kiedy napecie skacze ponad 15V to delikatnie żarzy sie kontrolka ładowania , wystarczy włączyć postojówki albo radio i wtedy gasnie i napięcie wraca do normy
    • Przez Stasek
      kupiłem nowy orginalny alternator i nie mam pojecia jak podłączyc zamiast prądnicy
    • Przez rosiu_xd
      Witam, mam problem z ładowaniem i z tego co pomierzyłem to na przewodzie od pradnicy przy samym regulatorze pokazuje napiecie do 14.5V czyli jakby okej, a wyjsie z regulatora na stacyjke pokazuje maks 12.5V bez obciążenia, ze swiatalmi to spada ponizej 12V, i tak chcialem sie upewnic czy regulator do wymiany czy cos innego moze byc?
    • Przez Skowron15
      witam kupiłem nowy alternator 700W 50A z wbudowanym regulatorem ruski do mtz 82 Stary altek był na 5 wyjść z osobnym regulatorem a ten nowy jest na 3 i niewiem jak go podłączyć

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj