Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Kolega Krzysztof dobrze radzi, układ musi się odpowietrzyć i nie jest to takie proste jak się wydaje gdy przewody i nagrzewnice są puste. Otwórz zawór na pełen przepływ i przejedz się ciągnikiem na pełnym gazie ,to skuteczny sposób na wypchnięcie powietrza. Trzeba zwrócić uwagę aby poziom płynu w chłodnicy był max.inaczej nie przepchnie. Później należy dolać jak już się odpowietrzy.

U mnie działa bez problemu na polskiej pompie z ursus chełmno. I jeszcze pytanie czy właściwie podłączyłeś węże do rurek? Jak wiadomo zasilanie zawsze do góry nagrzewnic a powrót z nagrzewnicy dołem. Jak podłączyć przy silniku opisałem w tym temacie wcześniej.

Opublikowano

Wiec tak wyjąłem te rurki były popękane i skorodowane. Chcialbym zastąpić je gumowym węzem najlepiej takim zeby wytrzymał pare lat. Doradźcie coś w sprawie tego węza z góry dzieki

Opublikowano

Witam.Ważne aby był zbrojony:)długo ci wtedy wytrzyma,bardzo dlugo:)sasiad ma własnie zbrojone,bodajrze tam jest 1/2 cala:)o ile się nie mylę:)a ja dzis zalalem mojego zetorka woda i tak jak pisaliscie bylem sie przejechac na pelnym gazie ale bardzo ale to bardzo wolno doszla tam woda i dalem sobie juz spokoj bo i powietrze lecielo takie letnie,ale blizej siewów zaleje go plynem ale juz od gory i powinno byc dobrze,mam kilka pytań:)1-czy jesli uklad bedzie zalany płynem to bedzie ogrzewanie jesli słabo bije ta pompa??bo dzis jak tak zalewalem woda i czekalem az sie rozgrzeje to wydawalo mi sie ze tam na gorze to tak aby aby leci ta woda:(.2-czy mozna gdzieś znaleśc maskownice do przełącznika(zimno-cieplo)?wiecie kawalek plastiku,bo moj niestety ulegl zniszczeniu.pozdrawiam:)

 

weze dobrze podłączone:)

 

Ale zastanawiam sie,bo piszecie ze trzeba zalac od gory,czyli odkrecic waż doprowadzajacy i lejkiem lac plyn az sie zacznie wylewac na dole??czy jak?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez tomato21
      Witam mam zetora 6245 w ktory założyłem nowy blok po przemrożeniu. Nowy blok jest od 72XX-średnica tłoka 102(bo podobno do 62XX-średnica tłoka 100, już nie produkują). Pompa wtryskowa jest ta sama, nie została zmieniona ani oddana do regulacji/sprawdzenia.
      Wie ktoś czy pompy wtryskowe w 62XX i 72XX różnią się wydatkami lub dawkami paliwa. Jeśli ktoś posiada takie dane to proszę o zamieszczenie.
      Pozdrawiam i dziękuje z góry
    • Przez Piotruniu25
      Ile wchodzi płynu do układu chłodzenia w 5211?Dzisiaj wymieniałem i nie wiem ile powinno wejść.
    • Gość
      Przez Gość
      Witam. Czy orientuje się ktoś

      jaki powinien być nominalnie luz na wale w silniku perkins 6, dokładnie jest to T6.354.? Silnik odebrany ze szlifierni i przy mierzeniu występu tłoka, jest wyczuwalny luz, czujnik zegarowy pokazuje 0,04mm - 0,05mm. Czy jest to dopuszczalne? Pozdrawiam serdecznie 
    • Przez wojt
      Witam
      Doradzcie czy to objedzie dajac nowe panewki czy nadaje sie do szlifu, na 4 cylindrze takie rysy na wale, roznica pomdzy gladka powierzczhnia a gdzie rysa jest tak od 0.05 do 0.1.
      Wał nominał 
       








       


    • Przez Włader
      Witam potrzebuje pomocy mam problem z odpalaniem zetora majora 80 z silnikiem deutz 2016 rok. Włączam zapłon kontrolki się zaświecą po chwili zgasną wszystko jest jako powinno być przekręcam kluczyk zakręci  krótko coś rozłączy i nie odpali czy miał ktoś taki sam problem ? Dodam jeszcze że od nowości jest przejechane 500 motogodzin i akumulator jest nowy założony 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v