Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jakie cisnienie to ci niepowiem bo sam niewiem a z rozpołowieniem 5godzinek i po kłopocie odjerzdzaj ze skrzynia posrednia odrazu mniej roboty a jak bedziesz składał odkrec sobie pokrywke ta z prawej strony dony wałek ustaw dokładnie na frez i moment masz zjechany

Opublikowano

Z.P.U.H "HYLMET" Wzmacniacz momentu / Mikropomka Ciśnienie na poziomie 0,8 MPa to też powinno działać ale nominalne pompy producent podaje na 1 MPa, ciśnienie na tych rurkach występuje przemiennie zależnie czy WOM wł/wył.

Siemka dzieki za podpowiedz 0.8 to niskie cisnienie ale nie wiem czy tyle bedzie i jeszcze jedno pytanie kiedy i w jakim przewodzie gora doł wystepuje cisnienie bo ja tego nigdy nie ruszalem i nie kapuje właczam wajche koło fotela potem pod kierownica wajcha do gory wajcha w doł jak fajcha gdzie olej sorki za upierdliwosc ale szukam przyczyny bo pompa to jak widze nie jest droga ale rozpolawiac fabryczy ciagnik to chory jestem ale jak bedzie to konieczne Przekaznik potrzebuje na jeden dzien rocznie ale wtedy musi dzialac Pozdro

Opublikowano

Zobacz tak jak pisze poprzednik czy ta dźwignia się porusza, jeżeli tak to wina moim zdaniem leży gdzieś w skrzyni (uszkodzony jakiś tryb odpowiedzialny za 540 obr/min lub wodzik).

 

Stało to się po zamianie obrotów z 540 na 1000 czy obroty 540 zginęły ?

Opublikowano

Z prawej strony masz takie owalne okienko na 2 śrubki M8 (13) (na wysokości schodków) i za nimi powinien być wałek z frezem i za nim powinna być ta dźwignia. A jaki masz wałek z tyłu? (bo jak są 1000 obr to powinien siedzieć z drobnym frezem ,ale może też tak być że ten z grubym jest zaślepiony i są obroty duże.

Opublikowano

To zobacz coś musi siedzieć pod tym dekielkiem co pisaliśmy, jeżeli jest wałek to wyjmij go i powinny być już 540 obr/min (jeżeli oczywiście jest to wina siedzącego tam wałka).

Opublikowano

Jeżeli masz teraz obroty 540 to go nie wkładaj, my u siebie mamy nie włożony już kilka lat i jest dobrze, wkładamy tylko jak chcemy obroty 1000.

Prawidłowo powinno się zmienić wałki bo na 540 powinno być 6 frezów a na 1000 21 frezów, ale wiadomo że potrzebny byłby inny "przekaźnik".

 

Ten wałek jest z drobnym frezem?

 

Wrzuć zdjęcia jeżeli masz możliwość wałka z obu stron (początku i końca)

Opublikowano

wyjołem ten wałek i są obroty 540. Niemam możliwości wstawić zdjęcia. Ten wałek tak samo wygląda jak go opisujesz ma tyle samo frezów . Wielkie dzięki jasgbym miał jakieś wątpliwości to będe pisał .

Opublikowano

Mam jeszcze takie pytanie w c-385 pierwszy i drugi bieg wchodzi bez zgrzytu a trzeci i czwarty z zgrzytem dziś włorzyłem nową tarcz sprzgłową i nowe łorzysko oporowe i nadal zgrzyta co to morze być prosze o ODP.

Opublikowano

witam ja mam podobny problem tylko u mnie jeszcze dochodzi taka rzecz ze na gorącym oleju przy włączaniu wałka dochodzi taki zgrzyt ze skrzyni biegów i nie wiem co to może być nja zimnym nic sie nie dzieje takiego mam zetora 8011 - S

Opublikowano

Witam wszystkich: Mam taki problem z 385. Kupiłem go w listopadzie do zrywki drewna w lesie i nie włanczałem u niego wałka pżekażnika mocy w sumne to on mi do niczego

niejest potrzebny ale mam u wuja wozić obornik bo ma dość góżysty

teren i podczepiłem rozrzutnik włączyłem wałeka i nie chodzi

jaka może być tego przyczyna w grene powiedzieli mi że to wina

jakiejś mikropompki gdzie to jest i jak się do tego zabrać. Prosze

o rady.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez margoo78
      Mam wielki problem z zakupem dobrej dętki na tył C385. W ubiegłym roku dałem się namówić na wulkanizacji podczas naprawy kapcia na nową dętkę, bo mówili, że stara już ma kupę łatek lepiej wymienić. Odrazu odradzili kabata, bo dużo reklamacji. Załozyli mi nexen, bo to dobre. Po 2 godzinach kapeć. Okazało sìę, że dętka rozeszła się na szwie. Wymienili mi w ramach reklamacji na mammut. Ta miała być lepsza. Po niecałym roku ta się rozłazi na szwie i co robić? Szukam starej grubej dętki.
    • Przez Dzigit189
      Mam takie odciagi w Zetorze 8011 . Jak je dobrze ustawic żeby talerzowka szła w linii . Ustawienie np. Bolca po obu stronach na ten sam otwór powoduje że i tak na jedną stronę ściąga bardziej.

    • Przez elamir
      Pytanie może głupie ale nie znalazłem odpowiedzi. Zgodnie z danymi technicznymi obroty wom 540/min osiąga się przy obrotach silnika 1890. I moje pytanie czy poniżej takich obrotów silnika wom będzie miał mniejsza prędkość i analogicznie przy większych obrotach silnika powyżej 1890 wom przekroczy 540 obr/min? Czy 540obr/min to są maksymalne obroty wom?
    • Przez freshTomato
      Witam.
      Kolega w swoim ursusie 1614 chciał zmienić koła z 18.4 R34 na 18.4 R38, na przodzie ma 14.9 R24 i pytanie czy coś trzeba zrobić aby zmienić przełożenie i aby przednie koła szybciej się kręciły, czy poprostu je zmienić?
      Z naszych wyliczeń wyszło że uwzględniając przełożenie przedniego napędu dla 1614 prędkość koła R24 wynosi 27,67 km/h, dla tylnego napędu R34 wynosi 27,33 km/h, a dla R38  28,98 km/h na 3 biegu. Stąd pytanie, bo słyszałem że przednie koła muszą się trochę szybciej kręcić od tylnych? 
      Słyszałem że trzeba gdzieś zmienić przełożenie dla większego rozmiaru kół tylko gdzie?
      Pozdrawiam.
    • Przez Kurwer21
      Witam, przychodzę z zapytaniem, mianowicie dziś podczas jazdy Ursusem c385, słyszałem takie specyficzne pukanie mniej-więcej na zwolnicy. Później, gdy w ciągniku jeździła ze mną druga osoba, to też to słyszała i czuła to pukanie pod siedzeniem pasażera. Wie ktoś o co może chodzić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v