Skocz do zawartości
Kamillo0

Opisy nowych DF i Lamborghini.

Polecane posty

Kamillo0    132

Postanowiłem założyć ten temat gdyż może te opisy pomogą komuś kto chce kupić nowy ciągnik ze stajni Deutz Fahr lub Lamborghini.

 

 

 

Deutz Fahr:

 

 

 

AGROKID 210-220-230

39 - 50 Moc (KM)

 

Kompaktowy ciągnik na wszelkie potrzeby Gama ciągników kompaktowych i nowoczesnych, stworzonych dla prac w miejscach o ograniczonej przestrzeni. Zaczynając od prac polowych, poprzez uprawy specjalistyczne, prace w szklarniach, sadach oraz przy konserwacji zieleni, seria Deutz- Fahr Agrokid jest doskonałym rozwiązaniem.

 

* Silnik Mitsubishi EURO III, 4 cylindry, turbo o wolnossący, od 1500 do 1758 cm3

* Zsynchronizowana skrzynia biegów: 16P + 16T z super reduktorem i zsynchronizowanym inwersorem,prędkość 30 km/h

* Niezależny układ hydrostatycznej kierownicy

* Układ hydrauliczny podnośnika i 6-cio drogowych dystrybutorów, z pompą 30 l/min

* Kąt skrętu kół 570

* Napęd na wszystkie koła z blokadą dyferencjału na obydwu osiach

* Niezależne sprzęgło wałka odbioru mocy z obrotami 540/1000/540ECO

* Wydajny podnośnik hydrauliczny tylny o udźwigu do 1200 kg

* Podnośnik przedni zintegrowany o udźwigu 400 kg oraz niezależny W.O.M. przedni 1000 obr./min

* Precyzyjna regulacja hydrauliki - regulacja pozycyjna, siłowa i mieszana

 

 

 

 

AGROPLUS 310-320-410

70 - 87 Moc (KM)

 

Kompaktowe ciagniki Agroplus zostaly stworzone z mysla o tych, którzy poszukuja ciagnika wszechstronnego, który sprosta pracom polowym, jak równiez pracom w obrebie zabudowan gospodarskich. Nowy silnik Euro III, zwarta budowa, idealny do poruszania sie w ograniczonej przestrzeni, bogaty wybór przekladni, to tylko niektóre mozliwosci jakie oferuje nowa seria modeli Agroplus. Modele Agroplus to oferta róznorodnych kompletacji, wysoki komfort i nowoczesne rozwiazania technologiczne, dzieki czemu ciagniki te sprawdzaja sie w róznych typach prac i staja sie niezastapione w gospodarstwie.

 

 

* Silnik SDF serii 1000 Euro III, 3 i 4 cylindry, turbo lub turbo intercooler, z regulacja elektroniczna

* Inwersor hydrauliczny zalaczany pod obciazeniem poprzez dzwignie pod kierownica oraz system Stop&Go

* Skrzynia 5 biegów z Powershift o 3 zakresach, 45P + 45T

* Skrzynia 5 biegów Overspeed, predkosc maksymalna (40 km/h) przy ekonomicznych obrotach silnika

* Kabina na czterech slupkach

* Mozliwosc dachu wysokiej widocznosci

* Uklad hydrauliczny o wysokiej wydajnosci z pompa 54 l/min oraz 6-cio drogowe rozdzielacze hydrauliczne z regulacja przeplywu

* Podnosnik z elektroniczna regulacja o udzwigu 3600 kg

 

 

 

 

AGROPLUS S 320-410-420

82 - 96 Moc (KM)

 

Specjalista do sadów Agroplus S to nowoczesne rozwiązanie dla tych, którzy oczekują od ciągnika specjalistycznego precyzyjnego działania. Trzy modele Agroplus S o nowoczesnej technologii, ogromnej zwrotności i wysokim komforcie pracy umożliwiają efektywną prace między rzędami w sadach.

 

 

 

* Silnik SDF serii 1000 EURO III, 3 i 4 cylindry,turbo intercooler, regulacja elektroniczna

* Możliwość zmiany i programowania obrotów silnika poprzez przycisk

* Skrzynia biegów Overspeed 5 biegów z Powershift o 3 zakresach (45 w przód + 45 w tył), prędkość maksymalna 40 km/h, również przy ekonomicznych obrotach silnika

* Inwersor hydrauliczny pod obciążeniem i system Stop&Go

* W.O.M., napęd na obie osie i blokada mechanizmów różnicowych sterowane elektrohydraulicznie

* Układ hydrauliczny z pompą o wydajności 58 l/min: możliwość rozdzielaczy 6-cio drogowych

* W.O.M. tylny 540/540E/1000 Kąt skrętu kół 55°

 

 

 

AGROPLUS F 320-410-420

82 - 96 Moc (KM)

 

Zwinny i wszechstronny Gama Agroplus F to specjalny ciągnik do specjalnych upraw i zadań. Stworzony z myślą o sadach. Odpowiednie rozwiązania techniczne, zwrotność i wąska budowa sprawia, że ciągnik ten idealnie się sprawdza podczas pracy w warunkach ograniczonej przestrzeni w nowoczesnych sadach.

