Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, czym mikropompka w 912 ta do której jest dostęp bez rozpoławiania ciągnika jest od wałka? i na jakiej zasadzie działa czy ona dostaje jakieś mniejsze ciśnienie z pompy i dodaje ciśnienia?

Opublikowano

Ta pompka którą widać

(z lewej,od podnośnika a z prawej, od wspomagania kierownicy) i one nic nie mają wspólnego z włączaniem wałka.

Mikropompki nie widać (chyba że odkręcisz dekielek z prawej strony skrzyni) wtedy widać.

Działa ona na zasadzie że pobiera olej ze skrzyni i przez rozdzielacz na pokrywie skrzyni biegów transportuje go do między innymi do sprzęgła wałka przekazu mocy. Tam ciśnienie oleju złącza tarczki tego sprzęgła i wałek zaczyna się obracać.

Opublikowano

panowie wymieniłem juz mikro pompkę i wczoraj wpadam na łąke z prasą i wałek znów niedomaga tyle ze teraz nie staje na 110 tylko 180 (na wskaźniku w prasie) pojechałem na warsztat zmieniłem uszczelniacze tłoka w koszy , i teraz pytanie jak dalej będzie stawał wałek to tylko tarcze zostają czy jeszcze coś ??????

Opublikowano

dźwignia przy kierownicy steruje rozdzielaczem który tłoczy olej rurkami -wchodzą z prawej strony z w tył ciągnika na wysokościwom- do kosza wom...przerabiam właśnie tą samą robotę...tylko nie wiem jeszcze z jakim skutkiem :mellow:

Opublikowano

Fenol to mnie nie pocieszyłeś a drogo to zabawa?? TOMI382 tok jek napisal FENOL do korpusu wchodzą dwa węże zakączpne nakrętkami ( takimi jak przy pompie wtryskowej) jedna jest na 17 klucz <ta wyżej> i ta niżej na 19

Opublikowano

Witam. ja zawsze miałem ustawione na 540 obroty i takie moje pytanie.. bo jak ja mam ten ciagnik to nigdy nie używałem 1000obrotów i czy jak teraz go użyje tzn będę chciał uzyskać 1000obr to czy coś mi się nie popsuje w ciągniku... chciałem do kosiarki je użyć. Ale nie wiem czy jak go nie przełączę to coś mi się nie rozwali?? co mi poradzicie???

Opublikowano

no tak tylko załóżmy że ta dźwignia nie była ruszana kilkanaście lat.... ale dziś zobaczę jak będzie lekko chodzić ta wajcha co popycha ta dźwignia to spróbuję. najpierw na pusto potem w rotacyjnej....

Opublikowano

nic nie ma prawa sie zapsuć chyba ze cos zle zrobisz ale jest to nie mozliwe dla osoby w pełni władajacej mozgiem ;)

a co do kosiarki to kosiarki rostcyjne maja przzekładnie 540 a nie 1000 mozna zmienic

tylko obroty najwyrzsze to 1200obr\min bo przekładnie rozwalisz

albo dpnij na 1900 to bedziesz widział co sie bedzie działo czy przekładni nie rozwali ;)

Opublikowano

aha. no to jak rotacyjna ma 540 to może nie będę nic cudował... bo później naprawiać to lepiej troszkę dłużej pokosić więcej paliwa zużyć...

dzięki za odpowiedzi wszystkie...

Opublikowano

Witam mam taki problem wom w ciagniku c 385 po zalaczeniu normalnie chodzi ale po podłaczeniu przekaznika mocy np do pompy ładowacza to zwalnia az sie zatrzyma gnojarki nie ukreci wcale nie wiem co moze byc czy sprzegiełko czy pompa czy rozdzielacz jakie powinno byc cisnienie na przewodach wchodzacych w wom odkrecalem jest niewielkie jak mozna sprawdzic co padło

Opublikowano

Witam mam taki problem wom w ciagniku c 385 po zalaczeniu normalnie chodzi ale po podłaczeniu przekaznika mocy np do pompy ładowacza to zwalnia az sie zatrzyma gnojarki nie ukreci wcale nie wiem co moze byc czy sprzegiełko czy pompa czy rozdzielacz jakie powinno byc cisnienie na przewodach wchodzacych w wom odkrecalem jest niewielkie jak mozna sprawdzic co padło

Opublikowano

witam miałem podobny problem u mnie padła mikro pompka sprawdż kosz womu moze trcze masz juz wyjechane ale jak piszesz ze masz słabe cisnienie moze byc to mikro pompka wiec bez rozpoławiania sie nie obejdzie

Opublikowano

witam miałem podobny problem u mnie padła mikro pompka sprawdż kosz womu moze trcze masz juz wyjechane ale jak piszesz ze masz słabe cisnienie moze byc to mikro pompka wiec bez rozpoławiania sie nie obejdzie

A mozesz mi powiedziec jakie cisnienie powinno byc na gornym i dolnym przewodzie czy takie same odkrencalem gorny to leci bo leci pompka to pryszcz ale rozpolowianie to masa roboty

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez margoo78
      Mam wielki problem z zakupem dobrej dętki na tył C385. W ubiegłym roku dałem się namówić na wulkanizacji podczas naprawy kapcia na nową dętkę, bo mówili, że stara już ma kupę łatek lepiej wymienić. Odrazu odradzili kabata, bo dużo reklamacji. Załozyli mi nexen, bo to dobre. Po 2 godzinach kapeć. Okazało sìę, że dętka rozeszła się na szwie. Wymienili mi w ramach reklamacji na mammut. Ta miała być lepsza. Po niecałym roku ta się rozłazi na szwie i co robić? Szukam starej grubej dętki.
    • Przez Dzigit189
      Mam takie odciagi w Zetorze 8011 . Jak je dobrze ustawic żeby talerzowka szła w linii . Ustawienie np. Bolca po obu stronach na ten sam otwór powoduje że i tak na jedną stronę ściąga bardziej.

    • Przez elamir
      Pytanie może głupie ale nie znalazłem odpowiedzi. Zgodnie z danymi technicznymi obroty wom 540/min osiąga się przy obrotach silnika 1890. I moje pytanie czy poniżej takich obrotów silnika wom będzie miał mniejsza prędkość i analogicznie przy większych obrotach silnika powyżej 1890 wom przekroczy 540 obr/min? Czy 540obr/min to są maksymalne obroty wom?
    • Przez freshTomato
      Witam.
      Kolega w swoim ursusie 1614 chciał zmienić koła z 18.4 R34 na 18.4 R38, na przodzie ma 14.9 R24 i pytanie czy coś trzeba zrobić aby zmienić przełożenie i aby przednie koła szybciej się kręciły, czy poprostu je zmienić?
      Z naszych wyliczeń wyszło że uwzględniając przełożenie przedniego napędu dla 1614 prędkość koła R24 wynosi 27,67 km/h, dla tylnego napędu R34 wynosi 27,33 km/h, a dla R38  28,98 km/h na 3 biegu. Stąd pytanie, bo słyszałem że przednie koła muszą się trochę szybciej kręcić od tylnych? 
      Słyszałem że trzeba gdzieś zmienić przełożenie dla większego rozmiaru kół tylko gdzie?
      Pozdrawiam.
    • Przez Kurwer21
      Witam, przychodzę z zapytaniem, mianowicie dziś podczas jazdy Ursusem c385, słyszałem takie specyficzne pukanie mniej-więcej na zwolnicy. Później, gdy w ciągniku jeździła ze mną druga osoba, to też to słyszała i czuła to pukanie pod siedzeniem pasażera. Wie ktoś o co może chodzić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v