Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

No to ja mam prawie zabytek D-5006 :D ale niech sie schowają inne wynalazki :D silniczek 3 cylinderki 45kM pali tyle co nic . Mam go już hohoho albo i dłuzej ale zawsze był jako ciagnik pomocniczy . Z awarii to tylko wymiana pompy hydraulicznej zaraz po zakupie i chodzi kilkanascie lat bez dotykania. Ile by nie stał zawsze zapali i niech mi ktoś powie że silniki chłodzone powietrzem sa złe. Kiedyś to robili ciagniki :rolleyes: . Teraz praktycznie jest mi nie potrzebny ale szkoda go sprzedać za marne grosze.

Dobre ciagniki DF skończyły sie chyba na Agrostar , no moze jeszcze niektóre wersje Agroplusa sa w miare a reszta to plastikowe komputerki :unsure:

Opublikowano

DF-duzy farmer proste piekne słowo posiadam 2 DF jednego zakupiłem w 2007r agrofarm 100 coś około 250tyś brutto 6423Mtg +tuz pracował przy kosiarka przód również deutza fahra i jedna boczna vicon 280cm belarka sipma około 3,5tyś rocznie przewracarka poettinger zgrabiarka poettinger agregat uprawowo-siewny pottinger pług 4 AB100 krevland rozrzutnik tytan10 beczka JoSKIN MODULO 2 14000 głębosz agregat uprawowo siewny tależówka teraz juz nie rozsiewacz nawozu amazone 1500kg ciągał przyczepe 24t i 3 4t siewnik kukurydzy meprozet woził kukurydze u siebie i u sąsiada jak naazie chodzi cudownie nie ma zastrzerzen serwisuje sie uszczelka 80zł wiecej nic przyszedł czas gdy brakowało mu kolegi wiec trzeba było kupić wiekszego w 2009 r mtg juz troche jest 4372 na dzien dzisiejszy tur quick q55 AGROTRON K610 +wycinak do kukurydzy quicka zapłaciłem razem z turem i wyciankiem ponad 360tyś wtedy było najdrozzsze euro a musiałem kupic bo na PROW praacuje duzo i doszło troche maszyn dzien w dzien 2 paszowozy ładuje ursus 5314miesza belarka mchale5400c 2012r zwozi bele z małym df doszła owijarka pronara mały owija grubery i tamten co mniejszy ciągał to ben teraz i 4 obracane krevlandy we 2 orzą karczował7h lasu a pozatym to moze wszystkiego nie napisalem ale sprawują mi bardzo swietnie z góry dzięki warto wydac i wygodnie komfortowo współpracowac z 2 deutzami jesli bedzie jakiś program z UNI to bym wzioł takiego mniejszego 75-90km i ładowarke JCB

Opublikowano

-DF agrotron 200

2001 rok

70 000 zł

8 500 mth

awaria przewodu elektrycznego od podnoszenia cięgien - wystarczyło polutować

ciągnik główny: 6 skibowa obrotówka, gruber 4m, agregat uprawowo-siewny 3,2m

Pali tyle ile wleje :) dość sporo ale dużo roboty robi i szybko

-DF agrostar 6.61

1993 rok

12 000 mth

9 lat tyrania jako główny na 150 ha i awarie takie jak zerwanie wielowypustu na wałku od cięgiem, pękło coś w rodzaju kosza sprzęgłowego w skrzyni biegów ale pospawałem, sprężarka cisnęła powietrze do silnika więc ją zdemontowałem, pomimo tych awarii uważam że to najlepszy ciągnik zobaczcie jakie są teraz ceny ja go kupiłem 9 lat temu za 55 000zł a teraz kosztują tyle samo. Teraz używam go do opryskiwacza, rozsiewacza nawozu, wapniaka i ciężkich bron.

Mało pali

-DF DX110

1984 rok

12 000 mth wskaźnik był zatrzymany jak go kupiłem więc pewnie miał dużo więcej

uszkodziła się w nim hydraulika cały czas podnosił cięgna a po dłuższej chwili rozsadzało najsłabszy punkt np przewód hydr. albo aluminiową obudowę

pryskanie, nawożenie, bronowanie

Sprzedałem bo nie poradziłem sobie z awarią hydr.