 

 

 

* Silnik SDF serii 1000 EURO III, 3 i 4 cylindry,turbo intercooler, regulacja elektroniczna

* Możliwość zmiany i programowania obrotów silnika poprzez przycisk

* Skrzynia 5 biegów z Powershift w 3 zakresach,45P + 45T

* Skrzynia biegów OVERSPEED z prędkością maksymalną40 km/h, osiąganych również przy ekonomicznych obrotach silnika

* Inwersor hydrauliczny załączany pod obciążeniem poprzez dźwignię pod kierownicą oraz system Stop&Go

* Hydrostatyczny układ hamulcowy na cztery koła

* Kąt skrętu kół 60°

* Kabina o czterech słupkach, izolowana i wyciszona

* Nowoczesny design maski silnika

 

 

 

 

AGROFARM 410-420-430

85 - 109 Moc (KM)

 

Agrofarm to ciągniki różnorodne i kompaktowe, przeznaczone do prac polowych, jak również prac we wewnątrz gospodarstwa: orka, sianokosy, prace w kombinacji. Różnorodność zastosowań sprawia, że gama ciągników Agrofarm świetnie się sprawdza tak w mniejszych, jak i większych gospodarstwach.

 

* Silnik DEUTZ, EURO III, seria 2012,

4 cylindry turbo, pojemność skokowa 4038 cm3

* Silnik kompatybilny w 100% z biodiesel (B100)

* Ergonomiczna kabina ze strukturą na czterech słupkach

* Skrzynia 5 biegów w 4 zakresach z super reduktorem i HI-LO

* Inwersor hydrauliczny załączany pod obciążeniem poprzez dźwignię pod kierownicą

* WOM o czterech prędkościach

* Hydrostatyczny układ hamulcowy na cztery koła

 

 

 

 

 

AGROTRON K 410-420-610-430

99 - 127 Moc (KM)

 

Od orki do siewu, od oprysków do zbioru, od transportów do prac w gospodarstwie, Agrotron K zachowuje się jak prawdziwy profesjonalista sektora rolniczego, który świetnie sobie radzi na różnych polach i różnych gospodarstwach. Ciągnik o wielkich możliwościach.

 

* Silnik DEUTZ turbo intercooler, 4 i 6 cylindry, pojemność skokowa od 4038 do 6057cm3 z elektroniczna regulacją

* Silnik kompatybilny w 100% z biodiesel (B100)

* Układ napędowy ZF, ze skrzynią biegów o 4 zakresach z POWERSHIFT (3 biegi załączane elektrohydraulicznie pod obciążeniem poprzez przycisk): 24+8 wybierane jedną dźwignią lub 36+12 z super-reduktorem. Prędkość maksymalna 50 km/h ograniczona do 40 km/h.

* Inwersor hydrauliczny załączany pod obciążeniem poprzez dźwignię pod kierownicą: możliwa zmiany kierunku jazdy do 12 km/h

* Podnośnik elektroniczny z radarem oraz WOM o czterech prędkościach 540/540E i 1000/1000E obr/min

* Nowa kabina "sound poof" z szybami o podwójnych dźwiękochłonnych komorach

 

 

 

 

AGROTRON K 410-420-610-430 ProfiLine

100 - 127 Moc (KM)

 

Agrotron K powstał również w wersji ProfiLine, której wyposażenie seryjne jest bardzo interesujące, zawierające zaawansowane rozwiązania technologiczne, doceniane tak przez profesjonalistów jak i tych, którzy oczekują maksymalnej wydajności.

 

* Automatic Powershift (APS)

* Układ hydrauliczny zamknięty 83 l, Load Sensing, z pompą o zmiennej wydajności

* 4 dystrybutory sterowane elektrohydraulicznie (8-o drogowe), z regulacją przepływu i czasu

* Oddzielny zbiornik oleju 35

* l Wielofunkcyjny podłokietnik ze zintegrowanym joystickiem

* Comfortip: programowanie i wywoływanie powtarzanych operacji

* Monitor wykonawczy kontrolujący wydajność

* Automatyczna klimatyzacja

 

 

 

 

AGROTRON M 600-610-620-640-650

132 - 192 Moc (KM)

 

Agrofarm to ciągniki różnorodne i kompaktowe, przeznaczone do prac polowych, jak również prac we wewnątrz gospodarstwa: orka, sianokosy, prace w kombinacji. Różnorodność zastosowań sprawia, że gama ciągników Agrofarm świetnie się sprawdza tak w mniejszych, jak i większych gospodarstwach.

