Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie proszę o pomoc. od niedawna jestem w posiadaniu mf6150 i mam taki problem. mianowicie w trakcie jazdy wciskając pedał hamulca i sprzęgła biegi wskakują na "terenowe" co może być tego przyczyną. po rozgrzaniu ciągnika zapala się kontrolka filtra oleju przekładniowego. po ostygnieciu gaśnie. jestem przed wymianą olejów w skrzyni i w silniku, jaki olej polecacie? zastanawiałam się nad agrolem u i 15W40 do silnika. jakiej firmy najlepiej wybrać?

Opublikowano

To elektrozawory tym sterują tak, czyli na zającu powinien mieć prąd na zaworze po wciśnięciu spżęgła i lub stop zmienia, coś musi zabierać prąd oba pedały mają czujniki lub coś ociera o kabel, posprawdzaj wtyczki kostki najlepiej zapsikaj coś do elektryki lub wd penetrus, możesz jeszcze przemyć elektrozawory dla pewności.

Opublikowano

Na speed shifcie? elektrozawór o żółw zając chyba pierwszy od dołu. odepnij wtyczkę i się przejedź czy nie przeskakuje ale też stawiam na kablologię.

A ta kontrolka od filtra na rozgrzanym, to po lewej stronie za schodkami, na przewodzie od smarowania skrzyni powinien być czujnik temperatury. Zobacz czy zgaśnie kontrolka jak go odepniesz.

Opublikowano

Witam, posiadam MF 6180 i mam taki problem:

Zaczął lecieć olej, jak się zapali ciągnik chwilę pochodzi i się go zostawi np. na 1/2h to będzie plama o średnicy 2-3cm a przez noc to już około 7-9cm.

Źródło wycieku: pod kabiną, ciężko coś tam zobaczyć bo przeszkadza trochę rama od tura i koło. Może ktoś miał taki problem.

Na zdjęciu po lewej jest elektrozawór od podnośnika.

 

post-151206-0-54614200-1427794621_thumb.jpg

Opublikowano

jedź do jakiejś składnicy i będą mieli tylko kup oryginalne a nie zamienniki.

 

A co do tego mojego wycieku to podniosłem kabinę, umyłem ropą i podczas wycierania zauważyłem że są luźne śruby co trzymają tylny podnośnik( na 14 śrub było 10 odkręconych) dokręciłem i teraz będę miał więcej wolnego czasu to zobaczę co leci. Ale wydaje mi się że będzie trzeba wymienić uszczelkę i nowe śruby z klejem jak wyciek będzie dalej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v