Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich czy już ktoś dokonywał takiej przerobki i jak to rozwiązaliście. Za wszystkie podpowiedzi i uwagi na ten temat z gory dziękuję.

Opublikowano

my przerobilismy tak ze załozylismy serwo z ciagnika z przednim napedem i do tego orbitrol jest to dobre rozwiazanie bo kierownica lekko chodzi ale jest za to teraz czuly na jakiekolwiek ruchy kierownica :( w polu ok no a na drodze to trzeba go pilnowac :( no i do tego cena orbitrola i serwa jest to dosc drogie nam sie udało dopasc ze rozbitego ciagnika 914 :rolleyes:

Opublikowano

czuły bo moze nie dobrałeś dobrze podzespołów. tak jak ja w c360 zła średnica do wydajności orbitrolu i pompy . włozyłem długoś ta sama silownik ale cylinder grubszy i nie miota mnie po całej szosie a wtedy lecuitko ruszyłem i juz leci mi gdzies na bok .

Opublikowano

nie raczej nie podzespoły sa oryginalne nic kombinowane traktor miał zderzenie z samochodem osobowym no i musiał isc do kasacji my z niego wyciagli to co było jeszcze sprawne podzespoły byly oryginale wiec wina nie w tym :( moze to ze jest to załozone w ciagniku bez przedniego napedu :rolleyes: a z tym złym dobraniem elementów to tak miałem tez w c360 jak z poczatku miałem wspomaganie orbitrol z bizona a siłownik z ostrówka no i sie to ni jak sprawowało a potem potem robilismy remont no i zostało to wszystko zmienione przyszła os z sieczkarni Z310 i zaraz siłownik z bizona i orbitrol po regeneracji no teraz to to jest w wspomaganie zdjecie tego ciagnika jest na agrofoto

http://www.agrofoto.pl/forum/index.php?aut...i&img=11533

bez problemu dźwiga ponad tone i nie ma problemu ze skrecaniem :(

Opublikowano

normalnie posadam serwo bez tej przystawki na drazek zamiast niego jest tam dekiel podobny jak z drugiej strony serwa i w tym wypadku jest montowany orbitrol aby olejem strowal te serwo (spelnia one role silownika) serwo jest zamontowane pod kierownica tak jak w nowych ciagnikach z przednim napedem 914 itp. ja mam orbitrol zamontowny obok kompresora i posiadam ten posiadam ten kawałek drazka do kierownicy i przewodami podpiete do serwa :rolleyes: a ma to sens gdyz ni jak zamontowac siłownik w ciagniku bez przedniego napedu a kierownica lzej chodzi :( znajde czas to zrobie temu ciagnikowi zdjecia :(

Opublikowano

Dobra, to że trzeba założyć silownik i orbitrol i razem polączyć to wiem, ale interesuje mnie głownie jak rozwiązać układ drążka poprzecznego i mocowanie siłownika, może ktoś ma jakieś foty albo zeskanuje strone z katalogu.

Barzdzo mi na tym zależy gdyż mam już dość cieknącego serwa a tu niedługo trzeba w pole ruszać.

Opublikowano

to jest tam problem zalozyc silownik z tego co slyszalem moze lepiej zalozyc serwo tak ja mam a po drugie to sie jeszcze z taka przerobka nie spotkałem zeby silownik byl załozony ale moze tobie sie uda :rolleyes:

Opublikowano

Witam

 

@szczupak jakis tani ten orbitrol i do tego jakies radzieckiej produkcji :( a tak na powaznie to jak bys to kupil to napisz jak sie sprawuje i czy cos wart bo mozna by o takim pomyslec :( a co do ostrowka to ci nie pomoge bo nie wiem jak te w ostrowku wygladaja :rolleyes:

 

pozdro mlody87

Opublikowano

dokładnie to jest to wyrób białoruski, a w ostrówku to był chyba orbitrol z NRD firmy ORSTA-ale nie wiem kto przejął Orstę i produkcję ich wyrobów

Opublikowano

znajomy od mercedesa transportowego ma w c385 wspomaganie i mu to ładnie chodzi wszystko jest orginał z merola m i to jest na dwa siłowniki jeden do jednego koła a drugi do drugiego tak ja w ciagnikach tych nowych co teraz są. a zbieznośc to nawet nie wiem jak ustawia nie wiem czy nie ma tam doddatkowo drązka i nim sie nie ustawia zbiezności chodzi mi o drązek miedzy kołami ale juz nie pamietam jak on ma to zamocowane. u wujka w lamborghini premium sa dw siłowniki i nie ma zadnych drazków a jak sie zgrywa to ze zbieznośc jest to nie wiem. mówił ze jak oleju nie bedzie i powietrze pójdzie w siłowniki to i po zbiezności siłowniki kazdy pójdzie w inna strone, jeszcze mu sie to nie zdazylo bo nawy ciagnik tylko mówili mu w serwisie zeby pilnowal stanu aleju. a jak nowy jest to i oleju zbytnio pilnowac nie musi bo wycieków nie ma .

Opublikowano

Ja nic nie chce słyszec o serwie : Kupiłem nowe :blink: załozył mi mechanik ruszam nie działa dobra wymienili mi na nowe załozyli pojezdziłem z 2 miesiąc. znów to samo. Mój wuja tez tak miał i pojechał tam gdzie je regeneruja i ich tak wyzwał ze ja nie moge i dobre mu dali heheh i juz dłuuugo na nim jezdzi :D

Opublikowano

czyli trazek kierowniczy montuje sie na orbitrolu. orbitrol po ruszeniu kierownica podaje olej do tloka. a skad sie wezmie olej w orbitrorze?jak go podlaczyc?