 

* Silnik DEUTZ, EURO III, seria 2012, 4 cylindry turbo, pojemność skokowa 4038 cm3

* Silnik kompatybilny w 100% z biodiesel (B100)

* Ergonomiczna kabina ze strukturą na czterech słupkach

* Skrzynia 5 biegów w 4 zakresach z super reduktorem i HI-LO

* Inwersor hydrauliczny załączany pod obciążeniem poprzez dźwignię pod kierownicą

* WOM o czterech prędkościach

* Hydrostatyczny układ hamulcowy na cztery koła

 

 

 

 

AGROTRON M 600-610-620-640-650 ProfiLine

132 - 184 Moc (KM)

 

Seryjne wyposażenie na najwyższym poziomie, stworzone z myślą o najbardziej wymagających profesjonalistach sektora rolniczego i dla tych, dla których najważniejsza jest wydajność, przy jednoczesnym utrzymaniu wysokiego komfortu.

 

* Wielofunkcyjny podłokietnik ze zintegrowanym joystick`iem

* Skrzynia biegów Automatic Powershift (APS)

* Dystrybutory sterowane elektrohydraulicznie

* Comfortip: programowanie i wywoływanie powtarzanych operacji

* Sprzęgło załączane poprzez przycisk na dźwigni skrzyni biegów

* Boczna konsola o maksymalnej ergonomii

 

 

 

 

 

AGROTRON TTV 610-620

165 - 184 Moc (KM)

 

Układ napędowy TTV w Agrotronie to odzwierciedlenie najbardziej zaawansowanej technologii zastosowanej w układach napędowych maszyn rolniczych. Możliwość bezstopniowej zmiany prędkości, wykorzystania w pełni mocy silnika, bez wysiłku, bez szarpnięć, wszystko to dzięki inteligentnemu podziałowi przepływu mocy pomiędzy układem hydraulicznym i mechanicznym. Nie ma już problemy przełożeń za długich lub za krótkich, ponieważ bezstopniowa skrzynia biegów to zakres prędkości bez przerw wykorzystujących całą energię silnika. Praca jest prosta i wygodna, a automatyzacja staje się cennym sojusznikiem dla rolnika, tak jak tradycja dla Deutz-Fahr.

 

* Nowe silniki DEUTZ Common Rail Euro III, 6 cylindrów, 24 zawory, turbo intercooler, regulacja elektroniczna i system recyrkulacji spalin

* Silnik kompatybilny w 100% z biodiesel (B100)

* Skrzynia biegów bezstopniowa prędkość maksymalna 50 km/h ograniczona do 40 km/h.

* Joystick PowerComV: główne funkcje układu napędowego zawsze pod kontrolą

* Comfortip: programowanie i wywoływanie powtarzanych operacji

* Układ hydrauliczny zamknięty "Load Sensing"

 

 

 

 

AGROTRON L 720

220 Moc (KM)

 

Agrotron L 720 to zaawansowana technologia w każdym szczególe, zapewniająca niezawodność i osiągi we wszystkich zastosowaniach. Nowoczesna technologia silników DEUTZ Common Rail Euro III o regulacji elektronicznej, układ napędowy Automatic Power Shift z PowerShuttle, system ASM dla automatycznego sterowania napędem przednim i blokadą mechanizmów różnicowych sprawiają, że praca jest prosta przy jednoczesnym zachowaniu maksymalnego komfortu i wydajności.

 

* Silnik DEUTZ,Common Rail Euro III, 6 cylindrów, pojemność skokowa 7146cm3, turbo intercooler, regulacja elektroniczna

* Silnik kompatybilny w 100% z biodiesel (B100)

* Skrzynia biegów AUTOMATIC POWERSHIFT 27 biegów (9 biegów w Powershift) o podwójnej sekwencji sterowana elektrohydraulicznie

* Electric Parking Brake: mechaniczno-elektroniczy system hamulca stacjonarnego, zwiększający stopień hamowania ciągnika, bezpieczeństwo i komfort pracy

* Układ hydrauliczny "Load Sensing" z pompa o zmiennej wydajności 113 l/min

* Dystrybutory hydrauliczne 8-io drogowe z dżwignia Joystick (4-ro drogowe) sterowane elektrohydraulicznie

* DPC: Deutz Power Control, inteligentne sterowanie mocą w zależności od warunków pracy

* Most przedni na zawieszeniu hydraulicznym oraz kabina amortyzowana na zawieszeniu pneumatycznym regulowanym automatycznie

 

 

 

 

AGROTRON TTV 630

224 Moc (KM)

 

Stworzone dla zawodowców, Agrotron X 710-720 doceniane są za wysokie osiągi, niezawodność, niskie koszty eksploatacji, wysoki komfort i prostotę obsługi. Wyposażone w silniki Deutz, Common Rail Euro III o pojemności 7146 cm3, z czterema zaworami na cylinder i regulacją elektroniczną, układ napędowy o 6-ciu przełożeniach z Automatic Powershift oraz wydajny układ hydrauliczny o trzech niezależnych obwodach.