Opublikowano

Ja mam agrofarm 85 2008 brak awarii, agroplus 315 ecoline 2013 brak awarii oraz agrotron k410 2013 brak awarii ze wszystkich jestem bardzo zadowolony i nie oglądam się na inne marki szczególnie JD DF rządzi i jest najlepszy

Opublikowano

witajcie otóż posiadam R3.85 Evo DT od pół roku z przebiegiem 250mtg jak do tej pory wszystko OK tylko jest jedna ale i moje pytanie czy jest normalne ze podczas duzyc mrozów tj -20C po zapaleniu silnika i kilku sekudowej pracy silnika zapala sie kontrolka od ZATKANEGO FILTRA HYDRAULICZNEGO wczoraj tez miałem ten problem ale polałem woda po filtrze i ustąpiło ale dzis powtórzyłem zabieg ale nic z tego czy w filtrze uzbierała sie jakies resztki wody?? ze zamarzło. podnosnik chodzi ok tylko wspomaganie cieżko

Opublikowano

Witaj, a masz może ładowacz przy K410, pytam bo też mam K410 i będę chciał montować.

Tak mam zamontowany ładowacz ale jest używany bardzo ale to bardzo rzadko ponieważ mam jeszcze ładowarke jcb

Opublikowano (edytowane)
witajcie otóż posiadam R3.85 Evo DT od pół roku z przebiegiem 250mtg jak do tej pory wszystko OK tylko jest jedna ale i moje pytanie czy jest normalne ze podczas duzyc mrozów tj -20C po zapaleniu silnika i kilku sekudowej pracy silnika zapala sie kontrolka od ZATKANEGO FILTRA HYDRAULICZNEGO wczoraj tez miałem ten problem ale polałem woda po filtrze i ustąpiło ale dzis powtórzyłem zabieg ale nic z tego czy w filtrze uzbierała sie jakies resztki wody?? ze zamarzło. podnosnik chodzi ok tylko wspomaganie cieżko

Tak to jest normalne. Nawet w instrukcji obsługi jest napisane, że przy mrozach kontrolka może dłużej świecić, aż do rozgrzania oleju.

 

Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez jarecki01
Opublikowano

to tylko kwesta nierozgrzanego i zbyt lepkiego (gęstego) oleju

problemem jest gdy kontrolka świeci po około 5-7 min pracy - albo czujnik albo zapchany filtr

Opublikowano

Witam mam deutza fahra agrofarm 420 super sprzet ,lecz w ostatnim czasie zaczal samoistnie gasnac .Wymienione zostały filtry paliwowe jak również pompka , co nie przynioslo zadnych skutkow . ma ktos pomysl co sie z nim dzieje??

Opublikowano

ja mam agrotrona 6.05s idzie jak burza ma taki zapas mocy pod pedałem że szok i tyle biegów że zawsze można dobrać prędkość pracy do obciążenia więc polecam, psuje się trochę elektronika ale jak do tej pory wszystko naprawione ale co tu się dziwić 17 lat robi swoje

Opublikowano

Ja kupiłem jescze jednego Deutza 6.61 i założyłem polskiego tura do niego, uważam że to średnia sprawa. Zaletą jest to że ciągnik na fabryczny dżojstik i nie trzeba ingerować w kabinę i nie potrzeba rozdzielacza. Wadą jest mała widoczność z kabiny o wiele lepiej z turem sprawuje się MTZ mojego kolegi ale Deutz może spokojnie pchać dużą masę ziemi a tamten nie.

Opublikowano

Ja jestem użytkownikiem Agrotron K420 wersja B o mocy 112 KM. Cięgnik sprawuje się idealnie, jestem z niego zadowolony. Czy ktoś jest może użytkownikiem DF Agroplusa 410 Ecoline o mocy 85KM - interesuje mnie jak sie ta maszyna sprawuje? 

Opublikowano

Witam, mam taki problem: w moim m600 przy uruchamianiu pojawił się komunikat: silnik, parametry e2p, urządzenie uszkodzone. Co może być przyczyną, jak to naprawić?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
    • Przez Wojtas3c
      Posiadam Same Silver 100.6 i potrzebuję zrobić hamulec ręczny. Od dołu skrzyni jest okienko z dojściem do hamulca postojowego. Spuściłem olej ze skrzyni i tylnego mostu około 60l i mam wgląd na klocki hamulcowe, które znajdują się na wale, tylko nie mam pojęcia jak je zdemontować ponieważ są już zjechane. Klocki te są przełożone poprzez okrągłe tarcze hamulcowe tzn. zasada jest taka że jeżeli zaciągam ręczny to wtedy zaciskają klocki tarcze hamulcowe na wale skrzyni. Tarcze hamulcowe są frezem osadzone na wale i moje pytanie czy one są osadzone na stałe czy na frezie powinny się przesuwać. Oczywiście wszystko pracuje w oleju.
      Poglądowy schemat https://sklep-agroland.pl/CZESCI-DO-CIAGNIKOW/Sektor-klocek-hamulca-recznego-jednostronny-0.171.5451.2
       
      Proszę o podpowiedź w jaki sposób zdemontować klocki i czy tarcze hamulcowe są przesuwne czy stałe na wałku.
       
      Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v