Opublikowano

Bezpośrednio z pompy do bloku orbitrola i wyjscie z niego do filtru oleju który połączony jest ze zbiornikiem oleju, a kolejne dwa wyjścia to na siłownik dwustronnego działania. Jeżeli masz ciągnik z resorowaną osią to musisz zablokować zwrotnice lub wymienić na te nieresorowane żeby podłączyć układ pod siłownik.

Opublikowano

Witam.Mam w swojej 12-ce wspomaganie przerobione na orbitrol.Siłownik mam oryginalny od ursusa a orbitrol jest od bizona.Sprawa trochę kiepska bo przy wolnych obrotach silnika nie da sie szybko skręcić kołami poza tym od prawej do lewej jest az 7 obrotów kołem kierownicy ,tak czy inaczej skęt trochę trwa czasem musze się zatrzymać aby w porę skręcić,jest tez problem gdy ciągnik jest zimny to w trakcie skrętu coś trzeszczy w tym całym wspomaganiu ale może to problem zbyt niskiego poziomu oleju. Czy macie jakieś pomysły aby doprowadzić to do wszysko do normalnego stanu???

Opublikowano

WITAM MAM URSUSA 912 BEZ PRZEDNIEGO NAPĘDU I CHCE PRZEROBIC WSPOMAGANIE,MOŻE KTO MI JAKIES FOTKI LUB SCHEMAT JAK PODŁĄCZYC OBITROL OD BIZONA Z SERWEM ORGINALNYM OD URSUSA BĘDE BARDZO WDZIĘCZNY :)

Opublikowano

Witam chciałem sie was zapytac czy u was tez strasznie ciezko sie kieruje kierownica na niskich obrotach na serwomechanizmie ? u mnie jest tak ciezko ze wogle prawie sie nieda skecac na niskich obrotach , czy mozna to jakos zmienic ??

Opublikowano

najlepiej jak kolego przerobisz na orbitrol. Moim zdaniem przyczyną twoich problemów jest za mało oleju w zbiorniczku, sprawdz i dolej olej, a jak to niepomoże to musisz zmienić serwo, ale to juz się wogóle niopłaca tylko załuż se raz orbitrol

Opublikowano

kolego jak chcesz przerobić wspomaganie na orbitrol to serwo musisz wywalić, kupić węże, orbitrol i siłownik. Ja ma pare fotek podłacznia, bo też przerabiałem w zetorze 12045 więc moge ci wysłać, tylko podaj e-mail

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez bimberpoludnie
      Cześć. Wiosna założyłem orbitrol do mojego 1224. Cały układ. Wymieniłem jeszcze pompe na nową, bo na starej i serwie na wolnych obrotach ciężko kierownicą kręcić było. 
      Zaworu w zbiorniczka nie zaślepiłem, a wkręciłem go na regulacji na max. Układ zalany czerwonym ATF
      Po wymianie przez pierwsze 50 godzin rewelacja. Później na wolnych obrotach przestało działać skręcanie w lewo. Koła trochę wkręcany, potem kierownica luźno się kręciła. Po dodaniu gazu koła skrecaly, jednak przy maksymalnym skrecie kierownicą nie miała oporu, jakby orbitrol puszczał. 
      Kontakt ze sprzedającym --;wysłałem orbitrol na reklamację a że ciągnik potrzebny kupiłem u niego drugi. Założyłem i od. Razu to samo co było, plus to, że kierownica raz działa lekko, a raz ciężko - niezależnie od obrotów. Jak działa z oporem i skręcę maksymalnie w prawo, to przez jakis czas działa lekko. Zrobiłem na tym juz 10 godz ale pracować się z tym nie da.
      Co sprawdzić? Pomocy
    • Przez Łukasz98
      Witam . Chciałbym zrobiszc wspomaganie na orbitrolu. Ma ktoś może wymiary i rysunek podstawy orbitrola ? I oczywiście mile widziane zdj,jakies radyitp.
    • Przez Michal385385
      1) Witam, otóż pierwszym moim pytaniem jest - gdzie dostanę taki filtr do wspomagania C385 DE LUXE? Po odkręceniu w środku znajduje się kilka małych okrągłych sitek. Czy będzie tu pasował filtr wkręcany bodajże PP 8.4 ?
      2) Jak prawidłowo powinno się zalewać nowy olej, a następnie odpowietrzać wspomaganie serwomechanizmu? Bo według instrukcji jest napisane, aby kręcić po 10razy w lewo i prawo do oporu, lecz problemem jest to, że po chwili kręcenia w lewo, czy też prawo powstaje tak ogromny opór, że za chiny dalej nie chce się przekręcić kierownica.
      Z góry dziękuję za odpowiedzi, pozdrawiam i miłego dnia / wieczoru życzę!


    • Przez Maciekkkk
      Ursus 914 wyrzuca olej ze zbiornika oleju od wspomagania i ciężko sie kręci, czy to moze być wina pompy wspomagania ? 
    • Przez ursusikc330m
      Mam pytanie,ciężko się kieruje w ursusie 1634 i niewiem czy wina leży po stronie pompy czy orbitrol?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v