 

* Silnik DEUTZ Common Rail Euro III, 6 cylindrów,24 zawory, pojemność skokowa 7146cm3, turbo intercooler, regulacja elektroniczna oraz system recyrkulacji spalin

* Silnik kompatybilny w 100% z biodiesel (B100)

* Skrzynia biegów o 6 zakresach z AUTOMATIC POWERSHIFT (4 biegi załączane elektrohydraulicznie pod obciążeniem poprzez przycisk): 40+40 z super reduktorem, prędkość maksymalna 50 km/h ograniczona do 40 km/h przy ekonomicznych obrotach

* silnika

* Kabina na zawieszeniu pneumatycznym o regulacji automatycznej

* Układ hydrauliczny zamknięty "Load Sensing" z pompa o zmiennej wydajności

* Podnośnik tylny sterowany elektronicznie z radarem

* Most przedni na zawieszeniu hydraulicznym oraz kabina amortyzowana na zawieszeniu pneumatycznym regulowanym automatycznie

* Comfortip: proste programowanie i wywoływanie sekwencji operacji

 

 

 

Model wyposażony w silnik, układ napędowy i układ hydrauliczny o najbardziej zaawansowaną technologii.

 

* Silnik DEUTZ Common Rail Euro III, 6 cylindrów,24 zawory, turbo intercooler, regulacja elektroniczna i system recyrkulacji spalin

* Silnik kompatybilny w 100% z biodiesel (B100)

* DPC: Deutz Power Control, inteligentne sterowanie mocą w zależności od warunków pracy

* Inwersor hydrauliczny załączany pod obciążeniem z podwójnym sprzęgłem wielotarczowym w kąpieli olejowej

* Skrzynia biegów bezstopniowa, prędkość maksymalna 50 km/h ograniczona do 40 km/h.

* Układ hydrauliczny zamknięty "Load Sensing" pompą o zmiennej wydajności 160 l/min i 6-o drogowymi dystrybutorami

* Wielofunkcyjny monitor sterujący głównymi funkcjami

* Nowa kabina na autopoziomującym zawieszeniu zapewniającym komfort i optymalne wyciszenie kabiny

* Monolityczna maska silnika

 

 

 

AGROTRON X 710-720

250 - 275 Moc (KM)

 

A tutaj cała gama ciągników marki DEUTZ-FAHR w formacie PDF:

http://www.deutz-fahr.com/polska/7207.pdf?ccode=pl-PL

 

 

 

 

Lamborghini:

 

 

 

RS 80-90-100/RF 80-90-100

82 - 96 Moc (KM)

 

Stosowne napędy, ograniczona wysokość i zwarte wymiary są wymogami koniecznymi, lecz, jak by nie patrzeć, ciągnik tej klasy może być wielki dzięki łatwości poruszania się, gdy zaczyna się robić ciasno: na przykład w sadach i winnicach.

 

* Silnik SDF EURO III, seria 1000, turbo, 3 lub 4 cylindry, turbo lub turbo intercooler, z elektroniczną regulacją

* Możliwość zmiany i programowania obrotów silnika poprzez proste naciśnięcie przycisku

* Skrzynia biegów o 5-ciu przełożeniach z Powershift ( 3 biegi pod obciążeniem)

* Skrzynia biegów Overspeed: prędkość maksymalna ( 40 km/h ) również przy ekonomicznych obrotach silnika

* Inwersor hydrauliczny pod obciążeniem załączany poprzez dźwignię pod kierownicą i system STOP&GO

* Elektrohydrauliczne sterowanie WOM-em, napędem na obie osie oraz blokadą mechanizmów różnicowych

* Układ hydrauliczny o wydajności 58 l/min., 6-cio drogowe rozdzielacze hydrauliczne

* WOM 540/540 ECO/1000

* Hydrostatyczny układ hamulcowy na cztery koła

* Kąt skrętu kół 550

* Kabina o czterech słupkach i wysokiej widoczności izolowana i wyciszona

* - Nowoczesna linia maski

 

 

 

 

R1. 35-45-55

35 - 50 Moc (KM)

 

Niewielki, kompaktowy, ale zacięty jak duży ciągnik. Lamborghini R1 to nowy standard osiągów w przedziale mocy od 35 do 55 KM, gama uniwersalna, różnorodna, przydatna do pracy zarówno na otwartym polu, jak i w niewielkich gospodarstwach rolnych, na poziomie hobbystycznym oraz w uprawach specjalistycznych.

 

* Silnik MITSUBISHI Euro III, 4-ro cylindrowy, z chłodzeniem ciecz/ olej, turbo

* Tłumik pod maską z wylotem bocznym

* Zsynchronizowana skrzynia biegów: 16P + 16T z super reduktorem i zsynchronizowanym inwersorem 30 km/h

* Niezależny układ hydrostatyczny kierownicy

* Układ hydrauliczny z pompą o wydajności 30 l/min, dystrybutory 6-cio drogowe z szybkozłączami

* Kąt skrętu kół 570

* Elektrohydrauliczne załączanie blokady mechanizmów różnicowych przednich i tylnych

* WOM tylny: 540/540 ECO/1000 obr/min.

* Podnośnik przedni o udźwigu 400 kg i WOM 1000 obr./min. sterowany elektrohydraulicznie z blokadą

* Oryginalna kabina z klimatyzacją i filtrem węglowym

 

 

 

 

 

R2.56-66-76-86

55 - 87 Moc (KM)

 

Jeśli w ciągniku szukacie uniwersalności, skłaniacie się ku maszynom o niskim stosunku masy do moc i wymagacie wysokich osiągów zwłaszcza na wałku odbioru mocy, zwróćcie uwagę na R2 Lamborghini: uniwersalny, do wszystkich prac, wyjątkowo wygodny, zaawansowany technicznie i elegancki jak każdy szanujący się ciągnik Lamborghini. R2 jest oferowany w szerokiej gamie napędów i wyposażeń, od małego 56 - idealnego do prac w gospodarstwie - do mocnego 86, potrafiącego pewnie poruszać się przy ciężkiej pracy na otwartym polu.

 

* Silnik SDF serii 1000 EURO II, 3 lub 4-ro cylindrowe, turbo, regulacja elektroniczna i OVERBOOST (*)

* Skrzynia biegów Powershift 45P + 45T z Overseed lub 30P +15T z mini i super reduktorem

* Inwersor hydrauliczny z systemem Stop&Go lub inwersor mechaniczny zsynchronizowany

* Sterowanie elektrohydrauliczne: WOM-u, napędu i blokad mechanizmów różnicowych

* Kabina z dachem wysokiej widoczności lub dachem standardowym

* Układ hydrauliczny z pompą 49 lub 54 l/min. oraz 6-cio drogowymi rozdzielaczami z regulacją przepływu

 

 

 

 

R3.EVO 85-100-110

85 - 109 Moc (KM)

 

Trzy: liczba doskonała. EVO: zawarta w trzech prostych literach koncepcja ewolucji oraz wytyczania nowych horyzontów. R3 EVO na nowo definiuje standardy dla ciągników średniej mocy, włączając awangardowe rozwiązania technologiczne do solidnego projektu będącego najlepszą syntezą know-how firmy Lamborghini. Wysokie osiągi, ergonomia, ekskluzywny projekt: kompaktowość konstrukcji, technologia użytkowa i rozwiązania techniczne o sprawdzonej skuteczności, wszystko to podkreśla potencjał nowych silników Deutz. R3 EVO, przyczółek technologii stosowanej w mechanizacji rolnictwa

 

* Silniki DEUTZ, Euro III serii 2012, 4 cylindry turbo o pojemności 4038 cm3

* Kompatybilność z biodieslem w 100% (B100)

* Nowoczesny design monolityczne maski silnika i ergonomicznej kabiny o czterech słupkach dla zapewnienia maksymalnej widoczności

* Skrzynia biegów z 5 biegami w 4 zakresach (40P+40T) z super reduktorem i HI-LO

* Prędkość maksymalna 40 km/h, również z Overspeed

* Inwersor hydrauliczny załączany pod obciążeniem poprzez dźwignię pod kierownicą, czujnik bezpieczeństwa

* WOM o 4 prędkościach 540/540ECO/1000/1000ECO obr./min.

* Układ hamulcowy na cztery koła z możliwością park brake

 

 

 

 

R6. 100-110-115-125

99 - 127 Moc (KM)

 

Innowacyjne technologie oraz wysoka jakość komponentów to główne elementy projektu, który został opracowany z myślą o zróżnicowanych potrzebach średnich gospodarstw: orka, siew, prace polowe, żniwa, szybki transport. Na tego rodzaju zapotrzebowanie Lamborghini odpowiada gamą ciągników, które są w stanie zapewnić najwyższe parametry pracy.

 

* Silniki DEUTZ Euro III, turbo intercooler, 4-ro i 6-cio cylindrowe o pojemności od 4038 do 6057 cm3, regulowane elektronicznie i z systemem wtryskowym Common Rail

* Kompatybilność z biodieslem w 100% (B100)

* Skrzynia biegów z POWERSHIFT o 3 zakresach, prędkość maksymalna 50 km/h, ograniczona do 40 km/h, przy ekonomicznych obrotach silnika

* Układ hydrauliczny otwarty lub zamknięty z Load Sensing, pompą o zmiennej wydajności i z oddzielnym zbiornikiem oleju

* Podnośnik regulowany elektronicznie z radarem, WOM o 4 prędkościach 540/540ECO i 1000/1000ECO obr/min.

* Maksymalny komfort zapewniony przez most przedni zawieszony i kabinę na zawieszeniu mechanicznym lub pneumatycznym o automatycznej regulacji

* Nowa kabina "sound poof" z szybami o podwójnych dźwiękochłonnych komorach

 

 

 

 

R6 130-140-160-175-185

132 - 192 Moc (KM)

 

Już dzisiaj Lamborghini przedstawia ciągniki jutra: niezniszczalne, niezawodne i zaawansowane technologicznie. R6 to nowa generacja ciągników, które mogą śmiało konkurować z najlepszymi maszynami wyższych kategorii: zarówno pod względem osiągów, mocy, klasy, jak i komfortu.

 

* Silnik Deutz Euro III, tutbo intercooler, 6 cylindrów, 12 lub 24 zawory, regulacja elektroniczna i system wtryskowy Common Rail

* Kompatybilność w 100% z Biodiesel ( B100 )

* Skrzynia biegów z POWERSHIFT o 4 przełożeniach, prędkości maksymalna 50 km/h ograniczona do 40 km/h ( ze względuna przepisy o ruchu drogowym ) również przy ekonomicznych obrotach silnika

* układ hydrauliczny zamknięty lub otwarty z pompą o zmiennej wydajności do 120 l/min/200 bar(LoadSensing)

* Elektroniczny Podnośnik z radaremWOM o prędkościach 540/ 540ECO/ 1000/ 1000ECO

* Maksymalny komfort zapewniony poprzez most przedni z zawieszeniem hydraulicznym autopoziomujacym i amortyzowaną kabinę na zawieszeniu pneumatycznym o automatycznej regulacji

* SDS: system programowania i zapamiętywania powtarzanych operacji

 

 

 

 

R6 VRT

165 - 224 Moc (KM)

 

R6.VRT to nowa gama ciągników Lamborghini wyposażonych w bezstopniową skrzynie biegów: innowacyjny system w którym kombinacja układu hydraulicznego i mechanicznego umożliwia kontrolę prędkości bez ograniczeń, przy zredukowanym zużyciu komponentów hydrostatycznych na korzyść wysokich osiągów w każdych warunkach pracy. Dzięki czemu ciągnik uzyskuje ogromną zwrotność, oszczędność zużycia paliwa oraz żywotność. Nowa bezstopniowa skrzynia biegów VRT (Variable Ratio Transmission) umożliwia, w prosty i precyzyjny sposób, wybór obrotów silnika i prędkości R6, optymalizując osiągi i wydajność. Rezultat to maksymalne wyniki w każdych warunkach pracy, pełna kontrola ciągnika oraz najwyższy poziom komfortu pracy.

 

 

* Nowe silniki DEUTZ Common Rail Euro III, 6 cylindrów, 24 zawory, turbo intercooler, regulowane elektronicznie, system recyrkulacji spalin

* Kompatybilność w 100% z Biodieselem (B100)

* Bezstopniowa skrzynia biegów, prędkość maksymalna 50 km/h, ograniczona do 40 km/h, przy ekonomicznych obrotach silnika

* Sterowanie głównymi funkcjami napędu poprzez wielofunkcyjny podłokietnik z joystickiem

* Układ hydrauliczny zamknięty z pompą o zmiennej wydajności (Load Sensing)

* Elektroniczny Podnośnik z radarem i WOM o prędkościach: 540/540ECO i 1000/1000ECO obr./min.

* SDS: system programowania i zapamiętywania powtarzanych operacji

 

 

 

 

R7. 210

220 Moc (KM)

 

Awangardowa technologia, wyjątkowe osiągi i nieporównywalny komfort tak można scharakteryzować Lamborghini R7 o mocy 220 KM. Silniki 6-cio cylindrowe Deutz Common Rail, EURO III o pojemności 7146 cm3. Komfort pracy zapewnia innowacyjny hydropneumatyczny, autopoziomujący system zawieszenia mostu przedniego i kabiny. Sterowanie elektroniczne gwarantuje prostą obsługę oraz stały wysoki poziom wydajności.

 

* Silnik DEUTZ Common Rail EURO III 6 cylindrowy o pojemności 7146 cm3,turbo intercooler z regulacją elektroniczną

* Kompatybilność w 100% z Biodiesel( B100 )

* Nowa wysokiej sprawności skrzynia biegów Automatic POWERSHIFT o 27 biegach (9 biegów w POWERSHIFT) o podwójnej sekwencji, sterowanie elektrohydrauliczne

* Inwersor elektro-hydrauliczny o podwójnym wielotarczowym sprzęgle w kąpieli olejowej umożliwia zmianę kierunku jazdy pod obciążeniem do 13km/h

* Elektric parking brake: mechaniczno -elektroniczny system hamulca stacjonarnego, zwiększający stopień hamowania ciągnika, bezpieczeństwo i komfort pracy

* układ hydrauliczny zamknięty z pompą o zmiennej wydajności do 113 l/min/200 bar(LoadSensing)

* Most przedni z zawieszeniem hydraulicznym autopoziomującym

* Kabina na zawieszeniu pneumatycznym autopoziomującym

* SDS: programowanie i zapamiętywanie powtarzanych operacji

* Automatyczne sterowanie napędem ( SBA )

 

 

 

 

R8 230-270

250 - 275 Moc (KM)

 

Mocna i agresywna linia- już sam jej wygląd podnosi poziom adrenaliny. Nie mogło być inaczej w nowej gamie R8 Lamborghini zaprojektowanym dla przedsiębiorców branży rolniczej, którzy cenią po nad standardowe osiągi, wydajność komfort

 

* Silnik Deutz Common Rail Euro III, 6 cylindrów, 24 zawory, turbo intercooler, regulacja elektroniczna, system recylkulacji spalin AGRex

* Kompatybilność w 100% z Biodiesel( B100 )

* Skrzynia biegów Automatic POWERSHIFT: 6 przełożeń, 4 biegi pod obciążeniem tryb auto, super reduktor, inwestor elektrohydrauliczny 40P+40T, prędkość maksymalna 50 km/h ogranicznoa do 40km/h ( ze względuna przepisy o ruchu drogowym ) przy ekonomicznych obrotach silnika

* Automatyczne sterowanie przednim napędem i blokadą mechanizmów różnicowych

* Load Sensing układ hydrauliczny z pompą o zmiennej wydajności ( 9120l/min/200 bar)

*

* Podnośnik sterowany elektronicznie z radarem Most przedni z zawieszeniem hydraulicznym auto poziomującym Kabina amortyzowana (zawieszenie pneumatyczne autopoziomujące ) 72,8 dB

* SDS: programowanie i zapamiętywanie powtarzanych operacji

 

 

A tutaj macie gamę ciągników marki Lamborghini:

http://www.lamborghini-tractors.com/polska/3905.pdf

 

 

Niestety nie udało mi się załatwić opisów ciągników same.

 

Długo mnie nie było ale już edytowałem wszystko co się pozmieniało w modelach i ogólnie w produkcji. ;)

Pozdrawiam! :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KAROL4    3

Czy ktoś z was trafił na opisy nowego agrotrona K dotyczące wersji wyposarzenia?Kamillo0 wyróżnił tylko dwie wersje wyposarzenia-profiline i standardowe.Z tego co ja znalazlem wynikało,że są trzy wersje.(szkoda że nie zapisalem stronki)

A-to był układ otwarty,3pary wyjśc...itp.

B-zamknięty układ,3pary...itp.

PROFILINE-układ zamknięty,aps...itp

.Więc chodzi mi oto że aby mieć zamknięty uklad hydrauliki w Polsce musowo zamówić wersję profiline,chociaż akurat nie każdy chce dopłacać za aps.Prosilbym więc o pomoc w odnalezieniu tej stronki(próbowalem wczoraj bez rezultatu)-myślę ,że może być przydatna przy dogadywaniu sie z dealerem nie tylko dla mnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

milek    0

szacunek dla kolegi za pracę popraw tylko agrofarmy bo są nowe a tak to super pomysł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CzarnyBrat1    0
Czy jest już gdzieś folder Agroplusa 310-420 z tej nowej serii?

Zdaje się, że jeszcze nie zdążyli umieścić opisów nowej serii agroplusa. Wiem tylko, że najmniejszy agroplus o symbolu 310 DT ma silnik turbo 3000 cm3 o mocy 60 KM, wiem bo go kupuje... :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamillo0    132

Cieszę, się że tamat został odświeżony. :)

 

KAROL4 oczywiście mogą być 4 wersje Agrotrona K ale dostępne za granicą naszego kraju, gdyż na Polskim rynku dostępne są 2 wersje i tylko te modele które podałem :) Specjalnie podawałem tylko te modele, które można u nas zakupić.

 

Co do kolegów: coolman111 i jacekkombajnista to nie rozumiem waszych postów. ;p Chyba logiczne, że skopiowałem te treści z kilku stron gdyż sam nie będę zmyślał jakichś błędnych informacji. Podałem sprawdzone i pewnie info o modelach bo po to jest ten temat. Jeśli dla was funkcja "Ctrl+C i Ctrl+V " jest taka prosta to czemu sami tego nie zrobiliście? Widocznie nie jest taka prosta albo szukanie jest zbyt ciężkie :)

 

Tak dla ścisłości coolman111 na tej stronce co podałeś nie ma nic o Deutz-Fahr'ach ani o Laborghini więc nie zabłysnąłeś :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrzej24871    12
Nowość od deutz fahra agrotrac :) kabina nawet ładna ( podobają mi się kwadratowe kabiny i maski) ale maska >>> ohyda jakby tak wzięli maske od agrotrona M / K albo troche mniejszą wersje od agrotrone L to by była malina :D heh tłumik z boku a na środku filtr wstępny :) :) :D i tylne błotniki* fajne takie kwadratowe :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    113

Chyba znowu próbują wypuścić proste budżetowe wersje tak jak kiedyś były agrosuny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszCh    0

Nietety oszczednosc nie idzie w parze z ładnym wygladem. Kwadratowy ksztalt maski to powrot do konca lat 90. ubiegłego wieku, ale byc moze ten trend wróci i znikna przez ostatnią dekadę lansowane zaokrąglenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Tu chodzi o cenę, tak aby zaoferować sprawdzone rozwiązania w przystępnej cenie. smile.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
VIPERS    0

Rozwiązania rozwiązaniami, ale ten tandetny wygląd :D . Wątpie aby ktoś kupował te maszyny. Takich ciągników z takim wyglądem już się nie produkuje (taki Ursus, Zetor czy Belarus biją go na łeb). A jaki to koszt zaokrąglić ładnie kabinkę, wstawić inną maskę??? Niech kosztuje nawet drożej o ten 1000 czy 2000 ale...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laver    4

Mam pytanie odnośnie modelu DF Agrotron K610 jaka jest jego moc znamionowa? Diler do oferty mi wpisal 119 KM a z tego co patrze na stronie producenta to jest to moc maksymalna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wysoki24    2

Lepiej uważać na podawane moce w Deutz-Fahr oraz ich udźwigi. Mam w mojej okolicy 2 przypadki zafałszowanej mocy w nowych Deutz-Fahrach gdzie - ponad 130 KM Deutz-Fahr nie mógł ciągnąć 4 skibówki i a drugi ponad 80 KM - udźwig miał 2 razy mniejszy od obiecanego.

Nie sądzę aby w mojej okolicy kupił ktoś kolejne sztuki tego producenta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrzej24871    12

A ja widziałm jak 210 konny Case pocił się z 3 obracaną , albo jak jakiś pszeszło 200 konny fendt którego ciągnął jakiś przegubowiec tak na oko przeszło 300 km orał jedno skibowym (tylko nie pamiętam czy był obracany) pługiem , czytałem też jak koleś ora fendtem 930 17km/h i zużywa chyba 7litrów na godzine po czym drugi mu odpisał że jego ciągnik pali 20 litrów na kilometr?? I co z tego wynika nic!! Wszystko może być kłamstwem lub prawdą , ale zupełnie co innego gdybyś kolego drogi przedstawił nam jakiś dowód na potwierdzenie twoich oskarżeń jako że niby firma DF tak nie samowicie zawyża dane techniczne ( w co mi się osobiście wierzyć nie chce)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wysoki24    2

Do obu ciągników ponad 120 konnych przyjezdzał serwis i robili im przy mocy.

Obaj właściciele wyraźnie dają do zrozumienia - nigdy więcej Deutz-Fahr, zresztą jeden z nich zakupił niedawno dwa ciągniki nowe już zupelnie innego koncernu. Więcej mi na ten temat nie trzeba kiedy sam właściciel wprost odradza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tytusT1    0

jezdzilem agrotronem m610 caly sezon przy ciciu kukurydzy chodzil w rozrzutniku fortchirt i wiecie cos jest na rzeczy jesli chodzi o ta moc oczywiscie cigniczek komfortowy i wogole ale rok temu w ty samym rozrzu jezdzilem mf 150km i roznica jesli chodzi o moc jest naprwde odczowalna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrzej24871    12

Pany..... jeśli ktoś miał styczność z serią 4xx ttv to bardzo bym prosił żeby się podzielił jak sprawa wygląda z awaryjnością i ogólnie czy nie ma jakiegoś feleru .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bodzioszajs    4

Wiecie coś może o ciągnikach Lambo R6 130 ? Jak one się sprawują,jakie średnie spalanie,awaryjność,jakie są ich wady ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
podcepiomy    34

jezdzilem agrotronem m610 caly sezon przy ciciu kukurydzy chodzil w rozrzutniku fortchirt i wiecie cos jest na rzeczy jesli chodzi o ta moc oczywiscie cigniczek komfortowy i wogole ale rok temu w ty samym rozrzu jezdzilem mf 150km i roznica jesli chodzi o moc jest naprwde odczowalna

Tylko że ten MF jest od niego mocniejszy :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×